• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En na VI Oranje ga ik mezelf kwellen met De Zomer Van RTL 4: De Spelen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ja. Heb ik ook :') Ik vond Charlie ook altijd wel leuk maar die zat zo vast in haar eigen leugens dat het wat saai werd. En Danny, oh gosh, zo jammer dat hij eruit is. Nick moet ook terug.

    Nick. Oh mijn God. Hij was ALTIJD mijn favoriet. Buiten het feit dat hij ongewoon sexy en aantrekkelijk is, vind ik dat hij zó goed zó evil speelt. Heerlijk gewoon. God, als hij erin zit kijk ik altijd dubbel zo alert.


    Chaos is a ladder.

    hai hia everyone. I got sesamstraat knuffels met Real Madrid shirtjes aan.
    echt super cooool ! (:


    Danmarks Dynamite.

    Vampires schreef:
    (...)
    Nee, dat is wel het makkelijke van zo'n soap. GTST heb je vaak zo weer opgepakt.

    Ik bedoelde eigenlijk meer dat de cliff nogal :')

    VanDerVaart schreef:
    Ik bedoelde eigenlijk meer dat de cliff nogal :')

    Oh, haha. Vond je die niet goed?


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Oh, haha. Vond je die niet goed?

    Ik vond het de slechtste cliff die ik ooit heb gezien
    Het is serieus nog nooit zo saai geweest haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik vond het de slechtste cliff die ik ooit heb gezien
    Het is serieus nog nooit zo saai geweest haha


    Het was meer zo'n normale vrijdagavond stop. Jack leeft toch wel weer, Noud komt terug, Lorena heeft straks schuldgevoel en Sjors gaat weg bij Bing, komt weer terug, gaat weer weg etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Het was meer zo'n normale vrijdagavond stop. Jack leeft toch wel weer, Noud komt terug, Lorena heeft straks schuldgevoel en Sjors gaat weg bij Bing, komt weer terug, gaat weer weg etc.

    Idd, ze hadden beter die aflevering dat Nina in die brandende stallen lag kunnen gebruiken als cliffhanger, die was veel spannender

    VanDerVaart schreef:
    Ik vond het de slechtste cliff die ik ooit heb gezien
    Het is serieus nog nooit zo saai geweest haha

    Ja, dat is waar. De vorige waren echt veel beter.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. De vorige waren echt veel beter.

    Sowieso vind ik de cliffs van de laatste jaren slechter als ik ze vergelijk met die van vroeger, ja die van vorig jaar was ook wel spannend, maar sommige vallen me echt tegen

    VanDerVaart schreef:
    Sowieso vind ik de cliffs van de laatste jaren slechter als ik ze vergelijk met die van vroeger, ja die van vorig jaar was ook wel spannend, maar sommige vallen me echt tegen

    Ja. Vroeger waren ze echt bloedstollend spannend. Maar toen zaten er natuurlijk ook andere acteurs en actrices in. Er zijn heel veel jonkies bij gekomen.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja. Vroeger waren ze echt bloedstollend spannend. Maar toen zaten er natuurlijk ook andere acteurs en actrices in. Er zijn heel veel jonkies bij gekomen.

    Dat is juist zo jammer, maar gelukkig zitten er ook nog wat personages van vroeger in
    Als Jef, Laura, Ludo, Janine en Rik eruit gaan, dan kijk ik gewoon niet meer :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 16:25 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dat is juist zo jammer, maar gelukkig zitten er ook nog wat personages van vroeger in
    Als Jef, Laura, Ludo, Janine en Rik eruit gaan, dan kijk ik gewoon niet meer :Y)


    Zij zullen er voorlopig niet uit gaan hoor. De meeste mensen kijken juist voor hen en GTST is daar heen bewust van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    Dat is juist zo jammer, maar gelukkig zitten er ook nog wat personages van vroeger in
    Als Jef, Laura, Ludo, Janine en Rik eruit gaan, dan kijk ik gewoon niet meer :Y)

    Dat Nick en Stefano eruit zijn, vond ik al een wereldramp. Als er meer Sanders uit gaan, word het steeds erger. Ik wil ook niet dat Ludo of Maxime eruit gaat.


    Chaos is a ladder.

    Mijn kamer aan het pimpen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."