• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Rechazame schreef:
    [ik denk niet dat ie het zag, hij liep namelijk net die bar weer in :p]

[Ik bedoel dat hij zich misschien schuldig voelt omdat hij Vienna daar huilend laat staan terwijl hij met Destina hand in hand naar binnen loopt :P]

~

[hij liep niet hand in hand :p was eerder van dat ie der ergens bij der hand of pols vast pakte en naar binnen trok. Hij voelt zich schuldig maar gaat dat nu wegdrinken]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Rechazame schreef:
    [hij liep niet hand in hand :p was eerder van dat ie der ergens bij der hand of pols vast pakte en naar binnen trok. Hij voelt zich schuldig maar gaat dat nu wegdrinken]

[Oohh op die manier :$ sorry ik begreep het anders dus vandaar :)]

~

Vienna Milena Castanovo

'Ik wil je avond niet verpesten' zeg ik zacht en veeg mijn gezicht droog. 'I..ik moet het maar accepteren dat Clavin wrs nooit verliefd op me zal worden zolang Destina in beeld is omdat hij om ons beide heel veel geeft.' Ik slik de brok in mijn keel weg en trek mijn schoenen weer aan. 'Heb je misschien een sigaretje?' Mijn stem klinkt schor en mijn ogen pijn van het huilen maar ik wilde Ivy haar avond niet verknallen. Ze was echte een goede vriendin. Iemand die me trooste als het moest en er altijd voor me was. Ik kijk haar aan en zet een nep glimlachje op. Niemand wist van me dat ik Calvin leuk vond. Het was nog maar het begin van onze reis en er was nu al genoeg gebeurd.

~

Ivy Lotus Xena.
    “Je verpest mijn avond niet, Vienna, we zijn vriendinnen, remember? We zijn er voor elkaar door dik en door dun, bla bla.” Zeg ik op een grappig toontje, maar als ik merk dat het niet echt werkt, houd ik op en knik zuchtend met mijn hoofd. Ze staat op en slikt een brok in haar keel weg, waarna ze vervolgens haar schoenen aan doet.
    Ik denk even na of ik dat had en ik dacht even na, ik rook zelf niet, maar ik had het wel een keer van iemand af gepakt. Van wie wist ik niet meer, maar dat maakte op het moment vrij weinig uit. Ik zocht in mijn leren jackje, en vond daar het pakje. “Houd maar.” Vertel ik haar met een glimlachje en kijk haar hierbij aan. Als ze het vastheeft, open ik voorzichtig mijn mond terwijl ik een krullende haarlok rond mijn wijsvinger strengel.
    “Zeg, Vienna…je vind Calvin leuk, hé?” stel ik dan maar heel voorzichtig en kijk even naar de ingang van de karaokebar, waarna ik weer naar Vienna kijk. “Ik moet je straks ook wat vertellen, denk ik…” fluister ik zachtjes, terwijl ik mijn blik afwend.

Quiet the mind, and the soul will speak.

( oké. Ik ga het er niet makkelijker op maken. )

Destina Valencia de la Bourse

Calvin trok me mee en ik had alles gehoord. Ik keek Calvin aan. Nu mocht hij zeker niet weten wat er was. Ik voelde me schuldig. 'Calv.' Zei ik toen en zuchtte. 'Ik, ik kan niet.' Zei ik toen en schudde mijn hoofd. ' Ik wil niet tussen jou en Vienna zitten. '
    Ik keek van hem weg en slikte. 'Omdat ik precies weet hoe ze zich voelt.'
    Ik zuchtte, ' Ik vraag wel aan Zoë als ik bij haar kan slapen.' Ik pakte mijn tas en liep richting Zoë terwijl ik tranen in mijn ogen kreeg.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Vienna Milena Castanovo

Iksteek meteen een sigaret op en neem een grote heis. Dit had ik echt even nodig. Ik kijk haar nieuwsgierig aan. 'Ben je ook een beetje verliefd?' Ik trek haar mee naar een bankje bij de ingang van de bar en zet haar neer. Rustig ga ik naast haar zitten. 'Oke tell me babe'zeg ik en glimlach even naar haar. Ik werp snel een blik op Calvin en slik. 'En als antwoord op je vraag...ja ik vind Calvin leuk.' Ik slik en weet niet zo goed waar ik naar moest kijken. 'Ik vind hem al een tijdje leuk maar durfde het niet te zeggen, en nu heeft hij net gezegt dat ik en Destina beide veel voor hem betekenen.' Ik slok moeilijk en kijk haar dan eventjes aan. 'Het doet me best pijn Ivy' zeg ik zacht en voel een steek door mijn hart als ik hem daar zo zie met Destina.

~

Ivy Lotus Xena.
    Ze steekt een sigaret op en ik doe moeite om vanwege de rook niet te gaan hoesten, ik kon altijd al slecht er tegen. Vienna keek me nieuwsgierig aan en ik glimlachte automatisch. “Ben je ook een beetje verliefd?” Ik merk dat ik wat roder word, wat helaas gemakkelijk te zien is omdat ik nogal een porseleinen huid heb en kijk naar de grond. Ik wist niet eens zeker of het zo was, maar het betekende wel iets, right? En anders was ik gewoon een sucker for love. Ze trok me mee naar een bankje en ging hierop naast me zitten, waarna ik merk dat ze slikt. Ze zegt dat ze hem leuk vind, al een tijdje, maar dat hij heeft gezegd dat Destina en zij allebei wat voor hem betekenen. Ik schud mijn hoofd. “Lastige situatie meid, maar ik denk niet dat je er al te veel tijd aan moet besteden. Ik bedoel dat niet slecht, want je maakt zeker kans, natuurlijk, maar meer als..straks ga je eronder door en doet het je zoveel pijn dat je nergens zin in hebt!” Even bijt ik moeilijk op mijn lip en kijk haar dan aan. “Weet je wat? Morgen ga je met me mee in de London Eye, fuck die gasten, ik ga gewoon met mijn goede vriendinnetje!” Glimlach ik en geef haar weer een knuffel.

[@amparo schat, je weet dat zo nog ergens buiten met Mich staat :p]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Calvin Turner
    Ik kijk Destina stom verbaast na. "Dit ga je toch niet menen he" zeg ik stom verbaast. Ik pak een random shotje van de bar en giet die achterover voor ik achter Destina aanloop. "Destina" zeg ik. Ik pak haar hand en trek haar naar me toe zodat ik haar aan kan kijken.
    "Je zit niet tussen mij en Vienna" zeg ik. "ja ze heb gezegd dat ze mij leuk vind. Maar wie zegt dat ik hetzelfde voor haar voel?" Ik haal mijn hand door mijn haar. "Als jij plotseling zo gaat doen laat je mij met zo'n zelfde gevoel achter"
    Ik bijt op mijn lip en zucht even. "Ik ben eerlijk tegen Vienna geweest en dat ga ik ook tegen jou zijn" ik slik even. "Jij en Vienna betenen beiden meer voor me dan alleen vrienden Maar toch als jij in mijn buurt komt gaat mijn hart een versnelling hoger..." ik wend mijn blik af.

Vienna Milena Castanavo

Ik hoor Calvin zijn stem achter me en draai me om. Ik sta op en loop een stukje naar hem toe maar merk dan dat hij het tegrn Destina heeft. Wat ik dan hoor wilde ik liever niet horen. Ik loop weer naar Ivy en slik moeilijk. 'H..hij voelt meer voor haar' zeg ik en knik naar hun. Mijn onderlip begint te trillen en ik laat mijn sigaret uit mijn handen vallen. Opeens voel ik me kotsmisselijk. Ik sta op en kijk met een vol pijn vetrokken gezicht naar Calvin en Destina. 'W..wil je mee naar binnen in het hoekje zitten?' Vraag ik. Ik wacht niet eens op antwoord en been naar binnen waar ik me laat vallen op de bank. Ik ga zo zitten dat ik niet naar ze hoef te kijken en laat dan mijn emoties los. Alles moest eruit. Hij was de reden dat ik geen jongens om me heen had omdat ik alleen hem wilde. Ik huil in mijn handen en voel alles alleen maar meer pijn doen.

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 0:43 ]

~

[ze waren binnen schat....hoe kan ze dat horen....]

Ivy Lotus Xena.
    Vienna draait zich om als ze Calvin zijn stem hoort. Ze staat op en kijkt met een erg pijnlijk gezicht naar de twee, waarna ze vraagt of ik mee naar binnen ga. Ze wacht niet eens af op het antwoord, wat ik duidelijk kan begrijpen, en loopt al weg. Snel volg ik haar en zie ik neervallen op een bankje, waarna ze zo gaat zitten dat anderen niet kunnen zien dat ze huilt. Ik wist zeker dat ze huilde. Ik zou het wel doen… snel loop ik verder naar haar toe, ga naast haar zitten en knuffel haar dan weer, als troost en steun. “Laat het er maar uit…” fluister ik enkel tegen haar, terwijl ik zucht en even mijn hoofd schud om de situatie. Mijn zorgen komen later wel.

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 0:41 ]

Rechazame schreef:
    [ze waren binnen schat....hoe kan ze dat horen....]

[Ze zitten bij de opendeur naar binnen. Maar ik verder hey wel :)]

~

[Ik ga slapen hoor :) tot morgen everyone (K)]

~