• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[ Ik vind hem zo schattig ahaha ]

Destina Valencia de la Bourse

"We zitten in zo'n goedkoop bed en breakfast hotel ding. Ik weet niet of er nog kamers zijn, maar een paar van ons hebben geen kamergenoot dus daar kan je vast wel bij"
    Ik glimlach, 'Bedankt, wie heeft al een kamergenoot? Weet je dat toevallig?' vraag ik dan en glimlach tijdens het dansen door.
    Calvin was echt lief, hij stond altijd voor je klaar hoe dan ook. Ik keek hem aan en lachte mijn tanden even bloot, ik wierp een blik op Vienna. 'Laten we weer gaan zitten, volgens mij krijgt je kleine vriendin hier zo een beetje argwaan.' Ik zuchtte en mijn blik stond schuldig. 'Ik had je denk ik niet mee moeten vragen om te dansen, het heeft haar duidelijk iets gedaan.' Ik zuchtte, Calvin was een goede vriend en soms zou ik zweren dat ik iets meer kon voelen tussen ons, maar ja.
    Ik wil deze vriendschap níet verpesten.
    Ik trok hem mee naar de kant. 'Ga jij kijken bij Vienna of ik?' zei ik en wierp een blik op de plek waar ze buiten stond.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

'In grote lijnen ja,' zegt ze. 'Ik heb geen idee hoe jullie ex-vriendinnetjes heten, of jullie nu een vriendin hebben, de rotzooi die jullie hebben uitgespookt op de middelbare en ga zo maar door'. Ze klinkt een beetje geïrriteerd en ik lach even.
    Als ik een blik wenk op Nathanïel zucht ik. Hij geeft me een goedkeurend knikje. 'Zo, wil je even meekomen?' vraag ik en pak mijn drinken op waarna ik haar wenkte om mee te komen.
    Hoe zal ik het zeggen? Wil je alsjeblieft niet over ex vriendinnetjes beginnen omdat dat nou eenmaal slechte herinneringen ophaalt voor Nate? Ik zuchtte. 'Zo, in die tien jaar is er veel gebeurd, veel goede maar ook slechte.' Ik zucht en loop naar buiten waar we eerst stonden. 'We hebben op vier verschillende middelbare scholen gezeten, en toen we uiteindelijk allebei af waren gestudeerd woonde we weer terug in Puerto Rico.' Ik kijk haar aan. 'Ik zei je al dat Nathan in de bak zat toch? Hij zal het niet tegen je zeggen omdat hij er nooit over praat, maar hij vindt het wel oke als ik het tegen jou zeg.'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Calvin Turner
    "Bijna iedereen heeft al een kamergenoot behalve ik en..." ik frons mijn wenkbrouwen even nadenkend. "Nouja ik weet niet hoe de dames de kamers hebben verdeeld dus dat zul je bij hen even moeten navragen" antwoord ik
    "Mijn kleine vriendin? tutut Destina" zeg ik afkeurend. "Ze is net zoals iedereen een gewone vriendin van me" ik grijns even.
    "Ik had je denk ik niet mee moeten vragen om te dansen, het heeft haar duidelijk iets gedaan." zegt Destina en nogmaals frons ik mijn wenkbrouwen. "A. Je had me wel gewoon mee moeten vragen dansen want het was gewoon leuk. Ik had ook met haar gedanst. Een dans is een dans meer niet" zeg ik. "En B. Duidelijk ja...Ik snap het alleen niet. Ik zou toch zweren dat ze iets voor Max voelde"
    Ik kijk Destina aan, voor zolang ik dat durf en volg dan haar blik naar Vienna. "We kunnen ook samen gaan?" vraag ik aarzelend. Ik haat het om zulke gesprekken aan te gaan, maar ik haat het ook om in afwachting te zitten als iemand zo een gesprek aan het voeren is. Ik pak zacht Destina's hand.
    "Oh om even terug te komen op je vraag. je zou wel bij mij op de kamer kunnen als je dat zou willen, ik doe je niks" ik grijns even. "maar je kan voor de zekerheid toch nog even bij de meiden navragen wie er nog een bed vrij heb"

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:34 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Zo, wil je even meekomen?' vraagt Michaël. Hij pakt zijn drinken en wenkt dat ik mee moet komen.
    'Zo, in die tien jaar is er veel gebeurd, veel goede maar ook slechte,' begint hij terwijl we naar buiten lopen.'We hebben op vier verschillende middelbare scholen gezeten, en toen we uiteindelijk allebei af waren gestudeerd woonde we weer terug in Puerto Rico. Ik zei je al dat Nathan in de bak zat toch? Hij zal het niet tegen je zeggen omdat hij er nooit over praat, maar hij vindt het wel oke als ik het tegen jou zeg.'
    Ik bijt op mijn lip en onderdruk de neiging om te vragen waarom Nate naar de gevangenis moest. Misschien vertelt hij het zelf ooit nog wel, hoewel ik dat betwijfel. 'Ik zal het als hij er bij is niet over ex-vriendinnetjes hebben,' beloof ik. 'Maar het maakt mij niks uit dat hij in de gevangenis heeft gezeten, voor mij zal hij altijd dat lieve, kleine jongetje blijven,' glimlach ik. 'En ik kan jou wel over jouw ex-vriendinnetjes vragen?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ivy Lotus Xena.
          Zijn hand die op mijn onderrug lag, pakt mijn hand die op zijn zij ligt, even vast, waarna hij zijn vingers over mijn arm laat glijden richting mijn lichaam. Ik voel hoe het kippenvel op mijn blote arm gaat staan en hoe mijn hart in mijn keel vast lijkt te zitten, als hij dit doet.
          “Ik denk dat dit verkeerde gedachtes op gaat brengen bij de anderen,” Hij lacht even hierna en ik kijk hem aan als hij dit doet met een verwarde blik op mijn gezicht. Dit komt echter niet door wat hij had gezegd, want dat snapte ik gelijk, maar doordat zijn aanrakingen mij soms rillingen gaven waar ik niets van begreep. De kuiltjes in zijn wangen zijn zo schattig.
          Snel duwde ik de verwarde blik van mijn gezicht af en de gedachten helemaal weg, waardoor deze plaats nam voor een speels glimlachje op mijn lippen. Ik verstrengel mijn vingers achter zijn nek en trek hem wat naar me toe, waardoor onze gezichten niet meer dan enkele centimeters van elkaar verwijderd zijn. Hij heeft diepe donkerbruine kijkers waar ik even door overrompeld ben, omdat dit de eerste keer is dat ik ze van zo dichtbij zie, en langer dan dat ik gewend ben. Hierdoor vergat ik even wat ik wilde zeggen, maar open dan wijselijk mijn mond met een klein grijnsje en zeg:
          “Alsof jou dat wat kan schelen, Mister Duncason, ik dacht dat je altijd deed wat je zelf wou?” Een speels en uitdagend blik komt er in mijn ogen, waardoor ik hem bijna letterlijk waag iets te flikken, maar druk dan grinnikend een kusje op zijn kaak voordat hij iets kan doen en laat hem los waarna ik zonder nog naar hem te kijken weg loop uit de dansende menigte. Ik moet eigenlijk eerlijk aan mezelf toegeven dat ik zijn warme aanraking mis, maar het heeft niets te betekenen als meer dan de vriendschap. Evan en ik zijn gewoon vrienden, goede vrienden, niets meer en niets minder. Of ten minste…dat dacht ik dan toch.
          Ik slaak een diepe zucht en ga weer op de barkruk zitten terwijl ik een grote slok uit het glas neem waar mijn cola rum nog in zat. De rust kreeg ik niet want vlak erna kwam één van de jongens die naar Evan en mij had lopen te kijken naar me toe terwijl hij met zijn ellenboog op de bar leunde en me een scheef grijnsje gaf. Verveeld rolde ik mijn ogen in hun kassen en strengel een krullende, donkere haarlok rond mijn wijsvinger. Dit meen je toch niet?

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:20 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

(Wie heeft er trouwens een personage die met Ivy kan praten? :Y))

[maybe kan vienna?]

(Als ik weet waar ze is, wat ze doet en de user die haar speelt even online komt, dan wil ik het wel hoor! ^^ Haha.)

[Morgen komt mijn reactie, ik ga zo richting bed. Ben moe, sorry. ;S]

Morticia schreef:
    (Als ik weet waar ze is, wat ze doet en de user die haar speelt even online komt, dan wil ik het wel hoor! ^^ Haha.)

[Ja de user van Vienna is online, maar gaat zo wel slapen:$ ben net terug van het festival. Enne ik zit buiten op een bankje een beetje verdrietig :$]

~

Vienna Milena Castanovo

Nou daar zit ik dan buiten de bar op een bankje. Ik werp even een blik naar binnen en zie dat Calvin Destina haar hand vast pakt. Ik sluit mijn ogen en voel een traan lopen. Waarom kon ik niet gewoon een keer eerlijk in plaats van dat er dingen gebeuren zoals nu. Ik snuif even een keertje en trek mijn benen op. Ik steek de hakken tussen een kier en blijf zo zitten terwijl er allerlei gevoelens door mijn lichaam razen. Ik vond hemeuk en uitgesproken hij moest iemand anders leuk vinden. Opeens vond ik het helemaal niet meer een goed idee dat ik was mee gegaan. Ik leg mijn hoofd tegen mijn knieen en sluit mijn ogen. Ik kijk niet nog een keer naar binnen omdat het me meer pinn doet dan ik dacht. Destine moest natuurlujk ook ergens slapen en ondanks de alcohol wist ik precies wat er zou gebeuren.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 22:21 ]

~

Khedira schreef:
    (...)

[Ja de user van Vienna is online, maar gaat zo wel slapen:$ ben net terug van het festival. Enne ik zit buiten op een bankje een beetje verdrietig :$]

(Wat is er dan? ): )

Morticia schreef:
    (...)
    (Wat is er dan? ): )

[Ik persoonlijk niet hoorxD Vienna zit zielig op een bankje ;)]

~

Khedira schreef:
    (...)

[Ik persoonlijk niet hoorxD Vienna zit zielig op een bankje ;)]

(Oh lol. (aa) Maar zal ik mijn personage, Ivy, anders even op je af sturen?)

Calvin Turner
    Ik loop alvast richting Vienna, maar trek Destina met me mee. Halverwege laat ik haar hand los en kijk haar even aan, dat ze alsnog met me mee loopt. Dan plof ik naast haar neer en sla nongelant mijn arm om haar schouders.
    "hé wat doe je ongezellig door hierbuiten te zitten in je eentje?! Ben ik zo lelijk dat je maar buiten gaat zitten om aan me te ontsnappen?" Ik grijns even breed om mijn eigen grap.
    "Hé huil je nou? waarom huil je?" Ik veeg Vienna haar tranen weg en druk een kus op haar wang. "Komop je bent op wereld reis met je beste vrienden dan ga je toch niet huilen gekkie??" Ik kijk Destina smekend aan dat ze me moet komen helpen. "Wat is er joh?" vraag ik zacht en ik kijk haar met een glimlach aan.

(ivy kan hierbij komen hoor)