• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Pike ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartisus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:43 ]


    Your make-up is terrible

    Gewoon doen!


    everything, in time

    Ik vind dit echt een vet idee, Nikki! Hoe kom jij/komen jullie erop?;o


    everything, in time

    Rol: Meisje
    Naam: Dahlia Evangeline Orellana
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Dahlia heeft een lange en slanke bouw, zo ongeveer 1.75 is ze. Dahlia haar lichaam straalt vrouwelijkheid uit met veel vrouwelijke vormen zoals een volle C-cup borsten en ronde billen. Ze heeft ook een door de zon gebruinde huid.
    Dahlia heeft volle donkerbruine, bijna zwarte haren die tot ver over haar schouders rijken. Ze heeft grote hel blauwe ogen en volle lippen en spierwitte tanden. De huid in haar gezicht is bijna altijd egaal, is dat niet zo verbergt ze het met een beetje make-up. Dit maakt haar vaak tot een mooie vrouw.
    Dahlia draagt kleding wat ze op dat moment lekker vind zitten of mooi vind. het kan verschillen van strakke jeans en een opgeknoopte blouse of een kort rokje met een topje. Ze maakt het vaak wel wat sexy, maar alles behalve trashy

    Karakter: Dahlia is een beetje een mysterieus ft speels meisje. Ze is iemand die weinig over zichzelf loslaat als ze al hele gesprekken aangaat. Daarnaast houd ze er wel van om mannen een beetje te plagen of een beetje te pesten soms op een seksuele maar vaak op een normale manier. Ze heeft weinig vrienden, uit eigen keuze. Maar voor de vrienden die ze heeft is ze iemand waar bij je altijd terecht kunt. Al zal ze diegene nooit over zichzelf, haar problemen of verleden vertellen.
    Extra: Dahlia woont op zichzelf, Haar oudere broer zit in de gevangenis voor de moord op hun gewelddadige vader, die hen al van kleins af aan sloeg. Haar moeder heeft ze nooit gekend. Haar grootste angst is haar vader, dat hij terug komt en wraak neemt of dat hij terug komt en alles weer opnieuw begint.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Progeny schreef:
    Ik vind dit echt een vet idee, Nikki! Hoe kom jij/komen jullie erop?;o


    Ik ben gewoon super intelligent en slim, Marleen. 8D Hahaha nee gewoon door het internet.


    Your make-up is terrible

    Rol: Jongen
    Naam: Matthew Freeman
    Leeftijd: Achttien
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Karakter: Hij is een buitengewoon knap en is ook aardig en hij heeft hierdoor ook een vrienden, Scarlett Adams:

    . Hij is alleen niet de slimste. Hij doet een erg laag niveau in leren waardoor hij een best grote achterstand heeft met bijvoorbeeld plannen bedenken. Als je hem een opdracht zou geven zou je het hem goed uit moeten leggen voordat hij het dood. Hij heeft ook wel een angstgrens maar die ligt erg hoog waardoor hij soms wat ruig overkomt. Hij geeft om iedereen en alles en zet zichzelf altijd op de tweede plek.
    Extra: Hij woont in hartje London samen met zijn vriendin Scarlett in een krappe appartementje. Hij doet mee aan de show voor het geld, om beter te kunnen wonen in een mooi huis. Zijn familie en vrienden zijn zijn alles, als er iets met hen zou gebeuren zou hij zichzelf de schuld ervan geven. <-- zijn angst

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:01 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon super intelligent en slim, Marleen. 8D Hahaha nee gewoon door het internet.


    Je vergeet sexy!:9~
    even slijmen bij m'n oude moeder


    everything, in time

    Rol: Meisje
    Naam: Rikki Madeleine Beck
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    Rikki heeft donkerbruin haar met een rode gloed in het licht. Het valt tot over haar schouders en er zit een natuurlijke slag in. Door haar donkere haar vallen haar grote, lichtblauwe ogen beter op. Voor de rest is ze niets speciaals en valt ze ook niet zomaar op in een grote groep mensen. Ze heeft normale, lichtroze lippen en is ongeveer één meter zeventig lang. Haar kleding is ook normaal maar wel redelijk modieus. Ze heeft een lichte huid die moeilijk donkerder word, daarvoor moet ze veel in de zon en daar houd ze absoluut niet van. Ze heeft een lieve glimlach en een zacht twinkelende lach.
    Karakter: Rikki is een redelijk ingetogen en soms zelfs schuw meisje. Het is niet dat ze niet van andere mensen houd, ze weet gewoon niet echt hoe ze hen moet benaderen en aanspreken. Daardoor word ze nogal als verlegen gezien. Maar als je in gesprek met haar raakt kan ze heel lief en optimistisch zijn. Ze zal niet snel sarcastische opmerkingen maken of iemand pesten.
    Ze kan daar en tegen heel gemeen tegen je zijn als je dat over jezelf afroept. Negeren of gemene opmerkingen uit haar mond zijn dan niet zeldzaam. Het is alleen wel moeilijk om haar zo ver te krijgen en haar te kwetsen. Ze is helemaal niet zo breekbaar als ze er uit ziet.
    Extra: Rikki rookt en drinkt absoluut niet. Ze eet veel biologisch en is soms een beetje spiritueel aangelegt. Ze houd enorm veel van dieren maar is enorm bang voor spinnen, ze heeft er een ware fobie voor en absoluut geen medelijden met die beestjes.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:41 ]


    Your make-up is terrible

    InOblivion schreef:
    Rol: Jongen
    Naam: Matthew Freeman
    Leeftijd: Achttien
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Karakter: Hij is een buitengewoon slimme jongen en is ook aardig en knap, perfect dus en hij heeft hierdoor ook een vrienden, Scarlett Adams:

    . Hij geeft om iedereen en alles en zet zichzelf altijd op de tweede plek.
    Extra: Hij woont in hartje London samen met zijn vriendin Scarlett in een krappe appartementje. Hij doet mee aan de show voor het geld, om beter te kunnen wonen in een mooi huis. Zijn familie en vrienden zijn zijn alles, als er iets met hen zou gebeuren zou hij zichzelf de schuld ervan geven. <-- zijn angst


    Er staat heel duidelijk GEEN perfecte personages.


    Your make-up is terrible

    Mijn wezen is af denk ik, ik hoop dat alles kan en mag, anders verander ik haar wel even :3


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Mijn wezen is af denk ik, ik hoop dat alles kan en mag, anders verander ik haar wel even :3


    Hij is helemaal goed hoor. :3


    Your make-up is terrible

    [mag ik een wezen maken ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Assassin schreef:
    (...)

    Er staat heel duidelijk GEEN perfecte personages.


    Omg ja vergeten, ik ga hem ff aanpassen ;P

    RememberYoux schreef:
    [mag ik een wezen maken ?]


    Ja, maar je hoeft niet tussen haakjes te praten hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar je hoeft niet tussen haakjes te praten hoor.


    ohja, sorry, ben ik gewend met topics:$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Wezen (gevallen engel)
    Naam: Amartisus, maar noemt zich Amy Jackson
    Leeftijd: 183
    lijkt 18
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    ze kan haar enorme vleugels tevoorschijn "toveren":
    Ze is slechts 1,65m, wat perfect bij haar past
    Karakter: ze is een erg knap meisje, maar dat heeft een reden. Amy is een engel. Ze kan haar enorme vleugels uit haar huid laten scheuren als ze dat wil. Eigenlijk probeert ze hulpeloos te lijken, zodat niemand haar ware aard doorheef. Ze kan door middel van haar krachten mensen van alles laten zien. Het is niet echt, maar een illusie. Het lijkt wel zo echt dat mensen er vaak in geloven. Ze wilde eigenlijk nooit een engel zijn, en daarom is ze een "gevallen" engel. Iedereen vertrouwd haar snel omdat ze zo klein en hulpeloos lijkt. Als ze een engel is kan ze alles en iedereen naar haar toe lokken. Iedereen houdt van haar, of ze nou willen of niet. Als ze haar vleugels heeft, heeft ze een prachtig jurkje aan, wat haar nog verleidelijker maakt. Ze betoverd mensen met haar stem, en ze is gek op jongens, vooral als ze ook gek op haar zijn.
    Extra (kracht): illusies + hypnotiseren met stem/zang

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.