• Ik had er al een paar topics over aangemaakt. Een vriendin van me die er doorheen zat, en andere vriendin van me waar het huis van afgebrand is en vandaag zie en hoor ik allemaal dingen over Tornado alley dat het er echt verschrikkelijk aan toe gaat daar. Een vriend van me woont daar, in Georgia. En hij zei me gisteravond al dat hij niets anders als bliksem heeft gezien de afgelopen drie dagen en dat het ‘s nachts gewoon de halve tijd licht was door de bliksem van de stormen enzo. En hij blijft daar zo rustig onder en dat kan ik zó niet hebben. Hij praat daar zo lacherig over terwijl er ondertussen als 3 tornado’s voorbij zijn huis gestruind zijn vandaag. Ik zou hem echt zwaar uitfreaken x.x.
    Ik heb in mijn leven nog maar een keer een tornado gezien, wat al eng genoeg was. En het idee dat hij ze dan aan de lopende band over zich heen krijgt, maakt me echt gek x.x ..

    Heeft iemand van jullie al wel eens een tornado gezien (van een afstand of dichtbij) en zo niet, hoe zou je reageren denk je?


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoi echt naar dat het zo voelt dat het met je vrienden niet goed gaat en hun ver weg zitten.Heel veel sterkte daarmee. Om je vraagje te beantwoorden: Ik heb nog nooit een tornado gezien (alleen op tv) dus ik denk dat ik doodsbang zou zijn.


    muziek altijd overal

    fack dat lijkt me zo eng.. veelsterkte met je vrienden, lief!


    We're all mad here.

    Sterkte..

    Soort van maar dan op het water, in Italie. Ik vond het wel mooi maar ook weer erg eng


    What is youre favo scary movie?

    Sterkte!! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dat lijkt me zó eng... Veel sterkte met je vriend, ik hoop dat hij er gewoon ongedeerd uit komt (flower)
    Zelf heb ik er trouwens nog nooit een gezien.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, Tornado Alley is link. Daar komen in een jaar zo'n 60 tornado's langs. Berucht gebied inderdaad.
    & Ja, die mensen leren op den duur met zulke dingen leven :]


    No growth of the heart is ever a waste