• Ik heb een trailer nodig bij een verhaal, en omdat jullie daar meestal veel tijd aan besteden, heb ik besloten dat de winnaar 3 credits van me krijgt. Zelf zou ik dat niet bepalen, maar de lezers van het verhaal zelf, zodat het eerlijk blijft.
    Ik heb nog geen idee wanneer ik een deatline ga kiezen, dit omdat er veel mensen in een examen zitten of veel werk hebben. Daarom zal ik over ongeveer drie weken kiezen. Waarmee ik natuurlijk hoop dat alle examens en toetsen minder zijn geworden, ^.^
    De datum staat daarom nog niet vast, en hebben jullie alle tijd om een Trailer te maken.


    Titel verhaal: Tug of War
    Korte samenvatting:
    Ze was verdwenen. Zeiden ze. Totdat de 16 jarige Alexis Potter weer opduikt en de Tweeling George en Fred Wemel haar vinden. Echter weet ze niks van haar verleden en is ze bang om mensen te snel te kunnen vertrouwen. Ze merkt dat ze iets begint te voelen voor de tweeling, vlak voordat ze aan hun school jaar beginnen. Toch staat Alexis voor een keuze. Het Kwaad dringt zich door de muren van Zweinstein en zij en haar broer raken in groot gevaar. Hoe ver zal ze gaan om de waarheid te achter halen om te ontdekken wie ze werkelijk is?
    Sfeer: Oorlog, liefde en bescherming.
    Liedje: Christina Perri: Arms.
    Tekst: (dit graag verspreid over de hele video in de goeie volgorde)
    Everyone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality is love the only thing in this world that covers up all the pain, and makes us feel wonderful again.
    Filmpjes:
    1.
    2.
    Ideeën: Het liefst wil ik van de films het meisje (Karen Gillan) er af en toe door heen hebben, het liefst alleen zonder de andere mensen die er in voor komen. Het is een Harry Potter verhaal, en het speelt zich af in het laatste jaar en met de Slag om Zweinstein. Zelf heb ik geen idee wat voor beelden ik daarnaast wil hebben.
    Het liefst wil ik er sowieso beelden van de tweeling en Draco er in hebben, daarnaast beelden van de laatste film, waar de Slag om Zweinstein in staat. Misschien is het ook leuk als er wat beelden van Harry komen.

    Goodluck :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ga het proberen maar wat is de slag om Zweinstein?


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Vaan het gevecht


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    oh oke


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik zou wel willen, maar de kwaliteit van wmm is zo slecht. Ook zou ik alles van HP en Doctor Who op mijn pc moeten zetten en dat zit er even niet in. Tip voor de volgende keer, met de filmpjes die je nu post, zijn de mensen niks. Door het effect die op de filmpjes zit (vooral de eerste dan) zijn de beelden wat waardeloos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De link! : Trailer


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik gs het proberen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ok, ik heb een vraagje, zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen?
    Ik heb een trailer gemaakt voor mijn storie, maar nu vroeg ik mij af hoe ik dit op quizlet moet zetten, of gaat dat niet?
    Please help mij


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Eerst op youtube zetten. En dan op het videorolletje klikken en het erin zetten zoals een foto of de url gewoon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne