• Mijn Engels lerares heeft altijd al een hekel aan me gehad omdat ik haar verbeter als ze wéér een stomme fout maakt in haar Engels, maar dat geeft haar nog niet het recht om dit te doen. Net liep ik over de gang en toen kwam ze naar me toe: 'ja, Marije, jouw presentatie voor Engels is nog vóór de voorjaarsvakantie, want anders kon het echt niet.' Ja fack dat, iedereen heeft hem een wéék erna. Ze doet het gewoon om me te treiteren, want dat doet ze vaker, zoals mij een vraag stellen over huiswerk dat we niet hoefden te doen zodat ze kan zeggen dat ze het veel beter weet dan ik >.<

    Bah. Hebben jullie ook zo'n ruzie met een bepaalde leraar?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, dat heb ik ook altijd met docenten. Dat is echt genaaid. Maar dan doe ik altijd nog beter mijn best, zoals bijvoorbeeld die presentatie toch super goed voorbereiden in jouw geval, zodat ik uiteindelijk terrecht kan zeggen dat ik veel beter ben :X. Maar dat is echt genaaid ja. En aangezien je nog een 'kind' bent zullen volwassene toch niet naar je luisteren als je ze dit verteld. De docent heeft immer altijd gelijk >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Ja, dat heb ik ook altijd met docenten. Dat is echt genaaid. Maar dan doe ik altijd nog beter mijn best, zoals bijvoorbeeld die presentatie toch super goed voorbereiden in jouw geval, zodat ik uiteindelijk terrecht kan zeggen dat ik veel beter ben :X. Maar dat is echt genaaid ja. En aangezien je nog een 'kind' bent zullen volwassene toch niet naar je luisteren als je ze dit verteld. De docent heeft immer altijd gelijk >.>

    Ja, dat is op zich wel een goeie oplossing, maar ik vind het echt stom want ik ben al zo slecht in presentaties. Dat vind ik echt eng ._.
    En ik vind haar eigenlijk veel kinderachtiger dan mezelf -kijkt arrogant-.
    Maar heb jij dat met ál je leraren? Want dat is al helemaal erg! De rest van de leraren denkt gelukkig juist dat ik een voorbeeldige leerling ben -gheghe-.


    I clicked my heels and wished for you.

    Nou op de middelbare had ik dat wel met alle docenten op 1tje na. En nu nog maar met een stuk of 3 :'DD. Maar dat komt gewoon omdat ik altijd zeg wat ik vind en denk, en daar zijn ze nooit blij mee. Als ik terrecht vind dat iemand slecht les geeft, laat ik dat ook overduidelijk merken -rotkind dat ik ben:Y)-

    Idd, ik vond presentaties ook altijd verschrikkelijk, maar dat lukt je vast wel. Hahah dohh tuurlijk is ze kinderachtiger. Wie verlaagt zich als volwassene nu naar zo'n achterlijk laag niveau? Come on (krul). Zowieso, als zij sanikt en stom doet, mag jij dat ook terug doen haha :Y).

    Nou, de docenten die me wel mogen vinden mij idd ook een voorbeeldige leerling (nerd).\

    Waar gaat de presentatie trouwens over?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja... vorig jaar. En die kloot was ook nog es m'n mentor. Heel leuk als je net van het vmbo komt en alle steun wel kan gebruiken.
    Btw, if you're having a hard time with this assignment, kunnen wij je helpen :]
    Het forum is er niet voor niks.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik mag mijn gymleraar niet en hij mij denk ik ook niet en hij laat mij meestal dingen doen (zoals handstand) die ik niet durf.. maar gelukkig kan ik gewoon weigeren want ik ga dat echt niet doen hoar..!! en hij kiest mijn beste vrienden die voor de klas moeten XD zo erg is dat niet maar dat vind ik weer zielig voor hun.. hij luisterd nooit naar me XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik mag mijn ak + gymleraar niet. zij mogen mij niet. voorderest kan ik wel aardig met de leraren overweg ;3

    Vorige jaar had iedere leraar en hekel aan mij:P


    Some angels have no wings.

    Mijn wiskundelerares. Echt ergerlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had eerst altijd beetje ruzie met agogisch lerares maar sinds ze een paar weken onze inval coach is geweest mogen we elkaar :'D


    -

    Ja, ik met de lerares van nederlands. Ik werd er uitgestuurd omdat ik niet praate, slaat nergens op O.o


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja ik werd uit de les gestuurt omdat ik zei dat eigelijk ami (schrijf ik het juist??) het juiste woord is voor vriend en dat copain maat betekent


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    @Kirsten: senkjoe, dat had ik even nodig x')
    Wel grappig dat jij eigenlijk precies hetzelfde hebt als ik. Ook dat de rest van de docenten je als ideale leerling zien.
    De presentatie gaat over een Engels boek, dus dat is niet zo moeilijk. Maar ik vind het al eng en ik zie haar er niet bepaald voor aan om er rekening mee te houden dat ik de 1e ben.
    @Zaitsev: dat zuigt wel heel erg ._. Gelukkig dan dat je hem nu niet meer hebt. Maar idd, ik kom nog wel een keer klagen als ik er niet uit kom ^^ Al denk ik dat dat wel lukt, want het is wel mijn beste vak.


    I clicked my heels and wished for you.

    Cakje schreef:
    Ja, ik met de lerares van nederlands. Ik werd er uitgestuurd omdat ik niet praate, slaat nergens op O.o

    Dat is echt lullig! Heb je geklaagd?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb al sinds de eerste les die ik had van die tr*t, ruzie met mijn nask-lerares.
    Maar iedereen bij ons op school haat haar, dusja. Het ligt niet aan mij :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik heb al sinds de eerste les die ik had van die tr*t, ruzie met mijn nask-lerares.
    Maar iedereen bij ons op school haat haar, dusja. Het ligt niet aan mij :'D

    Lol, ja dat scheelt wel. Kun je je tenminste een beetje afreageren bij mensen die het met je eens zijn :P


    I clicked my heels and wished for you.