• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Pike ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartisus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk)

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:43 ]

Your make-up is terrible

Progeny schreef:
    Jezusmina, ik lees Mitchells rol nu pas en ik moet zeggen.. Nee, geen idee.:'D
    In de RPG's waar ik aan mee heb gedaan tot nu toe, werden de bad persons allemaal good guys omdat ze verliefd werden, of omdat ze het toch wel zielig vinden, dat zie je al een beetje in de rol dan. Maar dat persoontje ziet er absoluut niet als een lieverdje uit.(cat)

Nikki hier:
    Hahahah dat is ook echt iets voor Mitchell. Hij word waarschijnlijk ook alles behalve een lieverdje. :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mag ik een jongen reserveren? ;d

The duty of youth, is to challenge corruption.

nvm

[ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 14:37 ]

help

Rol: Jongen
    Naam: Caleb Nathaniël Pike
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: Caleb is rond de 1.87 heeft donkerblond warrig haar en een gespierd lichaam. Hij heeft vel groene ogen en een moedervlek boven zijn lip.

Karakter: Caleb is een jongen die wel eens botst met zijn eigen karakter, hij kan ineens van stemming omslaan, iets wat hij niet in bedwang kan houden. Hierdoor heeft hij veel mensen mee afgeschrikt en vervloekt zichzelf daarom ook.
    Caleb is een vrij zorgzaam en beschermend typje als je hem dierbaar bent of gewoon al een band kan hebben, hij is koppig, eigenwijs en nieuwsgierig en moeilijk om op andere gedachte te brengen als hij zijn zinnen op iets heeft gezegd of gewoon iets van plan is. Het is een goede jongen die alleen een paar rot karakter trekjes heeft, hij zal niet snel bang voor iets zijn en is erg down to earth. Zijn grootste angst is ook dat hij zichzelf niet meer in eigen hand kan houden en dat hij iemand iets aan zal doen als zijn stemming ineens naar agressief omslaat.
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk) x.

[ Denk dat ik nog het één en ander zal veranderen ]

Progeny schreef:
    Jezusmina, ik lees Mitchells rol nu pas en ik moet zeggen.. Nee, geen idee.:'D
    In de RPG's waar ik aan mee heb gedaan tot nu toe, werden de bad persons allemaal good guys omdat ze verliefd werden, of omdat ze het toch wel zielig vinden, dat zie je al een beetje in de rol dan. Maar dat persoontje ziet er absoluut niet als een lieverdje uit.(cat)

Ik ben meestal ook zo'n persoontje, maar daar heb ik nu niet zoveel zin in. Deze gaat mensen verkrachten en mishandelen, laten schrikken en vermoorden. En natuurlijk laat ik hem ook verliefd worden, die persoon heeft dan echt geluk, maar de rest gaat er gewoon aan.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Even voor de duidelijkheid, er staat nergens dat je met haakjes moet praten. Daarbij is dit een rollentopic en géén RPG topic.

Your make-up is terrible

Nog één jongen en een paar wezens.

Your make-up is terrible

ik heb mijn personage nogal aangepast :$, maar ik kreeg in eens een vet leuke ingeving

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Ik zou echt graag meedoen, maar ik heb niet echt zin om een jongen of een wezen te spelen, sorry. :/

help

RememberYoux schreef:
    Rol: Wezen (gevallen engel)
    Naam: Amartisus, maar noemt zich Amy Jackson
    Leeftijd: 183
    lijkt 18
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:

ze kan haar enorme vleugels tevoorschijn "toveren":
    Ze is slechts 1,65m, wat perfect bij haar past
    Karakter: ze is een erg knap meisje, maar dat heeft een reden. Amy is een engel. Ze kan haar enorme vleugels uit haar huid laten scheuren als ze dat wil. Eigenlijk probeert ze hulpeloos te lijken, zodat niemand haar ware aard doorheef. Ze kan door middel van haar krachten mensen van alles laten zien. Het is niet echt, maar een illusie. Het lijkt wel zo echt dat mensen er vaak in geloven. Ze wilde eigenlijk nooit een engel zijn, en daarom is ze een "gevallen" engel. Iedereen vertrouwd haar snel omdat ze zo klein en hulpeloos lijkt. Als ze een engel is kan ze alles en iedereen naar haar toe lokken. Iedereen houdt van haar, of ze nou willen of niet. Als ze haar vleugels heeft, heeft ze een prachtig jurkje aan, wat haar nog verleidelijker maakt. Ze betoverd mensen met haar stem, en ze is gek op jongens, vooral als ze ook gek op haar zijn. Ze gebruikt haar hypnose om mensen te gebruiken, en eigenlijk is ze ook heel gemeen, maar dat zoekt niemand achter haar, omdat ze zo onschuldig lijkt.
    Extra (kracht): illusies + hypnotiseren met stem/zang

[ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:14 ]

wanneer beginnen we ?

Als we genoeg mensen hebben.

Your make-up is terrible

Rol: Mens, jongen
    Naam: Sal Levine
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:

Van zijn uiterlijk is meestal niet veel te zien. Hij houd zich zelf liever een soort van geheim. Waarom zou je aan anderen je gezicht laten zien? Al zit er wel een reden achter waarom hij het niet wilt laten zijn. Aan de zijkant van zijn gezicht loopt een grote litteken van boven naar beneden.
    Zijn ogen zijn donkerbruin die meestal niet zo veel verteld. Zijn haar is zwart dat reikt tot aan zijn schouders. Zijn haar is in laagjes waardoor het niet meer opvalt dat het zo lang is.

Karakter: Zijn karakter is niet met zekerheid te vertellen. Altijd was Sal iemand waarmee je kon praten en lachen, met hem kon je dollen maar ook huilen. Nu is hij niet meer zo. Althans, minder snel en vaak. Hij reageert vaker bot tegen mensen dan dat het nodig is.
    Extra: Eh, ik weet niks..

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:12 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Assassin schreef:
    Even voor de duidelijkheid, er staat nergens dat je met haakjes moet praten. Daarbij is dit een rollentopic en géén RPG topic.

Ging automatisch sorry xd