• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

( ach laat maar joh )

Destina Valencia de la Bourse

Ik keek hem ongeloofwaardig aan. 'Dit zeg je toch niet om mij een beter gevoel te geven eh? Want als je dat probeert lukt het aardig.'
    Dit kon niet. Dit was gewoon ongelofelijk. Ik keek Calvin aan. Dit meende hij toch niet.
    'Call.' Zei ik toen en keek hem aan. Ik stopte, ik kon niet zeggen dat het wederzijds was. Dat kon ik niet toch?
    Mijn gevoelens die ik bij Calvin had waren wel altijd anders dan bij Sev of Max.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Khedira schreef:
    [Ik ga slapen hoor :) tot morgen everyone (K)]

(Slaap ze! Ik ga zo ook, denk ik maar... xox)

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Reactie met de lieve Michie (: ?]

Calvin Turner
    "Dit zeg je toch niet om mij een beter gevoel te geven eh? Want als je dat probeert lukt het aardig." Ik krab even verward op mijn achterhoofd. "nou goed dat het werkt maar het was niet wat ik probeerde" antwoord ik.
    "Ik haat het om zoiets te zeggen of ook maar aan iemand, zelfs aan mijn beste vrienden toe te geven maar je laat me geen keus" Ik zucht diep. "ik weet ook niet echt wat ik er mee moet doen...Ik vind het ook..ja lullig voor Vienna. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en het is..." ik zwijg en wrijf even over mijn gezicht. "Erg verwarrend. Maar..wat je net zei..het deed gewoon..." ik klop even op de plek van mijn hart. "het voelde niet fijn zegmaar.."

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik kijk hem aan, hij meende het gewoon..
    'Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen.' Mompel ik en kijk Calvin aan.
    'Wat je nu eigenlijk zegt is dat je gevoelens voor mij erger zijn dan die van jou voor Vienna ?' Ik beet even op mijn lip.
    Moet ik het nu wel of niet zeggen ?
    'Calvin.' Begin ik dan en kijk hem aan. Het is nu of nooit Des.
    'Kom laten we wat drinken .' Zeg ik dan verslagen en kijk van hem weg. 'Je merkt het ooit nog wel.' En druk een kus op zijn mondhoek.

Michael Ramon Gilliano Rodriguez

Ik kijk Zoë even aan. 'Ik zeg je eerlijk ik heb geen vaste relatie nog gehad.' Ik kijk haar aan. 'Ik wacht nog op de persoon.' Zeg ik dan schouderophalend.
    'De reden dat Nathan in de bak zat was omdat zijn ex vermoord was gevonden toen hij met drugs bezig was.' Ik zuchtte. ' Nathan werd schuldig beoordeeld terwijl hij niks had gedaan.' Ik kijk van haar weg en voor me uit. 'En een week voor hij terug uit de gevangenis kwam, was Chiara overleden. '
    'Dat is het enige. Op haar na heeft Nathan van die niet lange relaties gehad. Voor haar had hij niks serieus.'

Calvin Turner
    "wat je nu eigenlijk zegt is dat je gevoelens voor mij erger zijn dan die van jou voor Vianna?" Ik wend mijn blik af en bijt op mijn lip. "Calvin, kom laten we wat drinken...Je merkt het ooit nog wel" Ze drukt een kus op mijn mondhoek.
    Iets wat ze niet had moeten doen want mijn hart springt bijna uit mijn borstkast. Ik zucht diep en trek haar mee naar de bar waar ik op een barkruk ga zitten en haar op de barkruk naast de mijne laat zitten. "Zeg maar wat je wilt drinken, maakt niet uit wat ik betaal" ik glimlach zwakjes.
    Oh fijn, ik geef voor de eerste keer aan een meisje toe wat ik voor haar voel en word gelijk afgewezen.Ik weet hoe Vienna zich voelt nu..al heb ik haar nooit afgewezen. "Doe maar vodka-jus alsjeblieft en.." Ik kijk Destina vragend aan.

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Ik zeg je eerlijk ik heb geen vaste relatie nog gehad. Ik wacht nog op de persoon,' zegt Michaël schouderophalend.
    'Dus je hebt nog nooit iemand leuk gevonden?' vraag ik iets wat verbaasd.
    'De reden dat Nathan in de bak zat was omdat zijn ex vermoord was gevonden toen hij met drugs bezig was. Nathan werd schuldig beoordeeld terwijl hij niks had gedaan.' Michaël kijkt weg van me. 'En een week voor hij terug uit de gevangenis kwam, was Chiara overleden. Dat is het enige. Op haar na heeft Nathan van die niet lange relaties gehad. Voor haar had hij niks serieus.'
    Ik bijt op mijn lip. Arme Nate. Het liefst loop ik nu gelijk naar binnen om hem een knuffel te geven maar dat is wat lullig voor Michaël. 'Dat is eh,' mompel ik, op zoek naar het goede woord. Bijna zeg ik 'rot' maar dat omschrijft het bijlange na niet goed. 'Hij is er zeker nog niet over heen?' vraag ik zacht.

Ik keek hem aan. Hij had de hint duidelijk verkeerd begrepen. 'Hetzelfde.' Zei ik en ging naast hem zitten ik keek Calvin aan.
    Ik voelde me van binnen warm worden toen de drank voor me kwam keek ik van Calvin naar mijn wodka jus.
    Het is nu of nooit. En dit is de laatste keer dat ik het herhaal.
    Ik sloeg het in een keer achterover en keek Calvin aan waarna ik mijn lippen op die van hem drukte.
    Het drankje sloeg gelijk door, al was ik niet dronken en wist ik wat ik deed had ik er nooit spijt van gehad dat ik dit heb gedaan.

(BAMBAMBAM)

Michael Ramon Gilliano Rodriguez

Ik keek haar aan. 'Jawel, ik heb zeker iemand leuk gevonden. ' ik had het over haar ja. Ook al was het een soort kleuter liefde. Ik heb altijd wat voor Zoë gevoeld.
    ' Alleen een serieuze vaste relatie? Nee. Ik wacht nog op de ware.' Zeg ik dan en haal w weer nonchalant mijn schouders op.
    'En hij heeft het er inderdaad nog erg moeilijk mee.' Ik zucht, soms vraag ik me nog steeds af hoe dit zo ver heeft kommen komen.

( deze pagina ziet er een beetje depri uit met onze zwart wit foto's xd )

Calvin Turner
    De drankjes worden voor ons neergezet. Ik neem net een klein slokje als ik zie dat Destina het ineenkeer achterover slaat. Even kijk ik haar met opgetrokken wenkbrouwen aan. Voor ik iets kan zeggen drukt ze haar lippen al op die van mij.
    Ik kan niet ontkennen dat ik verbaast ben, maar ik krijg deze kans nooit meer. Ik kus zachtjes terug met gesloten ogen. Haar lippen smaakte zo zoet en waren zo zacht. Mijn hart klopte op de laatste versnelling, ik voelde me warm worden en het voelde alsof er honderden vlinders door mijn buik vlogen.
    Als de kus zacht stopt laat ik mijn lippen slechts enkele mm van de hare verwijdert. "Was jij dit of was dit de Vodka die je net ineenkeer achterover sloeg?" Vraag ik zacht en kijk haar dan recht in haar ogen aan en kan een glimlach niet onderdrukken.

"Was jij dit of was dit de Vodka die je net ineenkeer achterover sloeg?"
    Ik glimlach. "Dit was volledig ik'' zeg ik dan en kijk in zijn ogen. Mijn hart slaat een keer over en ik bijt even met een lachje in mijn lip. "Blijkbaar moest ik jou eerst zoenen voordat jij snapt wat ik bedoelde met je komt er nog wel achter."
    Zijn lippen waren zo zacht en de kus zo teder dat ik van binnen helemaal weg smolt .
    Niet te geloven dat ik dit weer mee maak op de eerste avond dat ik aankwam.

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Jawel, ik heb zeker iemand leuk gevonden,' antwoordt Michaël.
    'Wie was het?' vraag ik nieuwsgierig. 'Toch niet dat ene meisje dat altijd achter je aanliep, Sierra of ziets?'
    'Alleen een serieuze vaste relatie? Nee. Ik wacht nog op de ware,' zegt hij weer schouderophalend.
    'En hij heeft het er inderdaad nog erg moeilijk mee.'
    De Nate die ik ken verdiend dat absoluut niet. 'Is hij er ooit achter gekomen wie het echt had gedaan?'

[Wil je misschien reageren bij Hogwarts rpg (:?]

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 1:41 ]

Calvin Turner
    "Dit was volledig ik" mijn glimlach verandert in een kleine grijns "Blijkbaar moest ik jou eerst zoenen voordat jij snapt wat ik bedoelde met je komt er nog wel achter." Zegt Destina en ik grinnik zachtjes. "Eh..ja ik ben niet zo heel goed in het opvatten van hints" ik krab even op mijn achterhoofd. "Sorry voor dat"
    Ik laat nog een vodka-jus voor Destina komen en neem een slokje van mijn eigen drankje. "Ga je nog steeds bij Zoë slapen?" een speelse, licht ondeugende glimlach waar mijn tanden -en dus ook het schattige afgebroken stukje- zichtbaar worden verschijnt op mijn gezicht.

[ik weet zelf niet eens waarom ik dat telkens mention O.o]