• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Pike ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartisus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:43 ]


    Your make-up is terrible

    Als niemand nog een jongen gaat verzinnen, doe ik het wel. Alleen eerst even afwachten. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit keer mag je je eigen foto's zoeken. 8D


    Your make-up is terrible

    Pff ;o Ik kan dat heel goed!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind dat die laatste 2 kereltjes ook even moeten komen (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uedit:hypnotiseren met stem/zang ;)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Uedit:hypnotiseren met stem/zang ;)



    Oké? Dit is een rollentopic voor de RPG hé.


    Your make-up is terrible

    Wie moet ik als plaatje doen?
    Ik twijfel tussen haar:

    en


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De tweede


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou voor de eerste gaan. Er zijn er al wat met donker haar en aangezien ze toch allebei even mooi zijn is het orgineler.


    Your make-up is terrible

    Oké, daar heeft ze gelijk in..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan. Er zijn er al wat met donker haar en aangezien ze toch allebei even mooi zijn is het orgineler.

    Ik dacht toch echt dat ik een post had geplaatst.
    Daar dacht ik dus ook al aan, alleen ik wilde jullie mening weten. Het is goed om een keer iemand met licht haar te spelen, aangezien ik bijna alleen maar meisjes speel met donker haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Uh, dat ze interessant zijn, dat ook. En dat Syll een personage aanmaakt natuurlijk.


    Ik dacht misschien dat ze dan nog een hoop geld winnen als ze na een bepaalde tijd uit het huis zijn ofzoiets. :d

    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Niamh [Neev] Raine Pierce
    Leeftijd:
    Zeventien, al is ze bijna achttien, iets waar ze niet op zit te wachten.
    Geslacht:
    Female.
    Uiterlijk:


    Niamh heeft lange, goudblonde haren welke tot bij haar borsten komen, haarlokken welke vaak golvend zijn en van zichzelf. Ze doet echter vaak allerlei dingen met haar haren, experimenteert met kapsels, waardoor ze bijna nooit dezelfde heeft. Vrouwelijke vormen heeft ze, maar ze pronkt er niet mee zoals vele meisjes.
          Haar ogen zijn helder kristalblauw, als dat van een kalme zee, echter kunnen deze poelen zo veranderen naar het stormachtige grijns, het grijs waarvan de lucht donker verft en de witte, donzige wolken aftekent tegen de lucht. Niamh is dan boos en laat dat ook duidelijk spreken via haar ogen, terwijl zij je zal negeren. Haar lengte is niet lang, maar ze is ook niet één van de kleinste, ze zit er tussen in. Zij is 170cm en vaak draagt zij hakken, maar zij wil graag langer lijken dan dat zij is.
          Niamh haar huid lijkt op fragiel wit, breekbaar porselein, zo erg dat het bijna onnatuurlijk lijkt, al deert haar dit niets. Ze kan echter niet te lang in de zon zitten, want dan zal haar huid verbranden en zal zij eruit komen te zien als een rode kreeft.
          Als je naar haar lippen zou kijken, zou je denken dat deze niet van haar waren. Haar lippen zijn namelijk vol en sensueel gevormd, lippen die van haar eigen kleur al iets roze waren. Niamh heeft echter bijna de helft van de tijd rode of donker gestifte lippen, waardoor je het niet kunt merken.
    Karakter:
    Niamh is een slimme, intelligente meid die graag wat van haar toekomst wil maken en denkt vaak eerst na voordat ze iets zegt, echter is het heel wat anders als ze eerlijk wilt zijn of iemand dit van haar vraagt. Ze zal het misschien niet zo tactvol zeggen, maar je krijgt het in ieder geval eerlijk op je bordje. Ze is erg creatief en is haar tijd vaak aan het vergaren met tekenen, schilderen, gedichten en verhalen schrijven en ga zo maar door. Toch is ze altijd wel heel kritisch op zichzelf, waardoor ze steeds meer van zichzelf eist en hierdoor vaak de mooie stukken van haar werk niet ziet, want voor haar moet het perfect zijn.
          Ze kan van een goed gesprek houden, echter houd zij niet van te veel praten en dagdroomt liever. Als je haar eigenlijk eenmaal aan het praten hebt gekregen, zal ze naar je verhaal luisteren en zeggen wat zij ervan vind, maar zij zal het gesprek afkappen als het haar te diepzinnig wordt. Het maakt haar dan niet uit of iemand anders het laatste woord heeft, aangezien zij dan allang in haar gedachten is verzonken.
          Niamh heeft een grondige hekel aan mensen die naïeve en arrogant zijn en wilt dit soort mensen dan ook het liefste vermijden, want als zij deze tegen komt, zal en kan zij zeker tegen je uitvallen. Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft, zal ze niet stoppen voordat ze dit bereikt heeft, waar ze vaak een beetje in doordraaft. Ze mag er dan wel lieflijk en charmant uitzien, laat uiterlijk je echter niet bedriegen, want ze is geen meisje waar je ruzie mee wilt, want ze is zeker niet bang om haar vuisten te gebruiken als het nodig is.
          Voor haar vrienden is ze lief en behulpzaam, heeft ze een luisterend oor klaar als je problemen hebt en zal er altijd voor je zijn. Altijd zal zij voor haar vrienden door het vuur gaan en het voor hun opnemen, zelfs als de groep groter is. Als er iemand een stomme vraag stelt of iets wat zij dom vind klinken, zal zij sarcastisch erop terug reageren. Ze laat vooral niet zomaar over zich heen lopen, want dan heb je de verkeerde meid voor je!
    Extra:
          Niamh is ongelooflijk bang voor hoogtes, omdat ze een keer moest vluchten van een grote brandtrap voor een jongen die zijn grijpgrage handjes niet bij zich kon houden. Een vriend van haar woont namelijk in een achterbuurt en Niamh is zo een keer verkracht geweest toen zij op weg terug naar hem ging. Ze wilt nu zelf de controle houden over jongens heeft zich voor hun totaal afgesloten door een muur om zich heen te bouwen, liever spendeert zij haar tijd door te dagdromen, echter kunnen dit dus ook morbide dagdromen zijn en hoeft het niet altijd een liefdesverhaal te zijn.
          Haar lievelingsbloem is geen rode roos, zoals vele anderen, maar een zwarte lelie.
    Origin: The origin of the black lily is not very exact. They have been traced in various parts of the world for over 3000 years, from the times of the nomads and gatherers. However, the botanical name of the lily has Latin origin – Lilium – this in its turn it is derived from the Greek Leirion - which is considered to be associated with the Madonna lily and it can be translated by using the word “flower”.
    Meaning: Black lilies are symbol of death. They are mysterious flowers that, although not pure black in color, but deep purple or deep, deep, maroon or red, spread obscurity in quite a large manner. It is also known that black lilies are a symbol of lies, so you might want to think about that when you want to use them in an arrangement.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 1:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    edit: mijn wezen heeft kracht van illusies + hypnotiseren met stem/zang


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jezusmina, ik lees Mitchells rol nu pas en ik moet zeggen.. Nee, geen idee.:'D
    In de RPG's waar ik aan mee heb gedaan tot nu toe, werden de bad persons allemaal good guys omdat ze verliefd werden, of omdat ze het toch wel zielig vinden, dat zie je al een beetje in de rol dan. Maar dat persoontje ziet er absoluut niet als een lieverdje uit.(cat)


    everything, in time