• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:14 ]

    {Nawh, wat zielig, maar wel een mooie post ;')}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Een kanonsschot. Ik ben niet echt bezorgd. Iedereen is hier veilig, tenzij Naömi in een klap wondonsteking krijgt en zo is dood gegaan terwijl ik met mijn ogen knipperde. Wat niet eens kan. Met een lichtelijk serene glimlach kijk ik naar de hemel om te zien wie er is overleden.
    Mijn glimlach sterft weg.
    Jens William Emberson, District 13
    Is overleden. Van mijn kalmte is niks meer te bekennen. Nee, ik kende hem niet, alleen in het Huis en bij de Reaping, maar hij was míjn districtgenoot. Hij kende District 13 zoals ik hem kende. "Oh mijn god," mompel ik zachtjes, maar ik blijf naar boven kijken. Ik val op mijn kniëen, maar ik blijf naar boven kijken, naar de opdracht. Ik zou hem nog graag een keer ontmoeten, gewoon omdat ik gewoon enigzins het gevoel had, dat ik hem.. al een beetje kende door 13. "Jens?" zeg ik even zachtjes. Maar toch voelt de naam vreemd aan in mijn mond. Nooit genoemd. Hoe kon ik ooit blij zijn terwijl ik een kanonsschot hoorde. Niet dat ik blij was ómdat er een schot afging, maar omdat ik gewoon blij was dat iedereen veilig was. Hoe kon ik ooit denken dat we veilig zijn in de Spelen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    District 13, Alex. Ik ging naast haar zitten en sloeg mijn armen voorzichtig om haar heen. 'Kende je hem goed?' vroeg ik zachtjes.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( Steef EN Luca zijn lief )

    Artemis Stone || 7

    'Artemis!' Hoor ik Jens brullen. Ik heb het gevoel dat het al te laat is en ik laat me in één keer naar beneden zakken. Ik laat me over mijn angst heen slaan en ik slik.
    Ik werk me door het water en loop naar Steef. Als ik Jens zie liggen bijt ik op mijn lip. Ik kniel naast hem neer en tranen komen in me op. Ik kijk naar Steef die het ook niet kan geloven en ikleg even mijn hand op zijn arm. 'We zijn te laat.' Mompelde ik toen en slikte. Ik kreeg pijn in mijn keel. Het zelfde soort pijn die je krijgt wanneer je je longen uit je lijf schreeuwd.
    Ij vond het verschrikkelijk om zo iemand te verliezen en keek hem aan. Ik kneep even in zijn hand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Wacht even.. Het klopt niet meer. Eerst meldde Artemis dat ze níet meer boven het meer waren en nu verzuipt Jens? Ik snap er geen fuck meer van.. $; )

    (Everyone loves Luca >.< )

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 9:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Als iedereen 't embleem al tevoorschijn ziet komen, kan ik beter Luca's post maar aanpassen, I think xd. Of hij heeft het gewoo niet door gehad. Zou wel erg dom zijn. Eerst ga ik eventjes vier uur kanoën ^^ )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ De storm Maartje xd die bedoelde ik Jessica zei niet dat die al was afgelopen.. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    [ De storm Maartje xd die bedoelde ik Jessica zei niet dat die al was afgelopen.. ]


    [nee, de storm is er nog steeds ;P]

    Y0L0 schreef:
    [Jessica kun je hier nog op reageren?]

    (...)


    [OOPS! Het spijt me dat ik die post mistte ;$]

    Esmee McCane || District 4

    'Pijl en boog,' zei hij een beetje onbeholpen en tegen al mijn eigen verwachtingen in, zonk ik bij haar neer.
    'Het moet eerst schoon worden gemaakt voordat ik het blad kan gebruiken.'
    Ik kwam overeind en tilde haar voorzichtig op. Haar half-dode gewicht drukte zwaar op mijn spieren, maar ik was sterk genoeg om haar te dragen.
    Voorzichtig en vrij traag wandelde ik richting het water, wat ontzettend dichtbij was door die klote storm.
    Toen we bij de rand van het water aangekomen waren, legde ik haar op de grond neer.
    'Kun je haar wond schoonmaken, Rowan?'



    Risus schreef:
    Luca Naud Myron Clinston || District 6.

    Ze lacht even. "Mensen schatten mij juist jonger in."
    Ik spring bijna overeind, als ik het kanonschot hoor. Destiny, gaat er vrijwel meteen door mijn hoofd. Ik wankel even, als ik eenmaal rechtop sta, maar werp geen blik op No of Freya. Ze zouden het toch geen goed idee vinden. Toch wil- moet ik weten of zij het was. En ja, ik kan ook wachten tot vanavond, maar dat duurt me te lang. Als ze dood is.. Ik had gewoon wakker moeten blijven, dan had ik ze beiden kunnen helpen of was het niet eens gebeurd. Ik weet dat ik ook aan mezelf miet denken en dat ik nu eigenlijk miet gaan liggen met mijn voet omhoog, zodat hij kan rusten, maar het gaat niet. Niet nu. Niet als er iemand dood is waar ik iets aan had kunnen doen. Ik breek een tak van de dichtstbijzijnde boom af om hem vervolgens in een misvormde wandelstok te toveren. Ik weet niet of iemand commentaar heeft op het gene wat ik nu aan het doen ben, maar ik hoor het niet. En anders zal ik het negeren.


    4Everdeen schreef:
    {Nawh, wat zielig, maar wel een mooie post ;')}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Een kanonsschot. Ik ben niet echt bezorgd. Iedereen is hier veilig, tenzij Naömi in een klap wondonsteking krijgt en zo is dood gegaan terwijl ik met mijn ogen knipperde. Wat niet eens kan. Met een lichtelijk serene glimlach kijk ik naar de hemel om te zien wie er is overleden.
    Mijn glimlach sterft weg.
    Jens William Emberson, District 13
    Is overleden. Van mijn kalmte is niks meer te bekennen. Nee, ik kende hem niet, alleen in het Huis en bij de Reaping, maar hij was míjn districtgenoot. Hij kende District 13 zoals ik hem kende. "Oh mijn god," mompel ik zachtjes, maar ik blijf naar boven kijken. Ik val op mijn kniëen, maar ik blijf naar boven kijken, naar de opdracht. Ik zou hem nog graag een keer ontmoeten, gewoon omdat ik gewoon enigzins het gevoel had, dat ik hem.. al een beetje kende door 13. "Jens?" zeg ik even zachtjes. Maar toch voelt de naam vreemd aan in mijn mond. Nooit genoemd. Hoe kon ik ooit blij zijn terwijl ik een kanonsschot hoorde. Niet dat ik blij was ómdat er een schot afging, maar omdat ik gewoon blij was dat iedereen veilig was. Hoe kon ik ooit denken dat we veilig zijn in de Spelen.



    Noëmi Crowe || District 12

    Met een ruk sprong Luca overeind toen hij het kanonschot hoorde. Ik blikte razendsnel omhoog en zag dat het ene Jens was uit District 13.
    Onmiddellijk schoten mijn ogen naar Alex, die met half open mond en een geschokte blik de naam van haar Districtgenoot prevelde.
    Ik draaide me weer om naar Luca, die een wandelstok greep en er vandoor wilde gaan. Mijn geroep had weinig zin, dus trok ik hem aan zijn pols terug en rukte het ding uit zijn handen.
    'Wat ben je in vredesnaam aan het doen?'

    Risus schreef:
    (Als iedereen 't embleem al tevoorschijn ziet komen, kan ik beter Luca's post maar aanpassen, I think xd. Of hij heeft het gewoo niet door gehad. Zou wel erg dom zijn. Eerst ga ik eventjes vier uur kanoën ^^ )


    [ik breng hem wel bij zinnen :P]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Net wanneer ik er vandoor wil gaan, word Ik bij mijn polsgegrepen en terug getrokken, waardoor ik uit mijn evenwicht raak en op de grond val. De 'wandelstok' word vervolgens uit mijn handen gerukt, terwijl ik weer overeind probeer te komen. Nog steeds heb ik geen flauw benul van het embleem dat boven in de lucht hangt.
    "Wat ben je in vredesnaam aan het doen?" Ik kijk opzij en zie Noëmi met de stok in haar handen. "Waar lijkt het op?" Ik kijk fel uit mijn ogen en grits de wandelstok weer uit haar handen, zodat ik beter kan blijven staan. Als ik ergens voor ga, wil ik niet gestopt worden. Ik wil weten of ze dood is en anders wil ik evengoed naar haar toe om het blad te geven wat er in mijn rugzak zit. Mijn pols zit nog steeds vast in de greep van Noëmi, maar niet voor lang. Ik ruk hem los en kijk even omhoog, waarhet embleem langzaam verdwijnt. Toch kan ik nog net '13' lezen en een vage foto voor me zien die duidelijk niet op Destiny lijkt. Ondanks dat wil ik toch naar haar toe. Ik ben diegene de haar met dit blad kan helpen, aangezien ik niet denk dat de rest zoveel verstand heeft van genezende planten. En wat ik nou niet wil, is dat Destiny het volgende slachtoffer van de spelen word. Een zachte 'sorry' rolt over mijn lippen, maar ik kijk No niet aan.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:12 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sirens schreef:
    [ De storm Maartje xd die bedoelde ik Jessica zei niet dat die al was afgelopen.. ]


    (Oh, oke. Hij verzuipt dus in het water van de storm.)

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Nadat ik me heb laten zakken, val ik tot mijn middel in het water. Ik woel door het water heen, op zoek naar Jens. Waar kan dat joch zitten? Ik ben niet gefrustreerd omdat ik kwaad ben, maar ik ben gefrustreerd omdat ik angstig ben en niet op doden zit te wachten.
    Plotseling zie ik hem spartelen, zo'n paar honderd meter voor me. Ik begin direct als een wedstrijdzwemmer naar hem heen te zwemmen, maar als ik bij hem aankom, is hij verdwenen. Waar is hij?
    Ik duik onder, open mijn ogen en zie hem even verder in het water hangen. Ik hijs hem uit het water en controleer zijn hartslag, maar wanneer ik dat ik geen hartslag voel, gaat er een steek van pijn door me heen. We zijn te laat. Jens is dood, overleden, gestorven. Nee! Dit is een boze droom, een nachtmerrie. Uit angst knijp ik mezelf verschillende keren, maar ik word niet wakker. Dit is realiteit.
    Ik merk pas dat Artemis naast me in het water staat, als ze wat zegt. Ik versta er niks van, maar kijk haar enkel aan.
    "We moeten wachten op de hovercraft, totdat ze 'm op komen halen," mompel ik.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Wacht, je moet hem laten gaan, maar laat me eerst die enkel verbinden, okay?' vroeg ik zacht aan Luca, ik nam de verbanddoos uit mijn parachute. 'Wees voorzichtig, het steunt, maar het is niet genezen.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Steef snelt naar Jens toe en alles wat ik zeg gaat langs hem heen. Ik help hem even met zoeken als hij hem heeft gevonden sta ik tot mijn middel in het water en heb mijn hand op Steefs schouder laten rusten.
    Als ik Jens dode lichaam zie gaat er een steef van pijn door mijn hart en ik kijk naar Steef die het vast een stuk moeilijker heeft.
    "We moeten wachten op de hovercraft, totdat ze 'm op komen halen," mompelt hij. Ik slik. "Laten we hem op die stel met stenen leggen. We blijven bij hem tot hij is opgehaald." stel ik hem dan gerust. Ik geef even een bemoedigend kneepje in zijn schouder. Ik bijt op mijn lip, ik had hem gemakkelijk nu ook kunnen dode, dan was ik van ze af, maar dat kon ik niet. Op een één of andere manier kon ik Steef niet doden. Ik slikte en keek naar beide jongens.
    Ik zou dat nooit kunnen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:27 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.