• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    [XD Voor mij hoeft dat stukje niet per se, hoor. Maar doe maar wat jij wilt :]]


    help

    [voor mij op zich ook niet, maar als Lise niet hoeft te werken kunnen zij en Reed wel meer samen doen. Plus het is voor Soof misschien een mooie terugkomst?]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    [voor mij op zich ook niet, maar als Lise niet hoeft te werken kunnen zij en Reed wel meer samen doen. Plus het is voor Soof misschien een mooie terugkomst?]


    [MOOI? XDD]


    help

    [Dramatische dan. -gayhandje-]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:02 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    [Dramatische dan. -gayhandje-]


    XD Aan wie is het om te posten? Ik heb geen zin om te kijken.


    help

    [Aan mij, maar ik moet wel weten wat we nu gaan doen, ghehe. :3 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    [Aan mij, maar ik moet wel weten wat we nu gaan doen, ghehe. :3 ]


    [Misschien kan ze vragen of ze later iets kunnen doen ofzo? Aangezien Reed anders toch maar levenloos hangt rond te zwerven in het resort en ze dat weet omdat hij dat gezegd heeft? xd]


    help

    [Fair enough. :3]

    Lise Sophie Knight
    Nadat ik uit ben gewerkt, ga ik weer op zoek naar Reed. Naast Charlie is er niemand met wie ik echt close ben en aangezien Reed tenminste vriendelijk tegen me doet, lijkt het me eerlijk om hem ook beter te leren kennen. Als ik hem eindelijk heb gevonden hou ik hem tegen.
    'Ho ho, grote jongen, als personeel hier heb ik het recht om te vragen wat je plannen zijn vanmiddag.'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    Reed houdt abrupt op met lopen wanneer Lise naar hem toe komt gelopen en hem aanvalt met een vraag."Ho; ho, grote jongen, als personeel hier heb ik het recht om te vragen wat je plannen zijn vanmiddag."
    "Staat dat in je contract?", vraagt Reed. "Toon." Hij steekt zijn hand uit naar Lise.


    help

    Lise Sophie Knight
    Ik lach en zoek in mijn zakken. 'Volgens mij had ik dat ding toch echt bij me,' zeg ik met een serieus gezicht. 'Nou, ik kan hem nu eventjes niet vinden. Maar als u niet meewerkt, meneer, zal ik u helaas in het zwembad moeten gooien.'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Oh nee! Wat ben ik nu bang!", grinnikt Reed. "Maar nee, ik was zo een beetje van plan om levenloos door het resort te zwerven en de boel een beetje te verkennen.
    "


    help

    Lise Sophie Knight
    "Hm, ik dacht dat we misschien gezellig samen wat gaan doen. Maar als je mij en mijn ontzettend sterke kracht zo onderschat en beledigd, hoeft het voor mij niet meer hoor,' zeg ik en probeer Reed boos aan te kijken, maar als dat niet lukt, verander ik mijn blik in stand "zielig" en trek er een pruillipje bij.


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    Reed barst in lachen uit wanneer Lise een pruillipje trekt en klopt het meisje even op haar rug.
    "Alleen Puss in Boots kan een geslaagde zielige blik creëren", zegt hij dan.


    help

    Lise Sophie Knight
    Reed barst in lachen uit en omdat zijn lach ontzettend aanstekelijk is, lach ik als vanzelf mee. 'Nou nou, eerst beledig je me, dan lach je me uit en dat terwijl ik je al die tijd zo vriendelijk behandel en netjes je bestelling op kom nemen. Niet te vergeten dat ik de eerste was die op het feest tegen je sprak!'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Dat is een leugen!" protesteerd Reed. "Ik weet wel zeker dat ik jouw aansprak, toen je bijna voor mijn voeten viel", voegt hij toe met een knipoog.


    help