• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Have fun Amy (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I just fell in love with this song


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy & Claire, veel plezier allebei! Jullie lezen het vast niet meer, maar toch (: festivalletje was fijn en ik ben P. zelfs tegengekomen :$


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Amy & Claire, veel plezier allebei! Jullie lezen het vast niet meer, maar toch (: festivalletje was fijn en ik ben P. zelfs tegengekomen :$


    oehlalala -wbw-

    wie is P eigenlijk haha?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Helleu babes (flower) net terug van de 1e dag van het festival. Het was amazing ondaks dat ik onder het bier zit en net compleet nat geregend ben:) and ik heb een zeer leuke jongen onmoet. En we hebben gezoend en zondsgmiddag zie ik hem daar weer :$ zijn naam is Dylan :) mja ga nu slapen want ben bek af. Tot morgen babes (K) lovejahaal(heart2)


    ~

    Goedemorgen aan niemand ^^"
    Nou zit die Nuon-reclame weer in m'n hoofd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Piazon schreef:
    Amy & Claire, veel plezier allebei! Jullie lezen het vast niet meer, maar toch (: festivalletje was fijn en ik ben P. zelfs tegengekomen :$

    Gelezen hoor! Thank youuu, xoxo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goedemorgen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goede morgen!

    Één van mijn vriendinnen is dus vannacht bevallen. Het is zo'n mooi kindje <3
    Ik kan niet wachten tot ik haar in het echt zie.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Goede morgen!

    Één van mijn vriendinnen is dus vannacht bevallen. Het is zo'n mooi kindje <3
    Ik kan niet wachten tot ik haar in het echt zie.


    Gefeliciteerd! Hoe heet het baby'tje?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Gefeliciteerd! Hoe heet het baby'tje?

    Zoey is volgens mij haar roepnaam maar ze krijgt er waarschijnlijk nog wat namen bij en ik weet niet of ze gedoopt gaat worden maar dan ook c:


    Chaos is a ladder.


    S0MERHALDER ---> Vampires


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Zoey is volgens mij haar roepnaam maar ze krijgt er waarschijnlijk nog wat namen bij en ik weet niet of ze gedoopt gaat worden maar dan ook c:


    Mooie naam! Heel erg gefeliciteerd meid!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben echt zo trots op haar!

    Ik ga nu ontbijten!


    Chaos is a ladder.

    Ik weiger Olympisch tennis te kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."