• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ /

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

[ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Astoria Ivaine Greengrass

Kleine blosjes sierde Astoria haar wangen en maakte deze roze/rood. Ze drukte haar lippen weer op die van Draco, terwijl ze haar handen weer omhoog liet strijken over zijn bovernlichaam. Astoria plaatsten haar handen weer op Draco's schouder terwijl ze deze zachtjes masseerden, ze haalde haar lippen van die van hem, terwijl ze een spoor van zachte kusjes achterliet in zijn nek, en deze voortzetten over zijn borstkast, richting zijn navel en het stukje huid daar onder. Astoria deed even niets, ze twijfelden, maar inplaats van het risico te nemen kustte ze weer langzaam en zacht over zijn bovenlijf omhoog.

The expert in anything, was once a beginner.

Draco Malfoy

Zachtjes masseerde ze mijn schouders, en maakte ee heel spoor van kusjes, van mijn kaak naar mij nek en van mijn nek naar mijn borst tot aan mijn navel waar ik een lichte twijvel voel bij Astoria, toch ging ze maar weer omhoog. Een brede glimlach sierde mijn gezicht en staarde naar het stenen plafon, ondertussen liet ik Astoria haar gang gaan.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Astoria haar lippen hadden uiteindelijk plaats gevonden in Draco's nek waar ze zijn zachte huid verkende. Haar handen streelde over zijn bovenlichaam, en een kleine giechel verliet haar mond toen Astoria merkten dat zijn tepels omhoog waren gaan staan. "Koud?" Fluisterde ze in zijn oor.

Ginny

'Expelliarmus' zegt ze en mijn stok word uit mijn handen geblazen. Ze zegt dat het haar niet eens zoveel moeite zou kosten om mij te vermoorden. Ik begin te lachen. 'Alsof jij ooit een onvergefelijke vloek zou durven uit te spreken!' zeg ik spottend. Al durft ze dat waarschijnlijk wel. Misschien is haar "duistere geheim" wel dat ze een dooddoener is, of de dochter van jeweetwel. Ik kijk naar haar wand die op mij gericht is. Ik loop, zonder mijn blik af te wenden, naar mijn eigen wand en raap hem op. Ik negeer dat ze mij herhaald en wijs met mijn wand op haar. Oke, verdedigingsspreuken. Wat heb ik vorig jaar bij de svp geleerd?

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Draco Malfoy

Ik draai me hoofd naar Astoria "ik denk het" grinnik ik, eigenlijk had ik het niet koud maar aangezien we hier in een grot lagen met onze zwemkleding was het niet onlogisch. Snel drukte ik een kusje op Astoria haar lippen en wende mijn blik weer af naar het stenen plafon.

Astoria grinnikte zachtjes, en plaatsten haar lippen weer in zijn nek waar ze zijn zachte huid verkenden. Ze plaatsten haar handen weer op zijn schouders waar ze kleine kneepjes in gaf, en haar lippen op zijn borstkast plaatsten, ze liet haar handen omhoog glijden en streek door zijn zachte haar. Astoria plaatsten haar lippen weer op die van Draco, waar ze zachtjes over heen streek en zachtjes in zijn onderlip beet terwijl ze haar handen uit zijn haar over zijn bovenlijf naar beneden liet glijden.

Draco Malfoy

Astoria grinnikte zachtjes en ging overstoorbaar door, langzaam sloot ik mijn ogen en voelde haar alleen maar, haar handen in mijn haar en haar lippen op de mijne waar zeeven zachtjes op mijn onderlip beet en vervolgends een heel spoor van kusjes achterliet op mijn borstkas dat naar beneden liep.

Astoria had haar lippen gericht op de huis op Draco's borstkast, terwijl ze zachtjes met haar vingertoppen naar beneden gleed, waarna zijn zachte huid steeds ietse ruwer werd door de kleine donshaartjes die zich onder zijn navel een weg naar beneden liepen, zijn zwembroek in. Astoria haalde haar lippen even van Draco zijn borstkast en keek even twijfelend naar de rand van zijn zwemshort waar ze haar vingers al om heen had geklemd, haar ogen dwaalden even af naar boven,om te zien hoe Draco zijn ogen gelsoten had. Misschien...was het wel tijd? Het zou erooit van moeten komen, en waarom dan niet met de gene van wie je houd...Astoria sloeg even een zachte onhoorbare zucht waarna ze haar lippen weer op de huid van zijn nek plaatsten, en de rand van zijn zwemshort tussen haar vingers nam.

Draco Malfoy

Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht en deed mijn ogen weer open, ik voelde waarover Astoria twijfelde en wist even niet goed wat ik moest doen. Ik kwam een beetje omhoog en zag dat Astoria al bij mijn zwembroek was, ik wist niet of ik mijn mond moest houden of hem toch op moest doen, twee hele verschillende gevoelens gingen door me heen...

Nogsteeds bevonden Astoria haar lippen zich in de nek van Draco, war ze een spoor van kusjes achterliet richting zijn hals, omhoog naar zijn kin om ze uiteindelijk weer op zijn zachte lippen te drukken. Haar handen bevonden zich nogsteeds aan de rand van zijn zwemshort terwijl ze hem millimeter voor millimeter naar beneden trok, Astoria haalde haar lippen terug, waarna ze het puntje van haar neus tegen de zijne aandrukten en hem aankeek, een roze blos war op haar wangen gaan spelen terwijl een iet wat verlegen blik in haar ogen zat. "Wil je...wil jij, het?"

(Ik ga morgen ochtend een weekje op vakantie. Ik heb daar hoogstwaarschijnlijk geen wifi)

Happy Birthday my Potter!

Madison
    Ik trok een wenkbrauw op, en lachte spottend.
    ''Wil je dat ik het bewijs voor je?'' vroeg ik haar, met een dreigende ondertoon.
    Ik wierp een blik op haar toverstok, en grinnikte zachtjes.
    ''Avada Kedavra!'' riep ik, maar raakte expres een vaas achter haar.
    ''Dat scheelde niks,'' glimlachte ik liefjes.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

(Ik ga overigens ook vanaaf naar de Kermis, dus iedereen die Adelaine nodig heeft; Vanaf vanavond is ze even een weekje weg)

Happy Birthday my Potter!

Draco Malfoy

Ik steunde op mijn ellebogen en keek naar Astoria met een klein glimlachje "aan mij hoef je dat niet te vragen" nu verdween het glimlachje een beetje "maar Astoria meen je dit echt? ik bedoel je bent pas 14 en ik wil niet dat je dingen doet alleen voor mij want daar ga je later spijt van krijgen..."

Astoria hield haar hoofd een beetje schuin wat maakte dat haar bruine haar over een schouder viel, terwijl ze Draco aankeek. Rode blosjes waren te zien op haar wangen, wat haar een lichte verlegen uitdrukking gaf. "Maar..." Astoria beet zachtjes op haar onderlip en wende haar ogen even af naar de grond, waarna ze Draco weer aankeek. "Ik wil het wel Draco" zei ze iet wat zachtjes, waarna ze voorover boog en een kus op zijn lippen drukten.