• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Pike ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartisus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:43 ]


    Your make-up is terrible

    Prisoner --> Sirens


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    wanneer gaan we beginnnen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vanavond, dan is Syll klaar met haar rol.


    Your make-up is terrible

    okay


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, ik kom trouwens btw niet echt in de avonden online..
    hoop dat dat geen probleem is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nu niet, maar als school weer begint zullen de meesten wel rond die tijd online zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Vanavond, dan is Syll klaar met haar rol.


    Ik blijf gewoon op totdat die af is.(zip)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Nu niet, maar als school weer begint zullen de meesten wel rond die tijd online zijn.


    Hmm ja das waar, maar het hangt er van af hoe vaak mensen dan posten, als dat niet al te heel erg veel is in de avond kan het nog wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rol: wezen.
    Naam: Ayaki
    Leeftijd: 11, in wezen al over de 200 jaar.
    Geslacht: man.
    Uiterlijk: Ayaki heeft een zacht onschuldig ogend gezicht met vrouwelijke trekken. Door zijn kinderlijke gezicht ziet niemand de verdorven ziel die erachter schuilt. Ayaki draagt vrijwel altijd een paarse kimono, wat hem er nog vrouwelijker uit doet zien. Zijn diepgrijze ogen zijn echter emotieloos en een glimlach van de jongen is een zeldzame aangelegenheid. Hij heeft lang zwart haar dat hij eender los of in een staart draagt en een erg lichte huid.


    Oke denk dat hoofdbandgeval en het masker weg en beeld zijn kleding meer paars in ipv groen ;].

    Karakter: zijn uiterlijk is bedriegend, want de ogenschijnlijk kinderlijke Ayaki is in feite een gewetenloze moordenaar die er schik in heeft mensen in hun ergste lijden te zien, puur om hun lichamelijke en mentale capaciteiten te testen. Hij is zwijgzaam en zelfs beleefd tegen zijn slachtoffers, laat vrijwel nooit een teken van boosheid zien en precies dat gebrek aan emoties maakt hem een waar monster. Zijn meedogenloosheid heeft echter een verklaring. Op elfjarige leeftijd werd de familie van Ayaki uitgemoord in het toenmalige Ceylon. Een mysterieuze samurai bood Ayaki de kans om wraak te nemen in ruil voor zijn ziel. De man was echter ongeduldig en nam Ayaki's leven al vrij snel na de dood van degenen die zijn familie uitmoordden. Nu is Ayaki gedwongen om de ziel van de onsterfelijke die in hem huist te gehoorzamen om het eeuwig branden in de hel te voorkomen. Dit heeft hem een emotieloze, uiterst bekwame vechter gemaakt. Zijn favoriete wapen is zijn mes of bij gelegenheid een zwaard, omdat hij het bloed van zijn slachtoffers intrigerend vindt. Hij heeft door de jaren heen grote kennis van de menselijke geest en lichaam vergaard, maar is verrassend onwetend als het gaat om emoties als barmhartigheid, liefde, warmte en zelfs lust.
    Zijn karakteristieke spel met zijn slachtoffers is verstoppertje. Ayaki telt tot tien en geeft zijn slachtoffer de kans om te vluchten. Wanneer hij gevonden is binnen een kwartier, mag hij kiezen tussen het doorstaan van zijn of haar grootste angst of een snee in een slagader naar keuze.
    Ayaki kan ook illusies creeren die inspelen op mensen hun grootste angst, maar wanneer iemand geestelijk sterk is of op de een of andere manier Ayaki's geest kan binnendringen en de illusie naar zijn/haar hand draaien, dan is Ayaki het slachtoffer en overgeleverd aan de genade van degene die dan de illusie bestuurt. Ayaki's grootste angst/trauma is het weer aanschouwen van de moord op zijn gezin, wat iemand te weten kan komen mocht hij of zij misbruik maken van zijn illusie.
    Extra: Ayaki slaapt vrijwel nooit. Dit is te wijten aan de onsterfelijke demonische ziel in hem die zijn dromen terroriseert. Ofwel: Ayaki heeft elke keer dat hij slaapt de vreselijkste nachtmerries. Daarom rust hij slechts in zijn kamer.
    Toen de onsterfelijke zijn lichaam overnam en in zijn ziel begon te huizen, wiste hij Ayaki's achternaam, om hem langzaamaan te doen vergeten dat hij ooit bij een familie hoorde. Hij wilde ook Ayaki's voornaam wissen, maar na verschillende smeekbedes van de jongen besloot hij het niet te doen.


    Afbeelding komt nog als ik thuis ben, ben een faal met typen op mobiel. Dan zal ik ook de spelfouten eruit halen als ik er wat over t hoofd heb gezien :')

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een voortreffelijke rol.


    Your make-up is terrible

    Oke, effe wat shizzle aangepast en foto toegevoegd die hem een beetje weergeeft :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Leuk dat je meedoet Sam, met jou kan ik goed RPG'en. Ik ben ook een wezen dus mij vermoorden gaat wat moeilijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ivan schreef:
    Rol: wezen.
    Naam: Ayaki
    Leeftijd: 11, in wezen al over de 200 jaar.
    Geslacht: man.
    Uiterlijk: Ayaki heeft een zacht onschuldig ogend gezicht met vrouwelijke trekken. Door zijn kinderlijke gezicht ziet niemand de verdorven ziel die erachter schuilt. Ayaki draagt vrijwel altijd een paarse kimono, wat hem er nog vrouwelijker uit doet zien. Zijn diepgrijze ogen zijn echter emotieloos en een glimlach van de jongen is een zeldzame aangelegenheid. Hij heeft lang zwart haar dat hij eender los of in een staart draagt en een erg lichte huid.


    Oke denk dat hoofdbandgeval en het masker weg en beeld zijn kleding meer paars in ipv groen ;].

    Karakter: zijn uiterlijk is bedriegend, want de ogenschijnlijk kinderlijke Ayaki is in feite een gewetenloze moordenaar die er schik in heeft mensen in hun ergste lijden te zien, puur om hun lichamelijke en mentale capaciteiten te testen. Hij is zwijgzaam en zelfs beleefd tegen zijn slachtoffers, laat vrijwel nooit een teken van boosheid zien en precies dat gebrek aan emoties maakt hem een waar monster. Zijn meedogenloosheid heeft echter een verklaring. Op elfjarige leeftijd werd de familie van Ayaki uitgemoord in het toenmalige Ceylon. Een mysterieuze samurai bood Ayaki de kans om wraak te nemen in ruil voor zijn ziel. De man was echter ongeduldig en nam Ayaki's leven al vrij snel na de dood van degenen die zijn familie uitmoordden. Nu is Ayaki gedwongen om de ziel van de onsterfelijke die in hem huist te gehoorzamen om het eeuwig branden in de hel te voorkomen. Dit heeft hem een emotieloze, uiterst bekwame vechter gemaakt. Zijn favoriete wapen is zijn mes of bij gelegenheid een zwaard, omdat hij het bloed van zijn slachtoffers intrigerend vindt. Hij heeft door de jaren heen grote kennis van de menselijke geest en lichaam vergaard, maar is verrassend onwetend als het gaat om emoties als barmhartigheid, liefde, warmte en zelfs lust.
    Zijn karakteristieke spel met zijn slachtoffers is verstoppertje. Ayaki telt tot tien en geeft zijn slachtoffer de kans om te vluchten. Wanneer hij gevonden is binnen een kwartier, mag hij kiezen tussen het doorstaan van zijn of haar grootste angst of een snee in een slagader naar keuze.
    Extra: Ayaki slaapt vrijwel nooit. Dit is te wijten aan de onsterfelijke demonische ziel in hem die zijn dromen terroriseert. Ofwel: Ayaki heeft elke keer dat hij slaapt de vreselijkste nachtmerries. Daarom rust hij slechts in zijn kamer.
    Toen de onsterfelijke zijn lichaam overnam en in zijn ziel begon te huizen, wiste hij Ayaki's achternaam, om hem langzaamaan te doen vergeten dat hij ooit bij een familie hoorde. Hij wilde ook Ayaki's voornaam wissen, maar na verschillende smeekbedes van de jongen besloot hij het niet te doen.


    Afbeelding komt nog als ik thuis ben, ben een faal met typen op mobiel. Dan zal ik ook de spelfouten eruit halen als ik er wat over t hoofd heb gezien :')


    OMG DAT IS HAKU!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    OMG DAT IS HAKU!!

    Ik dacht al dat ik het plaatje ergens van herkende.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rechazame schreef:
    (...)

    OMG DAT IS HAKU!!

    Yes :'D Ahahaha. I wanted someone like him in this RPG. *Trollface*.
    He fits my looks description x'D.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste