• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Zij zullen er voorlopig niet uit gaan hoor. De meeste mensen kijken juist voor hen en GTST is daar heen bewust van.

    Precies, en Laura mag er niet eens uit van de producent omdat zij er al van het begin in zit en de geschiedenis van de serie met zich meedraagt

    Maar eens is het toch afgelopen, en zullen ze stoppen (denk ik toch)
    maar voorlopig is het nog niet zo ver gelukkig (:

    Vampires schreef:
    (...)
    Dat Nick en Stefano eruit zijn, vond ik al een wereldramp. Als er meer Sanders uit gaan, word het steeds erger. Ik wil ook niet dat Ludo of Maxime eruit gaat.


    Stefano :9~
    Als hij terugkomt, word ik echt gek, hij was echt 1 van mijn favoriete personages (:

    VanDerVaart schreef:
    Stefano :9~
    Als hij terugkomt, word ik echt gek, hij was echt 1 van mijn favoriete personages (:

    Inderdaad. Ik vond hem zo leuk. Maar ik word alleen gek als Nick terug komt.
    #1 favoriet.


    Chaos is a ladder.

    Robert wil ook weer terug in GTST, maar ze hebben geen verhaallijn voor hem
    Jammer, want hij hoort echt bij GTST

    Ik ben heel even weg. Wat brieven op de post doen. Hoeveel postzegels moeten op een brief naar Afrika. Kost maar €0,95 O.o Absurt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Even de hond uitlaten!


    Chaos is a ladder.

    Back.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En nog twee nummers gevonden die ik al maanden kwijt ben ;D Happy me!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:37 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga weer handbal kijken. Bye.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga eten
    Pannenkoeken :9~

    Bonjour.
    *ziet Charissa's post*
    OMG ik eet ook pannenkoeken :9~


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    Bonjour.
    *ziet Charissa's post*
    OMG ik eet ook pannenkoeken :9~

    Toevallig haha
    Eet smakelijk alvast (:

    Als ik dit zie wil ik weer spelen.*Zucht*

    Eet smakelijk Charissa!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Toevallig haha
    Eet smakelijk alvast (:

    Indeed D:
    Same to you^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Eet smakelijk, Charissa. Ik zou nu ook wel een pannenkoek lusten. :9~
    Het is al zo lang geleden...

    Maar ik zal het moeten doen met wat aardappeltjes, sperziebonen en een stukje vlees. Ach ja, morgen hebben we pizza dus ik klaag niet. :Y)


    Chaos is a ladder.