• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    "Ook leuk om jouw te zien," Grijnst ze en geeft me vervolgens een korte knuffel. Iets wat mensen wel vaker bij me doen. Door sommige word ik zelfs knuffelbeer of gewoon knuffel genoemd. Aan het begin irriteerde het me, maar nu kan ik er wel om lachen. "Nou de andere? Ik zou het echt niet weten. Killian staat nog buiten met twee Engelse. Een van die jongens lijkt heel erg op hem en de rest? Ik zou het echt niet weten. Ik zag er een paar naar buiten lopen, de straat over, richting het hotel." Ze kijkt me aan en grijnst even. "Dat waren er een stuk of vier. Dus tja..." Vervolgt ze, terwijl ze een hand door haar haren haalt. "Wat een watjes. Ze houden het nu al niet vol" Ik lach even spottend, maar glimlach dan naar haar. "Wat ben jij de hele avond al aan het doen?" Vraagt ze dan. "Nou, gewoon. Dingen die je in een bar doet" Antwoord ik mysterieus en wiebel even met mijn wenkbrauw. "En jij? Was dat het enige wat je hebt gedaan hier?" Vraag ik me dan ongelovig af. Lauren houd wel van feesten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'nee joh. Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar heb twee keer op dat podium gestaan!' Ik grinnik even. 'Een keer nuchter en de tweede keer zou ik er niet uitmezelf meer op zijn gegaan.' Ik lach weer even. 'Van Killian mag ik geen drankje meer en ergens heeft hij een punt, want ik kots liever de boel niet onder. Al ben ik nog niet misselijk.' Ik grijns en kijk om me heen. 'Maar ik wil wel graag bij het hotel aankomen.' Ik bijt even op mijn lip. 'Maar ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad om te dansen. Gewoon aan de bar gezeten, buiten gezeten en dan gezongen.' Ik grinnik. 'En wat voor een dingen heb jij dan wel niet gedaan?' Ik kijk hem grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [In een bar. Niet aan een bar >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Evan Ferry Duncason.

    "Nee joh. Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar ik heb twee keer op dat podium gestaan!" Grinnikt ze, waarna er plots wat lichte blosjes op mijn licht getinte huid verschijnen, maar gelukkig zijn ze niet zichtbaar door licht. Ik weet niet waarom. Alsof ik me schaam. Schaam voor het dansen met Ivy. Ze weet toch dat het een grap is? Netzoals ik? Als het een grap was..
    "Van Killian mag ik geen drankje meer en ergens heeft hij wel een punt, want ik kots liever de boel niet onder. Al ben ik nog niet misselijk" Ratelt ze, waarna ik even lach. "Maar ik wil wel graag bij het hotel aankomen, maar ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad om te dansen. Gewoon aan de bar gezeten, buiten gezeten en dan gezongen." Ratelt ze weer vrolijk verder. "Lauren, stop." Lach ik. "Je praat te veel" Vervolg ik lachend. Komt het door de glazen bier die ik heb gehad en het effect op mijn ADHD of komt het omdat ik gewoon spontaan een lachbui krijg?
    "En wat voor dingen heb jij dan wel niet gedaan?" Grijnst ze. "Ik heb wat jongens jaloers gemaakt" Ik kijk haar grijnzend aan. Meer informatie krijgt ze dan ook niet uit me. Als ik nu ga zeggen dat ik met Ivy aan het dansen was, weet ze meteen al wat er is gebeurd, aangezien ik net heb gezegd dat ik jongens jaloers heb gemaakt. Misschien met nog wat scheuten alcohol, maar ik heb zo'n vermoede dat dat niet gaat gebeuren, aangezien ik nu nog aardig helder ben en zij zo te horen wat minder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Meh, ik verveel me --]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Natasha is vrij >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Natasha is vrij >.<]


    [Where's she? Dan stuur ik Sevastian wel naar haar toe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    'Ah je nieuwe hobby?' Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem aan. Ik trek dan mijn wenkbrauw op. 'Meer ga je niet loslaten he?' Ik kijk hem vragend af. 'met wie?' Ik grijns even en kijk dan om me heen. Er waren hier inderdaad veel onbekende jongens. Ik kijk weer even kort naar Evan. Hoe lang kende we elkaar eigenlijk al? Ik bijt nadenkend op mijn lip en kijk naar Evan, zonder hem echt te zien. Volgens mij kende ik de vrienden die nu mee waren allemaal al even lang. Dat dacht ik dan... Ik richt mijn blik nu weer echt op Evan. 'Heb je zin om te dansen? Ik ben nogal druk,' grinnik ik. Evan had zonet een lachbui gehad en tja... Ik was erg vrolijk, dus ik had wel zin in dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga slapie doen. Morgen werken en mn 'lieve' broertje is jarig. NOT. Laat dat lieve maar weg.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oké welterusten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [*fluit deuntje en verveelt zich*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Jullie zijn ook veel ingewikkelder,' zegt Max met een lichte glimlach.
    'Dat valt ook wel weer mee,' grinnik ik. 'Okee, ik snap dat het voor jullie lastig te begrijpen is waarom een meisje twintig paar schoenen nodig heeft, maar jullie hebben makkelijk kiezen. De meeste jongens dragen alleen maar sneakers, veel andere keus hebben jullie niet. Tenzij jullie opa schoenen of van de glimmende kakker schoenen willen dragen. Meisjes kunnen kiezen tussen: sneakers, lage hakken, hoge hakken, lage laarsjes, half hoge laarsjes, hoge laarsjes, lage laarsjes met een lage hak, lage laarsjes met een hoge hak, halfhoge laarsjes met een lage hak, halfhoge laarsjes met een hoge hak, hoge laarsjes met een lage hak en hoge laarsjes met een hoge hak,' dreun ik op. 'Vind je het gek dat we dan veel schoenen nodig hebben?' vraag ik onschuldig.
    Achter mij steken een paar mensen een sigaret op. De rook 'waait' mijn, Max' en Andrew's kant op. Dat in combinatie met de warmte in de bar zorgt er voor dat ik het haast gelijk benauwd krijg. 'Ik heb even wat frisse lucht nodig, ik ben zo weer terug,' mompel ik. Andrew knikt begrijpend. Ik glimlach lichtjes naar Max waarna ik opsta en naar buiten loop. Daar staan ook wat mensen te roken wat niet echt helpt. Ik zucht even en leun dan een eindje bij de rokers vandaan tegen de muur om een paar keer rustig en diep in- en uit te ademen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Calvin en Destina komen binnen, maar voordat ik ook maar iets kon antwoorden, trekt Vienna me al mee de trap op omhoog. Eh… oké? Ik laat het maar zo, echter op het moment dat we bij onze kamer komen, zoekt Vienna in haar zakken naar de sleutel en ik kijk toe. Gewoon omdat ik verwacht dat zij de sleutel heeft, deze uit haar zak zal halen en wij eindelijk kunnen slapen, maar dat doet ze niet. Ze schrikt alleen en kijkt me aan, waardoor ik mijn mond open laat vallen. Ik voel automatisch in mijn zakken en denk gelijk aan Evan… Als hij weer grapjes uit heeft gehaald hé, dan vermoord ik hem!
    “Eh… Vienna,” Ik trek een pijnlijk gezicht als teken dat ik hem ook niet heb. “Ik denk dat Evan misschien weer loopt te kloten, misschien weet hij iets van de vermiste sleutel?” Ik bijt even op mijn onderlip, kijk dan rond alsof ik het antwoord daar kan vinden en kijk dan terug naar Vienna. “Ik ben zo terug, ik ga op zoek naar Evan en hem in elkaar slaan!” Meld ik haar doodleuk, ook al weten we heus wel allemaal dat ik het plagerig bedoel, ook omdat Evan wel graag grapjes uit haalt… Alleen is de timing nu wel heel erg rot.
    Snel ren ik terug de trappen af, terug richting de karaokebar, echter toen ik binnen kwam, kon ik hem niet snel vinden en omdat ik geen zin had in die menigte naar hem op zoek te gaan – vast ook omdat ik te gejaagd was überhaupt goed naar hem te zoeken, keerde ik terug de straat op. Een meisje stond wat verderop alleen en ik waagde het er maar op, ook al was ik nooit zo goed geweest om op iemand af te stappen, maar nu was mijn nieuwsgierigheid naar de sleutel heel groot, dus ik zette me eroverheen.
    “Hey, eh, als je net in de karaokebar bent geweest,” begon ik ietwat aarzelend, al had ik haar wel eerder gezien: het meisje wat met Max samen optrad. “heb je misschien een jongen gezien die ongeveer anderhalve kop groter is dan mij, blonde, warrige haren heeft en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht?” Goed, dat laatste zou ze vast niet weten en sla me dood, want ik weet echt niet waarom ik dat erbij zei, maar het floepte er gewoon uit. “Ik heb hem even nodig namelijk, like… heel snel!” Ik trok een moeilijk gezegd, gooide mijn armen in de lucht en keek het meisje afwachtend aan. Evan, je gaat dood als ik merk dat je mijn sleutel hebt gejat voor een grapje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Och, Evan word beschuldigt >.< )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Sowwy, ik moet even zorgen dat Pippa meegaat haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.