• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik kijk haar lachend aan. "Misschien of misschien niet. Jij verteld je geheimpjes niet aan mij en ik deze niet aan jou.' Zeg ik dan en grijns.
    Ook al waren we jong, ze hoefde het niet te weten. Hoe kwam ze er trouwens op, Sierra !
    Ik schudde me t mijn hoofd. "Nee, maar het was de nacht daar ze ruzie hadden en hij h heeft zich ervan afgesloten. ' zeg ik dan en ga zitten op het bankje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    ´Misschien of misschien niet. Jij verteld je geheimpjes niet aan mij en ik deze niet aan jou,' grijnst Michaël.
    'Nou, ik kan dat van mij beter aan jou vertellen dan aan je broer,' grinnik ik.
    'Nee, maar het was de nacht daar ze ruzie hadden en hij heeft zich ervan afgesloten,' zegt hij dan terwijl hij gaat zitten.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. 'Moet we niet terug naar binnengaan? Nate zit daar nog'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina Valencia de la Bourse

    'Dankje.' Zeg ik dan op de wodka jus en glimlach. 'Ben je niet zo goed met hints of gewoon een beetje traag van begrip?' Vraag ik dan met een grijns.
    Als hij over de kamer begint krijg ik een speelse lach. 'Wie weet, misschien wel misschien niet.' Zeg ik terwijl ik een paar figuurtjes op zijn borst teken met mijn vinger.
    'Ik zie wel waar ik terecht kom, bij jou of bij Zoë. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "ben je niet zo goed met hints of gewoon traag van begrip?" Ik grijns breed. "Ik ben niet goed met hints...maar door alcohol ook traag van begrip" Ik neem nog een slokje vodka-jus.
    "Wie weet, misschien wel niet" Destina begint met haar vinger figuurtjes op mijn borst te tekenen. "Ik zie wel waar ik terecht kom. Bij jou of bij Zoë" zegt Destina en ik glimlach weer even speels. "Bij mij heb je zekerheid dat ik niet zomaar aan je ga zitten..Ik weet niet wat Zoë allemaal doet met alcohol op hoor" Ik grijns even,Het is maar een grap natuurlijk.
    "En...ik wil geen druk zetten ofzo...maar" ik werp een blik op mijn horloge. "als je met mij mee wilt...ik ga zo naar het hotel..." ik glimlach weer even speels en ondeugend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( ik ga slapen..moet morgen om 10 ergens zijn. :()


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (awh :( nog 1 reactie?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Il lach. 'Nou, hoezo dat nou weer?' Vraag ik en kijk haar aan met een grijns.
    Ik laat mijn blik even op Nate rusten. ' Hij is aan het dansen met een meisje Zo, dus het gaat wel.'
    Als er toch een koude hinderlaag komt kijk ik Zoë aan. 'Misschien toch een goed idee als we naar binnen gaan.'
    'Maar ik wil nog steeds weten wat er zo geheim is.' En prik haar in haar buik.
    'Was jij anders stiekem de gene die Nathans poppen had gestolen?' Ik grijns breed. ' Oh nee, het waren actie figuren.' Lach ik dan breed.

    Destina Valencia de la Bourse

    Mijn grijns veranderd in een lach. 'Ach, ik denk dat zij het te druk heeft met hem.' Zeg ik en week naar hssr terwijl ze met de jongen staat. ' maar ach, laat ik dam maar met jou mee gaan. ' zucht ik dramatisch. 'Maar sinds wanneer ben je zo braaf Calvie.' Zeg ik en lach.
    Ik drink mijn wodka jus en kijk hem aan. 'Het is dat ik je vertrouw .' Zeg ik dan gespeeld dramatisch. 'Laten we zo dan maar gaan.' Zeg ik met een speels en ondeugende blik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Nou, hoezo dat nou weer?' grijnst Michaël.
    Ik haal vaagjes mijn schouders op en geef geen antwoord.
    'Hij is aan het dansen met een meisje Zo, dus het gaat wel,' zegt hij dan.
    Ik kijk even naar binnen en zie dat Nate inderdaad met een meisje aan het dansen is. Ik bijt op mijn lip en richt mijn blik heel even op de grond waarna ik weer naar Michaël.
    'Misschien toch een goed idee als we naar binnen gaan.'
    Ik knik en sta alvast op.
    'Maar ik wil nog steeds weten wat er zo geheim is.'
    Als hij in mijn buik prikt lach ik zachtjes.
    'Was jij anders stiekem de gene die Nathans poppen had gestolen? Oh nee, het waren actie figuren.'
    Ik schud mijn hoofd. 'Het is niks,' mompel ik terwijl ik alvast richting de deur loop. 'Kom je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slaap lekker]

    Calvin Turner
    Destina zucht Dramatisch alsof ze het plotseling heel erg vind. "Maar sinds wanneer ben je zo braaf Calvie?" vraagt Destina en lacht. Ik grijns even. "ben ik altijd geweest, tenzij je toestemming geeft dan moet je oppassen" ik wiebel met mijn wenkbrouwen."Het is dat ik je vertrouw" zegt ze wer zo dramatisch en ik grijns weer even.
    Ik drink mijn vodka jus op. "laten we zo dan maar gaan" zegt Destina met een speelse en ondeugende blik. "is goed" Ik knik en wiebel met mijn wenkbrouwen. Ik loop naar waar de meeste van onze vrienden staan en of zitten. "Jongens en Meiden, ik ga naar het hotel, ik zie jullie morgen at breakfast. Als jullie dat redden" Ik grijns even. "Alvast welterusten" Ik loop terug naar Destina. "Let's go"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik keek Zoë aan en pakte haar hand vast voordat ze naar binnen kon gaan. Ik trok haar een stukje naar me toe en zuchtte. "We gaan niet voordat jij me verteld wat er ineens is." Zeg ik dan en glimlach.
    "Zo je weet dat je me alles kan vertellen eh ? Maakt niks uit wat of hoe het ervoor staat."
    Ik twijfelde even, "Als het te maken heeft met je geheimpje, dan wil ik die van mij ook wel zeggen."
    Mijn glimlach is warm en ik kijk haar aan.
    "Just stay if somethings bothering you."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik had alles gezien tussen Destina en Calvin en langzaam maakt het mij kapot. Het voelt alsof mijn hart uit
    mijn borstkas is gerukt en compleet is vermorzeld. Ik sta op en loop met trillende benen naar Calvin. 'Waarom?' Vraag ik gekwetst en gebroken. Tranen lopen weer over mijn wangen. 'Je geeft me gewoon valse hoop en op dit moment maak je mij kapot.' Ik begin erger te trillen en voel steeds meer tranen lopen. 'Vind je dat leuk
    om te doen ofzo?' Ik huil zacht en weet niks meer te zeggen. Ik stond huilend voor hem en had hem
    net eerlijk verteld wat ik voelde. Vervolgens doet natuurlijk Destina dat ook en
    klaar. Destina heeft haar zin en Vienna is diep gekwetst.


    ~

    Calvin Turner
    Ik moet mijn hand op haar schouder leggen om overeind te blijven staan. Ik knipper even met mijn ogen en probeer beledigd te kijken, aangezien ze me gewoon beledigd heeft! "Of ik dat leuk vind om te doen?" herhaal ik. "Wat is dat nou voor onzin joh!"
    Ik probeer niet geïrriteerd te klinken maar de alcohol begint op me in te werken dus ik weet niet precies wat wel en niet goed gaat op dit moment. Het gaat iniedergeval niet zoals ik wil.
    Ik pak haar kin vast en veeg de tranen van haar wangen met mijn andere hand. "Luister" zeg ik. "Ik heb haar precies hetzelfde gezegd als ik tegen jou heb gedaan; Dat jullie beiden heel voor voor me betekenen, meer als vrienden" zeg ik. "Hoe kan ik er dan wat aan doen als zij mij kust?" Ik haal mijn wenkbrouwen even op. "Ik ben aangeschoten, dus ik ga naar het hotel... Dus als je nog meer valse beschuldigingen voor me hebt hoor ik dat graag nu" ik haal mijn wenkbrouwen weer op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Voordat ik naar binnen kan lopen trekt Michaël mijn hand vast en trek me naar zich toe. 'We gaan niet voordat jij me verteld wat er ineens is,' glimlacht hij. 'Zo je weet dat je me alles kan vertellen eh ? Maakt niks uit wat of hoe het ervoor staat. Als het te maken heeft met je geheimpje, dan wil ik die van mij ook wel zeggen'. Hij glimlacht zijn lieve lach. 'Just stay if somethings bothering you'.
    Ik zucht zachtjes. 'Mich, het is best wel beschamend en ik weet echt zeker dat je me gaat uitlachen dus, nee ik zeg het niet'. Ik bijt op mijn lip als het er nogal bot uitkomt, iets wat absoluut niet de bedoeling was. 'Sorry,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    'S..snap je dan niet dat ik van je hou en het me gewoon heel veel pijn doet allemaal?' Ik snik zacht en voel dat hij nog steeds mijn kin vast heeft. 'Ik ben al een paar jaar verliefd op je, maar ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was afgewezen te worden. 'Ik vertelde jou net over mijn gevoelens en dan ga je met Destina iets drinken.' Ik kijk hem aan en weet niet goed wat ik verder nog wil zeggen. 'Ik hou van je Calvin en ik zou vannacht niets liever doen dan bij jou in bed kruipen.' Ik kijk hem aan en pak zijn handen vast. Vervolgens druk ik mijn lippen zacht tegen die van hem. Ik trek me terug en kijk hem aan. 'Ik wou dat ik je meteen had verteld over mijn gevoelens, dan was je nu misschien mijn vriend.' Ik kijk naar beneden als ik dat zeg en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.


    ~

    Calvin Turner
    "Ik ben al een paar jaar verliefd op je, maar ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was afgewezen te worden. Ik vertelde jou net over mijn gevoelens en dan ga je met Destina iets drinken." Ik slaak een zucht. "ja ik ben iets met Destina gaan drinken omdat jij zelf van me weg liep naar Ivy" antwoord ik. "Ik hou van je Calvin en ik zou vannacht niets liever doen dan bij jou in bed kruipen." Ze kijkt me aan, pakt mijn handen en kust me vervolgens zacht en kort en kijkt me dan weer even aan. "Ik wou dat ik je meteen had verteld over mijn gevoelens, dan was je nu misschien mijn vriend" Ik wrijf even over mijn gezicht. "Had je het maar eerder verteld dan was het allemaal niet zo verwarrend" antwoord ik. Ik probeer na te denken maar het is een grote waas. Ik aai even over haar hoofd en duw haar dan iets van me af. "je betekent ook heel veel voor mij Vienna" zeg ik zacht. "maar nu weet ik niet.....weet ik niet..." Ik bijt op mijn lip. "Ik weet niet wat ik moet doen" antwoord ik dan zacht. "Je kan niet van me vragen nu meteen al te kiezen tussen jullie" Ik kijk haar met een blik vol verdriet aan. Dat kan ze niet doen. "Ik moet er eerst goed over nadenken. En dat kan ik alleen doen als ik nuchter ben." Ik druk een kus op haar voorhoofd. "Destina slaapt vannacht bij mij, alleen omdat zij geen kamer heeft kunnen krijgen in het hotel, het betekent Niet dat ik al een keus heb gemaakt" ik kijk Vienna weer even aan. "ik moet nu nadenken ik spreek je in de ochtend oke?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]