• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik slik moeilijk en voel een traan rollen. ´Kom je me morgenochtend wakker maken dan?' Ik kijk hoopvol naar hem. 'Dan wel zonder Destina.' Ik vond haar op dit moment niet aardig, ze kon het niet weten maar naar mijn gevoel drong ze zich helemaal op bij hem en dat deed me pijn. 'I..ik slaap met Ivy op een kamer' zeg ik zacht. Ik vis een pen uit mijn zak en schrijf het kamernummer op met daaronder 3 xjes. 'Ik hou van je en slaaplekker.' Ik druk nog een kus op zijn lippen en geef hem een knuffel. Ik hield echt van hem en dat gevoel werd elke keer alleen maar sterker.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:39 ]


    ~

    Calvin Turner
    "kom je me morgenochtend wakker maken dan? dan wel zonder Destina" Ik knik even". "Ik maak je wel wakker" antwoord ik zacht. "i..ik slaap met Ivy op een kamer" ze geeft mee en papiertje met een kamernummer erop en die laat ik in mijn zak glijden
    "Ik hou van je en slaap lekker" zegt Vienna. "Slaap lekker" zeg ik zacht. ze geeft me weer een kusje en een knuffel. Ik knuffel terug en laat haar dan los. "ik spreek je morgenochtend" zeg ik. Ik loop van haar weg en zoek Destina weer. "Kom laten we gaan" ik glimlach naar haar alsof er niks aan de hand is. Ze hoeft het niet allemaal te weten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Hij loopt weer naar Destina en mij zakt meteen de moed in mijn schoenen. Ik loop weer naar Ivy en laat me naast haar op de bank zakken. 'Ik weet niet meer hoe ik hem nog meer kan overtuigen' zeg ik zacht. Ik steek een sigaret op en kijk naar hun. Het doet pijn. Alweer. Ik kijk Ivy aan en zucht. 'Kunnen we misschien naar het hotel als je het niet erg vind?' 'Ik heb hoofdpijn, last van mijn lichaam en ben moe.' Ik kijk naar de rest van ons vriendengroepje die waarschijnlijk niet eens wat hadden mee gekregen van het hele gebeuren. Ik wilde expres niet kijken naar Destina en Calvin. Hij had me verzekerd dat er niks zou gebeuren maar ik wist niet of dat wel waar was.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:47 ]


    ~

    Destina Valencia de la Bourse

    Ik keek Calvin ongeloofwaardig aan. 'Denk je nou serieus dat ik niet wist wat er zo juist is gebeurd?'
    Ik kijk hem met een gevoelige blik aan. 'Ik snap niet dat je dit nu nog kan doen.'
    Ik slik. ' Ik ga inderdaad. Ik probeer zelf wel een kamer in het hotel nog te krijgen.' Zei ik waarna ik mijn tas pakte en vervolgens weg liep.
    Ik was eerlijk geweest, eerlijk tegenover calvin. Misschien had ik zijn vragen niet moeten beantwoorden.
    Misschien had ik gewoon thuis moeten blijven en gewoon mijn oude verlaten leventje leiden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    'Zo, ik wil niet dat je met iets zit. ' ik strijk haar haar uit haar gezicht.
    'Er is iets gebeurd binnen 3minuten tijd en ik wil weten wat.' Ik glimlach naar haar. Ze betekende te veel voor me om haar nu te laten gaan terwijl ze met iets zit.
    Na een tijdje zonder antwoord te geven haal ik haar kin een stukje op. 'Lieve allerliefste Zoë-Claire Welling, wil je het alsjeblieft tegen mij zeggen ?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Zo, ik wil niet dat je met iets zit,' zegt Michaël en hij strijkt een paar krullende lokken uit mijn gezicht.
    'Er is iets gebeurd binnen 3minuten tijd en ik wil weten wat,' glimlacht hij.
    'Er is niks Michaël,' zucht ik.
    Michaël pakt mijn kin vast en tilt die een stukje op. 'Lieve allerliefste Zoë-Claire Welling, wil je het alsjeblieft tegen mij zeggen ?'
    'Zoals ik al zei Michaël: Ik ga het niet zeggen,' antwoord ik. Mijn armen sla ik over elkaar heen. 'Kunnen we nu alsjeblieft naar binnengaan? Ik heb het koud'.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138323&page=1]*hinthint*[/url

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 12:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Eerst kijk ik even toe naar Vienna en Calvin, hoe ze alweer lijkt te breken en naar Calvin die twijfelt, maar dan glijden mijn ogen door de hele karaoke bar tussen de dansende mensen naar Evan. Toen ik hem uiteindelijk gevonden had, merkte ik dat ik alleen zijn rug en een deel van zijn zijgezicht kon zien, maar het maakte me niets uit, ergens kalmeerde het me in deze drama situatie. Ik houd niet van drama en probeerde het ook vaak te vermijden, maar Vienna is een vriendin, dus ik zet me er wel overheen… Trouwens, het aanzicht van Evan maakte me rustig, dan moet ik denken aan de keren dat hij me met de meest gekke dingen aan het lachen maakte. Ik word uit mijn gedachten wakker geschud door Vienna die naast me ging zitten, en toen ik merkte dat er onbewust een glimlach op mijn lippen was gekomen, keek ik snel weer serieus naar het meisje naast me. Ze steek een sigaret op en keek naar hun, maar ik wist dat het niet zou werken, dus ik stond op en knikte. Eigenlijk wilde ik tegen het vriendengroepje, in het speciaal Evan, zeggen dat we gingen, maar ik deed het toch niet en zuchtte even om de verwarrende gedachtes. Hij was gewoon een vriend, zoals altijd al geweest, gewoon een vriend. “Kom, we gaan terug naar het hotel,” Ik begin al te lopen, maar bij de deur stop ik even om op haar te wachten en kijk onopvallend weer richting Evan, maar schud dan mijn hoofd en loop weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Calvin Turner
    Geïrriteerd loop ik achter Destina aan. "Proberen jullie meiden me nou serieus boos te krijgen?" vraag ik. "De een beledigd me en jij loopt telkens maar weg zonder me maar de kans te geven iets uit te leggen" zeg ik geïrriteerd.
    Ik trek Destina een steegje in, Zodat ik haar kan aankijken terwijl ik tegen haar praat. In de staat waarin ik nu ben gaat dat niet tijdens het lopen. "Vienna wéét het oké. Ik heb het tegen haar gezegd" zeg ik. "En jullie kunnen me beiden niet dwingen om voor haar te kiezen. Als je weg loopt en denkt dat dat gaat werken heb je het mis want ik loop gewoon achter je aan" Ik kijk haar even geïrriteerd aan. "God weet dat ik geen meiden sla maar ik heb nu echt zin om jou en Vienna met jullie koppen tegen elkaar te meppen misschien dringt het dan een beetje tot jullie door"
    "Ik heb tegen Vienna gezegd, en dat ga ik nu ook tegen jou zeggen. Ik kan niet kiezen, niet tussen jullie. Niet nu. Ik wil jullie geen van beiden kwijt. Ik heb je gezegd wat ik voor je voel en dan loop je van me weg... Dat weglopen iedere keer werkt averechts ik weet niet of je het door hebt." Ik maak een spottend en geïrriteerd geluidje. "Ik vind het rot dat Vienna gekwetst is maar ook dat je wegloopt. Het werkt niet..want zo ga ik juist niet voor Vienna kiezen en ben ik gewoon pleitos"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Aarde aan Calvin, ik denk niet dat boos zijn werkt. (A))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina Valencia de la Bourse

    Als ik het steegje in wordt getrokken zucht ik. 'Calvin, mij raak je niet kwijt. Wat er ook Zou gebeuren. Dat zou je nu toch wel moeten weten. ' Ik kijk hem aan en iopen mijn mond . ' Ik zou gekwetst zijn, maar je raakt me niet kwijt. Het enige wat ik nu denk ik wil is niet dat mijn gevoelens zich uit de hand gaan laten lopen als jemisschien toch niet voor mij kiest. En weglopen is nu nou eenmaal mijn oplossing.'
    Ik kijk weg en praat zachter. 'Ik wil niet weer zo'n gevoelens fiasco als hiervoor. Dat is deels de reden waarom ik toch ben gekomen. '
    Ik kijk hem weer aan maar vermijd zijn blik. 'Ik zie wel wat je doet Calvin. Ik wil nu gewoon naar het hotel. Ik ehm zoek anders ook wel een eigen kamer of zo. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hij is half dronken dat heeft ie niet door xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Calvin Turner
    Ik hoor wat Destina zegt maar luister er niet naar. Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. "Ik wil niet dat je van me weg loopt" fluister ik zacht. "Dat is slecht voor mijn Ego" ik grijns een beetje. Hoe kan ik in deze staat nou nog grapjes maken??
    "Ik wil niet kiezen. het is niet eerlijk" zeg ik. "Hebben jullie wel enig idee hoe dit allemaal voor mij voelt? En om eerlijk te zijn doet Vienna een beetje egoistisch nu hoor...Alsof ik de grote boeman ben die haar alleen maar kwetst maar ze heb geen idee hoe het voor mij voelt om tussen jullie te moeten kiezen"
    "Heb jij wel een idee hoe het voor mij moet voelen?" Ik kijk Destina even aan. "Ik kwam mee...om dit soort situaties te vermijden" Ik grinnik even. "is niet goed gelukt he?" Ik schud mijn hoofd. Ik zucht even. Ik twijfel maar doe het toch. Ik druk mijn lippen op die van Destina, zacht en teder maar zonder enig schuld of spijt gevoel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Ik trek Ivy mee en merk niet eens dat ze naar Evan kijkt. Ik zucht diep en kijk een beetje rond. We lopen over straat. Het is behoorlijk druk. Overal verliefde stelletjes. Ik zucht diep en kijk Ivy aan. 'Vind jij ook iemand uit ons groepje leuk?' Ik kijk in het raam naar ons en zucht even. We waren nog maar net weg en allemaal alweer drama. Ik kijk naar mijn voeten. En klein enkelbandje schittert rond mijn enkel. Ik had hem gekregen nadat ik mijn ongeluk had gehad. Ik kijk Ivy weer aan en zucht. 'Misschien ik beter naar huis gaan om alles te vermijden hier.'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 12:50 ]


    ~

    [Jongens,aub niet te dramatisch dus zou je dat aanrijden weg kunnen halen? Anders komen ze nooit ergens, het is geen GTST

    Edit: en zoals onder me gezegd wordt: Vienna kan lang niet alles zien en het is een beetje irritant als zij steeds de zielige persoon word. No offence, maar het is zo.]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 12:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [sjongejongejonge waarom ziet zij alles -,-' dat kan toch niet....]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]