• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Pike ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartisus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:43 ]


    Your make-up is terrible

    moeten er nog een paar bij komme


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    anyone?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou, we zoeken nog mensen. :'D


    Your make-up is terrible

    Als niemand een jongen wilt, wil ik op zich wel een jongen, maar mensen moeten echt even gaan reageren. (":


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [tsja ik heb een wezen, maar ik ben echt niet goed in jongens, sorry :$]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hoeveel wezens moeten hier nog aan mee doen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uh, dat maakt niet zoveel uit denk ik.


    Your make-up is terrible

    Wil nog wel een wezen aanmaken..alleen moet even kijken wat voor wezen precies. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Beh, als ik dat kon zou ik nog een personage aanmaken, maar ik weet van mezelf dat ik er dan sowieso een ga verwaarlozen.

    (Goed hè, dit is een topic-bump underover.(cat))


    everything, in time

    Ik wil meedoen. Ga morgen een rol aanmaken ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Rol: Jongen
    Naam: Nathaniel Carter (bijnaam ; Nate)
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk: Zie picca;



    Nathaniel heeft lichtblauwe ogen. Meestal kun je aan deze blauwe ogen niet zien wat zijn stemming is maar de mensen die hem beter kennen kunnen makkelijk aan zijn ogen zijn stemming aflezen en ook wat hem dwarszit. Hij is ongeveer 1.79 lang en heeft geen bruine huid, maar ook geen bleke huid. Zijn haar zit meestal wat warrig, vooral omdat hij niet heel erg veel aandacht besteed aan zijn uiterlijk. Nathaniel zul je niet snel in een pak zien, omdat hij vindt dat dit niet bij hem past. Hij heeft liever halfverscheurde spijkerbroeken aan en comfortabele kleding dan dat hij dure merkkleding draagt. Hij is niet heel erg gespierd, maar wel een beetje. Wat weinig mensen weten is dat hij een opvallend litteken heeft op zijn rug, dit wil hij liever geheim houden omdat het pijnlijke herinneringen bij hem opbrengt.
    Karakter: Nathaniel is vooral erg koppig en eigenzinnig. Hierdoor heeft hij zowel vrienden als vijanden. Hij trekt zich niet veel van anderen aan, behalve van diegene waar hij echt om geeft. Voor echte vrienden zal hij door het vuur gaan. Hij is best slim, maar laat dat niet altijd even merken. Hij kan erg impulsief zijn wat hem soms in benarde posities brengt. Hij geeft veel om zijn vrienden en familie. Hij zal zijn geheimen niet snel aan iemand bloot geven, omdat hij mensen niet snel vertrouwd. Bovendien valt hij anderen liever niet lastig met zijn eigen problemen. Nathaniel kan charmant zijn als hij in de stemming is maar als je hem op een verkeerd moment aantreft kan hij ook erg bot zijn. Liegen doet hij liever niet, en vooral niet tegen zijn vrienden want die hebben door wanneer hij liegt, maar als het moet dan doet hij het wel goed.
    Extra: (Voor de wezens vooral belangrijk) : Nathaniel zal aan niemand vertellen waar dat litteken op zijn rug van komt, hoewel hij weet dat dit op een gegeven moment wel door iemand zal worden opgemerkt. Zelfs al zie je zijn litteken, dan nog zal hij beweren dat het ergens anders vandaan komt dan waar hij het werkelijk aan te danken heeft. Het heeft te maken met zijn grootste angst; namelijk om te verdrinken. Het klinkt als een rare angst maar door een gebeurtenis in het verleden is het een werkelijke angst geworden. Hij komt het liefst niet in de buurt van water, en alles wat daar mee te maken heeft. Douchen doet hij in minder dan 5 minuten en zwemmen doet hij al helemaal niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Geweldig, dankjewel. Dan kunnen we binnenkort eens beginnen.


    Your make-up is terrible

    hehe xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Geweldig, dankjewel. Dan kunnen we binnenkort eens beginnen.


    Dat hoop ik ook ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Jeej, nu kan het beginnen :3 Alleen ben ik vanaf vanmiddag wel weg voor een paar dagen :l

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:28 ]


    yeehh