• Ik ben gisteravond ongesteld geworden. En nu heb ik enorme buikkrampen. Paracetemols helpen wel maar voor even. Dan heb ik weer enorme pijn. We hebben niks anders dan paracetemols hier. En een kruik dat is veel te warm met dit weer:/ Wie is nog meer ongesteld?


    Happiness is a form of courage.

    Ik ben er net vanaf. _O_


    -

    Genius schreef:
    Ik ben er net vanaf. _O_

    Jaloers ik ben het net geworden:/


    Happiness is a form of courage.

    Ik zit voor het eerst echt te hopen dat ik ongesteld word. Ik ga donderdag op vakantie en misschien ben ik dan nog nét op tijd klaar, maar ik denk niet dat dat hem nog word. Ik ben meestal vijf, zes dagen ongesteld en ook nog heel onregelmatig, dus dat is best kut. Mocht het vandaag of morgen beginnen dan red ik het wel voor de vakantie, maar waarschijnlijk gebeurt dat niet xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hierzo. ^^
    En ik ben nogal grumpy.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jup. Dan heb ik meestal hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, vreetbuien en zit mijn humeur zeer ver onder 0.

    Ik ben er gelukkig net af _O_

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 16:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Moet volgens mij over een week ongeveer komen. Vrij hinderlijk gezien ik dan in Kroatië zit.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben een paar dagen geleden wakker geworden met vreselijk veel buikpijn. Ik viel steeds weer in slaap, dus nam geen feminax in. Uiteindelijk was ik dus klaarwakker, ging bijna van mijn stokkie door de pijn en heb zowat mijn hart eruit gekotst. Het was zo lang weg door de pil, maar ik ben al ontzettend lang gestopt en nu komt het steeds vaker terug ;S


    Caution first, always.

    Buttzville schreef:
    Ik heb nooit ergens last van als ik ongesteld ben :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nee, nu niet. Waarschijnlijk word ik het op vakantie, gelukkig blijf ik in Nederland. Ik heb meestal alleen last van buikpijn vlak voordat ik het moet worden en als ik het heb, dan heb ik wel eens hoofdpijn.

    Misschien toch maar die kruik proberen.


    Physics is awesome

    Broyles schreef:
    (...)
    Jaloers ik ben het net geworden:/

    Ik slik de pil altijd een maand extra door. Nu was het zo dat ik al 2 maand extra doorslikte en ik wou toch even zeker weten dat ik niet zwanger was ofzo :'D


    -

    Perdofemina, zwakke pijnstiller, maar heel effectief tegen juist die dingen:Y)
    De enige die ik kan verdragen, ik haat anderen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik ben zo vaak misselijk:/


    Happiness is a form of courage.

    Ik zou het moeten zijn, maar ben het niet. Let's just hope dat het een maandje overslaat, want blijkbaar kan dat als het nog niet zo belachelijk lang is. :')

    Aurorae schreef:
    Moet volgens mij over een week ongeveer komen. Vrij hinderlijk gezien ik dan in Kroatië Frankrijk zit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."