• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Toch kun je er niet om heen, ze is goed. ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lauren Campbell

    Langzaam begin ik weer wat helderder te worden. Dit was gewoon niet te geloven. 'Eh,' breng ik uit. 'Killian sorry, maar ik ga even naar binnen. Eh... Jullie houden je wel bezig. Tot zo.' Vlug draai ik me om en loop naar binnen. Ik ging weg omdat ik onzinnige woorden had gezegd en omdat ik het even niet begreep. Mensen konden toch niet zo erg op elkaar lijken? Daar moest een reden voor zijn, toch? Ik loop door en let niet meer op. Ik knal tegen iemand aan en kijk geschrokken op. Dan glimlach ik. 'Hoi Evan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    [Toch kun je er niet om heen, ze is goed. ^^]


    [Hmmm, het is niet echt heel erg mijn smaak. Dan heb ik liever Boyce Avenue :'D maar goed, we gaan offtopic xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Zo, ik wil niet dat je met iets zit,' zegt Michaël en hij strijkt een paar krullende lokken uit mijn gezicht.
    'Er is iets gebeurd binnen 3minuten tijd en ik wil weten wat,' glimlacht hij.
    'Er is niks Michaël,' zucht ik.
    Michaël pakt mijn kin vast en tilt die een stukje op. 'Lieve allerliefste Zoë-Claire Welling, wil je het alsjeblieft tegen mij zeggen ?'
    'Zoals ik al zei Michaël: Ik ga het niet zeggen,' antwoord ik. Mijn armen sla ik over elkaar heen. 'Kunnen we nu alsjeblieft naar binnengaan? Ik heb het koud'.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138352&page=last#3870378]*hinthint*[/url


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    'We gaan naar boven Ivy' zeg ik zacht en sta op. Ik negeer Calvin en gun Destina niet eens een blik waardig. Ik trek Ivy mee naar de trap en trek haar omhoog. Hij zag blijkbaar niet hoe erg ik gekwetst word steeds als hij met haar is. 'Hier is onze kamer.' Ik zoek in mijn broekzak naar de sleutel van onze kamer en schrik. 'Heb jij toevallig een sleutel. Ik voel meteen in haar broekzakken en slik. 'Waar is de sleutel Ivy?' Misschien zouden we serieus op die bank bij de ingang moeten slapen. Ik hoopte dan maar serieus dat er een deken was en dat het paste samen op een bank.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:58 ]


    ~

    Evan Ferry Duncason.

    Ze kijkt me even verward aan, alsof ze niet begrijpt wat ik bedoel, maar ik heb zo'n vermoede dat ze dat donders goed weet. Al snel verdwijnt de verwarde blik in haar ogen en in plaats daarvan komt er een speelse glimlach op haar gezicht te staan. Ze verstrengelt haar vingers achter mijn nek en trekt me wat dichter naar zich toe, waardoor onze gezichten niet ver van elkaar uit de buurt zijn. "Alsof jou dat wat kan schelen, Mister Duncason, ik dacht dat je altijd deed wat je zelf wou?" Grijnst ze, waardoor ik een grinnik niet kan forceren. Een speels en uitdagende blik verschijnt er in haar ogen en ze drukt dan grinnikend een kusje op mijn kaak. Voordat ik iets kan zeggen, of zelfs maar kan bewegen, laat ze me los en wurmt zich zonder om te kijken door de dansende menigte heen om vervolgens weer naar de bar te gaan. Ik schud mezelf uit mijn gedachte en adem even diep in. Dat was, apart. Ik bijt even op mijn lip, voordat ik ook mezelf tussen de menigte wurm om weer naar de bar terug te keren. Maar nog voordat ik de bar heb bereikt, word ik tegengehouden door een meisje dat tegen me op loopt. Wanneer ze geschrokken op kijkt en ik mijn hoofd een beetje naar beneden hou, aangezien ik meestal wat groter ben dan de meeste mensen, zie ik dat het Lauren is. "Hoi Evan." Glimlacht ze. "Kun je niet uitkijken waar je loopt? Kleintje" Grinnik ik, waarna er een glimlach op mijn gezicht komt te staan. "Dus, waar is de rest?" Vraag ik nieuwsgierig aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Stiles schreef:
    Pippa 'Pip' Callista Dubroux

    'Zoals ik al zij, iedereen mag iemand vragen mee te gaan. En ik kies jou,' glimlacht Max.
    Ik glimlach terug terwijl Holden achter Charlie aanloopt.
    'Wacht!' roept Max. 'Hij werpt dodelijke blikken naar mij? Is het niet gewoon mijn schuld?'
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Hij kent je net, of beter gezegd niet eens, dan kan je iemand ook niet haten,' zeg ik op een iets wat koppige toon. 'Je moet je gewoon niks van hem aantrekken. Het is nu gewoon een chagrijn'.
    Holden werkt een blik op mij en kijkt daarna even naar Max waarna hij weer achter Charlie aanloopt.
    'Serieus, en dan noemen ze meisjes ingewikkeld,' mompel ik.


    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

    "Hij kent je net, of beter gezegd, niet eens, dan kan je iemand ook niet haten," zegt ze koppig. "Je moet je gewoon niks van hem aantrekken. Het is nu gewoon een chagrijn,"
    "En ik heb een hekel aan chagrijnige mensen," mompel ik.
    Beide jongens, Holden en Charlie, zijn nu weg. Er zit nog één jongen aan tafel.
    "Serieus, en dan noemen ze meisje ingewikkeld," mompelt Pippa.
    "Jullie zijn ook veel ingewikkelder," zeg ik met een kleine glimlach. Kom op, een beetje humor..

    Stiles schreef:
    *hinthint*


    Wat wil je daar mee zeggen? ;s

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Wat wil je daar mee zeggen? ;s


    [Die zat nog bij het originele bericht er in en ben te lui die weg te halen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    'Ook leuk om jouw te zien,' grijns ik en geef hem even kort een knuffel. 'Nou de andere? Ik zou het echt niet weten. Killian staat nog buiten met twee Engelse. Een van die jongens lijkt heel erg op hem en de rest? Ik zou het echt niet weten. Ik zag er een paar naar buiten lopen, de straat over, richting het hotel.' Ik kijk hem aan en grijns eventjes. 'Dat waren er een stuk of vier. Dus tja...' Ik ga even met mijn hand door mijn haren en kijk hem aan. 'Wat ben jij de hele avond al aan het doen?' Ik kijk om me heen en zag dat het al iets rustiger werd, maar ik vond het nog veel te vroeg. Ik had wel zin om nog te dansen of iets. Een drankje leek me niet zo slim meer, aangezien ik behoorlijk gedronken had, maar nou en? Ooit moet je los gaan toch?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is Nidiot nog wel online ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik weet niet. Er staan strepen door Nidiot's personages. Betekend dat dat ze niet meer meedoen die personages?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Ik weet niet. Er staan strepen door Nidiot's personages. Betekend dat dat ze niet meer meedoen die personages?]


    [Die heb ik er door heen gezet omdat ze best wel lang niet meer gereageerd heeft, maar wel online is geweest]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [O, okee]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne