• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Pike ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartisus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:43 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn topics.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik een meisje reserveren? :3


    everything, in time

    Ik wil wel een meisje. ;$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, te laat...
    Maar ik denk dat ik eerst was...
    Op mijn pc dan toch...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 19:53 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol: Meisje
    Naam: Katherine (Kat/Kath/Kathy) Sarah Gray
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Katherine heeft lang, stijl bruin haar met highlights. Ze heeft haar haren vrijwel altijd loshangen, behalve wanneer ze gaat sporten of met iets anders intensiefs bezig is, of wanneer ze zich goed moet concentreren. Ze heeft fel blauwe ogen die dan ook uitsteken bij haar donkere haren. Haar lengte is wat aan de kleine kant, ze is namelijk niet groter dan 1.67. Deze lengte wil ze min of meer compenseren met haar grote mond. Ze heeft een gezond, lenig en een tikkeltje atletisch lichaam met gewoon "normale" vrouwelijke vormen, haar huidskleur is licht getint.
    Karakter: Hoewel Katherine over het algemeen heel aardig is, kan ze tegenover vreemden nogal een kort lontje hebben. Ze is absoluut niet op haar mondje gevallen en zegt letterlijk wat ze denkt, wat niet altijd even goed gewaardeerd wordt. Katherine heeft alles voor haar vrienden over. Ze houdt van een drankje en heeft een schijthekel aan roken. Katherine is ontzettend nieuwsgierig en vraagt soms iets te ver door. Ze is attent, barmhartig, maar niet bepaald bescheiden. Met haar blauwe ogen kan ze je smekend aankijkt, waardoor het moeilijk wordt haar te weigeren. Diezelfde ogen gebruikte ze samen met haar pruillipje om alles voor elkaar te krijgen bij haar vader. De rest kom je wel achter in de RPG zelf.(:
    Extra: Moet je hier je ergste nachtmerrie vertellen of zo? :'D Katherine's ergste nachtmerrie is sterven, met name zo'n langzame dood zoals stikken of verdrinken. Mede vanwege haar angst voor de dood, is ze ook angstig in het donker omdat je niet weet wat er komen zal en het gewoonweg niet te vertrouwen is. Daarnaast is ze ook ontzettend claustrofobisch.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:31 ]


    everything, in time

    Op die van mij staat jou reactie onder Frey.


    Your make-up is terrible

    Ja, maar dat was de tweede dat ik gaf. Ah laat maar.
    Ik had gewoon graag meegedaan...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dan speel je een jongen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh, dat doe ik niet graag, ik vind het zo moeilijk...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wees dan een vrouwelijk wezen?:3


    everything, in time

    Wat houdt een wezen precies in? :3


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Wat houdt een wezen precies in? :3


    Een wezen is gewoon iets wat je zelf mag creëren, het mag natuurlijk geen overheersende krachten hebben en zo.


    Your make-up is terrible

    Dan vul ik wel een wezen in ^^

    Rol: Wezen (Een Griekse sirene)
    Naam: Parthenope, noemde zichzelf Petra als ze zich vroeger onder normale mensen voegde
    Leeftijd: 214
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    Parthenope heeft lange zwarte haren met af en toe een krul. Ze heeft blauwgrijze, heldere ogen en donkere lippen, een zandloperfiguurtje, aardig grote rondingen en is ongeveer 1.76 meter lang.
    Als ze genoeg krachten heeft en zeer goed is uitgerust kan ze tijdelijk veranderen in iemand waarvan een ander erg veel om geeft. Dat kost echter zeer veel energie en de transformatie gaat niet altijd goed. Ze is nog nooit veranderd in een man, aangezien de risico's daar groter zijn.
    Karakter: Parthenope is een sluwe verleidster. Ze is sluw en gooit haar charmes vaak in de strijd. Ze vindt zichzelf veel beter dan anderen en verafschuwt mensen. Ze is kalm in haar manier van doen en schiet niet snel in de stress. Haar plannen zijn meestal goed doordacht, maar toch kan ze soms te verwaand zijn en mensen te laag inschatten waardoor haar plannen niet perfect zijn.
    Extra: Parthenope heeft in jaren al geen andere sirene gezien, maar ze doet haar soort zeker eer aan. Ze verleidde jarenlang mannen om vervolgens hun levenskracht weg te zuigen. Toch is ze een geëvolueerd soort aangezien ze een menselijk lichaam heeft terwijl haar voorouders het lichaam van een vogel hadden. Ze heeft nog wel een paar vleugels op haar rug, maar die toont ze nauwelijks.
    Ook kan ze in een ander veranderen (Zie uiterlijk) maar zoals vermeld kost dat zeer veel energie.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:03 ]


    yeehh

    Rol: Wezen, Vampier
    Naam: "Nightshade", maar als iemand om zijn naam vraagt gebruikt hij Darren Shade. Dit is niet zijn echte naam.
    Leeftijd:
    Echte leeftijd: 232
    Lichamelijke leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:
    Nighshade heeft lange zwarte haren, lichtblauwe ogen en een stralende en verleidelijke glimlach. Hij is vaak gehulde in een zwarte lange jas die zijn slanke, maar gespierde lijf verbergen. Verder is hij 1 meter 90 wat erg groot is, zeker als je bedenkt uit welke tijd hij komt.

    Karakter: Nightshade is een oude vampier die van gruwelijke daden houdt. Toen hij nog menselijke was, was hij dan ook een gezochte misdadiger. Helaas hebben zij hem nooit te pakken gekregen en zwerft hij nu in een huis. Nightshade is snel geïrriteerd en zal dit ook uiten. Hij houdt ervan om mensen een schok te bezorgen en voor een verkrachting schrikt hij niet terug. Hij kan erg verleidelijk en flirterig zijn en daar moet je rekening mee houden als je niet zijn volgende slachtoffer wilt zijn.
    Extra: Nightshade is zijn oorspronkelijke naam vergeten. Doordat hij altijd als een schaduw door de nacht glipt heeft hij deze naam gekregen van de vampieren community en gebruikt hij deze nu. Verder rookt hij veel en kan hij menselijk voedsel tot zich nemen, hoewel dat zijn honger niet stilt. Hij kan alleen de smaak ervan waarderen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm ik twijfel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you