• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    "Het enige wat ik hoef te weten is of je weet of die andere kast inderdaad bij Odius & Oorlof te vinden is" zeg ik en kijk haar aan.
    "De rest hebben we allemaal zo goed als uitgevonden en gaan we vanavond al mee aan de slag"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ja, ik ben heel goed in het ontdekken geheimen van anderen,' zeg ik grappend. Mijn hand gaat even langs mijn wang. Het doet helemaal geen pijn meer en voelt ook niet meer gezwollen aan of zo. Mooi, want dan heeft Miss Voldie er verder geen profijt van.
    'Dus, welke film gaan we kijken?'


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Tot zover ik weer wel.'' mompelde ik, en haalde mijn schouders op.
    ''Ik spreek je wel een andere keer,'' zei ik mompelend tegen Severus, en liep zijn kantoor weer uit.
    Waar hing George uit? Ik had behoefte aan twee armen om me heen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [meer volk in Snape's kantoortje :'D]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Severus Snape (tijdelijk)

    Madison was net binnen komen stormen, blijkbaar wou ze me spreken, ze stopte gelijk toen ze mij en Aileen zag praten. Na een tijdje stond ik op en pakte mijn spullen bij elkaar voor de volgende les "ik neem aan dat jullie genoeg informatie hebben over de kast?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik ga wel zo naar Amsterdam dus ik weet niet of ik nog even online kan komen...]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 9:36 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg een klein zuchtje, en keek toe en voelde hoe Draco zijn hand op de hare plaatsten. Astoria streelde over Draco's borst met haar duim terwijl haar hand nogsteeds onder die van Draco lag, ze drukte een kusje in zijn als omhoog naar zijn kaaklijn om verolgens haar lippen weer op de zijne te drukken. Astoria legde haar handen in zijn nek waarna ze recht op zijn schoot ging zitten, zonder haar lippen van de zijne te halen, en liet haar handen over zijn borst strijken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Langzaam streelde de duim van Astoria over mijn borst terwijl ze een paar tintelde kusjes steeds meer omhoog in mijn nek plaatsten, vervolgends kwam ze bij me lippen uit. Zonder haar lippen van de mijne te halen legde ze haar hand in mijn nek en met de andere gleed ze over mijn borst heen. Ik legde een hand op haar rug waar ik langzaam over streek en mijn andere hand plaatste ik op haar wang.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wreef zachtjes door het zachte haar van Draco, terwijl ze haar andere hand over zijn bovenlichaam naar beneden liet glijden en deze liet rusten op zijn bovenbeen. Een lichtelijk warm gevoel betrad Astoria haar lichaam wat samen ging met lichtroze blosjes op haar wangen. Zedrukte Draco wat dichter tegen haar aan, terwijl ze haar hand uit zijn haar haalden en met deze over de huis van zijn nek en schouder streek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Met een hand wreef ze door me haar en haar andere had gleed van me bovenlichaam naar beneden tot mijn bovenbeen. Astoria nestelde zich nog meer tegen me aan en haalde haar hanf nu uit mijn haar en verkende mijn schouder en nek. Ik verbaasde me over het feit dat ik dit in die hele zes jaar van mijn school tijd nog nooit iemand als Astoria ben tegen gekomen, al had ik wel al vriendinnetjes gehad maar die waren heel anders dan Atoria...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had haar hand rust gevonden op Draco's blote schouder, ze merkte dat er iets was, hij leek wel verbaasd over iets, echter wist Astoria niet wat er was, wat maakte dat ze haar lippen van de zijne haalden en hem aankeek. "Wat is er?" Kleine roze blosjes sierden Astoria haar wangen, bang dat ze iets verkeerds had gedaan. "Heb...heb ik iets verkeerds gedaan?" vroeg ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Wat is er?" vroeg ze met een kleine blos op haar wangen "Heb...heb ik iets verkeerds gedaan?" vroeg ze met een zachte stem, ik glimlach en schud mijn hoofd "ik realiseer me nu dat ik nog nooit iemand heb leren kennen als jij, ik bedoel dat al die andere meiden.." ik zocht naar nette woorden "hoe moet ik dat zeggen? veel te opdringerig waren"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    De blosjes op Astoria haar wangen werder wat rode waarna ze een kusje op Draco's lippen drukten, waarna een kleine frons op haar voorhoofd verscheen. "Wat bedoel je met, opdringerig?" Astoria hield haar hoofdje een beetje schuin en keek in Draco zijn ogen. Ergens voelde Astoria zich best onzeker, onzeker omdat ze wist dat Draco meerdere meisjes had gehad, die misschien wel veel meer te bieden hebben, dan haar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    De blosjes op haar wangen werden nog roder en ze drukte nog een kusje op mijn lippen, even fronste ze Wat bedoel je met, opdringerig?" haar hoofdje hing een beetje schijn, ik dacht een klein beetje onzekerheid te zien "de manier waarop ze bij mij overkwamen vond ik nep, ik denk dat ik meer een object was en ik had sterk de indruk dat ik gebruikt werd" ik keek naar buiten waar het een beetje opgeklaard leek, de eerste zonnestralen braken door maar ik hield lekker mijn mond voor het geval ik Astoria op het idee bracht om naar Hogwarst te gaan...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte langzaam. "Ik snap denk ik wel wat je bedoeld..." Astoria snapte het niet helemaal, aangezien ze dat nog nooit mee heeft gemaakt en Draco ook pas haar eerste vriendje is. Astoria plaatste haar hand op Draco's wang, en draaide zijn gezicht weer naar de hare toe waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatste, en zachtjes over zijn wang met haar duim streelden. "Ik hou van je Draco" fluisterde ze voordat ze haar lippen weer op de zijne drukten, en haar handen in zijn nek plaatsten en hem dichter tegen haar aan bracht.


    The expert in anything, was once a beginner.