• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Hmmm.' Ik denk diep na en langzamerhand verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik heb wel een idee, maar we hebben de kamer van hoge nood nodig,' zeg ik bedenkelijk. 'Kom je?' vraag ik en ik maak aanstalten om te gaan lopen.


    Happy Birthday my Potter!

    (iemand die praten wil?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aileen Megan Snape

    Aangezien ik echt geen idee had hoe het zit met die verdwijnkasten en opzoek gaan naar informatie in de bieb teveel zou opvallen blijft er maar een oplossing over. Ik sta op en loop de leerlingkamer uit opweg naar het kantoor van Snape waar ik op de deur klop en geduldig wacht op antwoord.

    Fred Weasley

    Er speelt nog steeds een grijns rond mijn lippen als ik haar aankijk en knik. "Ben benieuwd naar wat je idee is en ik kom al. Trouwens zie je dat we wel geniaal zijn gezien die blauwe plek al bijna is verdwenen en de zalf dus werkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria legde haar hoofd op mijn schoot en keek me aan "Wat was er?" ze pakte mijn hand, ik gaf er een klein kneepje in "Draco..." ze zuchte en ik had erg het idee dat ze met iets zat Moet ik me zorgen maken om je?" ik schudde mijn hoofd "Aileen en ik moeten alleen die vervloekte verdwijnkast zien te maken" ik wou niet aan de gevolgen denken die er aan verbonden waren als het niet gebeurden...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ik kan natuurlijk nog vele tegenargumenten geven, maar ik heb zo het idee dat ik je maar beter in je waan kan laten.' Ik loop naar de muur waar de kamer van hoge nooit altijd achter tevoorschijn komt en loop geconcentreerd drie keer langs de muur. Wanneer ik een deur zie verschijnen, loop ik snel de kamer in en plof op de bank voor de tv, die is verschenen. Ik pak een bak popcorn van de tafel en zet de tv aan.
    'Dus, welke film wil je kijken?'


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape (tijdelijk)

    "Binnen" zeg ik als ik geklop op de deur hoor, langzaam gaat de deur open en zie dat het Aileen is "wat kan ik voor je doen?" vraag ik haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Er verscheen een klein en zwak glimlachje op de lippen van Astoria, terwijl ze hem aan keek. "Oke" zei ze zachtjes, en wende haar ogen even af, waarna ze hem weer aan keek. "Maar als er iets is...je weet me te vinden" Astoria glimlachte en kwam een beetje omhoog waarna ze een kus op Draco's lippen drukten, waarna ze op zijn schoot ging zitten en haar handen in zijn nek legden terwijl een andere kus volgende. Astoria legde haar hoofd in de ruimte tussen Draco zijn nek en schouder, terwijl ze met haar wijsvinger een druppel volgden die van boven tot aan onder over zijn boven lichaam gleed, aangezien ze nogsteeds in hun zwemkleding zaten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Mhm laat me inderdaad maar in die waan" zeg ik grijnzend en loop erna de kamer ook naar binnen toe. "Oke jij bent dus ook echt geniaal dus neem de helft van mijn woorden terug" voeg ik er nog grijnzend aan toe en ga naast haar zitten. "Misschien heb ik wel een paar ideeën, maar vertel eerst welk genre"

    Aileen Megan Snape

    "Sorry dat ik op dit tijdstip kom storen, maar ik zit met een paar vragen en ben opzoek naar wat informatie over de verdwijnkasten en hoopte dat u me ermee zou kunnen helpen" zeg ik terwijl ik deur sluit en naar het bureau loop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Dankje,' zeg ik. 'En doe mij maar iets met wat actie. Anders is het ook zo saai. Maar geen horror. Ik heb geen zin om met een gillende jongen op de bank te zitten.' Ik knipoog naar hem en neem een hap popcorn. 'Jij ook wat?'


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    "Maar als er iets is...je weet me te vinden" Astoria glimlachte en kwam een beetje omhoog waarna ze een kus op mijn lippen drukte, ze ging op mijn schoot zitten en legde haar handen in mijn nek en weer volgde een kus, ze legde haar hoofd tussen mijn schouder en nek terwijl ze met haar wijsvinger een druppel volde die naar beneden rolde, ik glimlachte en streek over haar haar en leunde met mijn hoofd tegen de stenen muur.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Graag gedaan" zeg ik lachend. "Oke is goed en daar heb je gelijk in. Maar wie is die gillende jongen dan?" vraag ik en kijk even rond. "Oeh wacht je hebt mijn geheim door en je bedoelt mij" voeg ik er grijnzend aantoe en pak wat popcorn. "Dankje"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Severus Snape (tijdelijk)

    "Sorry dat ik op dit tijdstip kom storen, maar ik zit met een paar vragen en ben opzoek naar wat informatie over de verdwijnkasten en hoopte dat u me ermee zou kunnen helpen" ik kijk haar aan, ze loop naar het bureau "waar heb je de kast voor nodig? het gebruiken van de kast is erg gevaarlijk namelijk" ik leg mijn veer neer en klap mijn werk dicht.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria volgden de regendruppel tot aan de rand van Draco zijn zwembroek, verder durfden ze niet, blijkbaar durfden de druppel wel, want hij gleed over Draco's zwembroek en spatte uiteindelijk kapot op de stenen grond van de grot. Astoria nestelden zich tegen Draco aan, terwijl ze haar hand op zijn borstkast plaatsten en zachtjes wat heen en weer streek met haar duim, terwijl ze een kusje in Draco zijn nek drukten, en luisterden naar de regen. Weer gleed een andere regen druppel aan haar ogen voorbij over Draco's borstkast, en ook deze keer volgden Astoria de druppel in zijn beweging over zijn bovenlijf, echter stopte ze dit keer niet, en volgde de druppel over zijn zwembroek, terwijl een kleine blos haar wangen sierden en ze haar hand weer terug plaatste op zijn borstkast.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ja, ik ben heel goed in het ontdekken geheimen van anderen,' zeg ik grappend. Mijn hand gaat even langs mijn wang. Het doet helemaal geen pijn meer en voelt ook niet meer gezwollen aan of zo. Mooi, want dan heeft Miss Voldie er verder geen profijt van.
    'Dus, welke film gaan we kijken?'


    Happy Birthday my Potter!

    [FFFFF~ ik ben zo blij! :'D

    Wie wilt Madison meeten?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''