• Ik ben gisteravond ongesteld geworden. En nu heb ik enorme buikkrampen. Paracetemols helpen wel maar voor even. Dan heb ik weer enorme pijn. We hebben niks anders dan paracetemols hier. En een kruik dat is veel te warm met dit weer:/ Wie is nog meer ongesteld?


    Happiness is a form of courage.

    Ik slik dan altijd Aleve Feminax Menstruatiepijn. Echt een wondermiddel. _O_


    Chaos is a ladder.

    Broyles schreef:
    (...)
    Duizelig? Ik ben ook heel duizelig als ik ongesteld moet zijn-.-;O

    Ik moest vanochten even mijn gordijn opendoen omdat mijn kat in de vensterbank wilde liggen en ik moest me echt overal aan vastgrijpen om niet neer testorten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vampires schreef:
    Ik slik dan altijd Aleve Feminax Menstruatiepijn. Echt een wondermiddel. _O_

    Maar dat mag ik niet slikken van mijn ouders geen idee waarom niet:/


    Happiness is a form of courage.

    Vampires schreef:
    Ik slik dan altijd Aleve Feminax Menstruatiepijn. Echt een wondermiddel. _O_

    True, dat spul is fantastisch.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    ik word ongesteld als ik op vakantie ga ==' volgend weekend dus...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Panini schreef:
    (...)
    Ik moest vanochten even mijn gordijn opendoen omdat mijn kat in de vensterbank wilde liggen en ik moest me echt overal aan vastgrijpen om niet neer testorten.

    Ja dat heb ik precies hetzelfde voel me ook nu heel duizelig3:


    Happiness is a form of courage.

    Shira schreef:
    ik word ongesteld als ik op vakantie ga ==' volgend weekend dus...

    Dat heb ik met mijn afgelopen 4 vakanties ook gehad ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik zit aan het einde en mag vandaag de pil slikken.
    Wel zo handig, want ik ga morgen op vakantie :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zit daar nog niet mee opgescheept. Mijn hond wel(nerd).


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik mag vandaag weer slikken (de pil), dus ik ben er net vanaf. Ik ga altijd veel eten tegen de pijn ,aldus het werkt wel.


    Shoganai i ne~

    Oui, sinds gisteren .__.
    Ik heb mijn strip van de pil één keer doorgeslikt vanwege de vakantie, dus bij mij is het nu dubbel zo erg. Yay.


    Destroy what destroys you.

    KangDaesung schreef:
    Ik mag vandaag weer slikken (de pil), dus ik ben er net vanaf. Ik ga altijd veel eten tegen de pijn ,aldus het werkt wel.

    Ja ik eet dan ook superveel:/


    Happiness is a form of courage.

    Ik ben nu ongesteld, maar sinds ik de pil gebruik duurt dat maar drie of vier dagen (het duurde bij mij vaak 8 dagen, en dat is de voornaamste reden dat ik voor de pil gekozen heb), en bij mij heb ik bijna geen klachten meer op rugpijn en steken na, maar dat is veel minder dan eerst c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Broyles schreef:
    (...)
    Ja ik eet dan ook superveel:/
    Nee dat weer niet. Het is wel meer dan normaal, maar ook niet dat je zegt dat het heel veel is :W.


    Shoganai i ne~

    Strider schreef:
    Nope.


    Ivar Oosterloo.