• Nou, ik en een vriendin gingen uit, ze was naar mij toegekomen en we vertrokken weer naar haar toe, om dan eindelijk naar het café te vertrekken. We vertrokken dus naar het café. HEt was al achtuur en nog winter dus al donker, en het is best lang lopen, tien minuten. Je moet door verschillende steegjes dus... We hadden dus zegmaar muziek opstaan met de telefoon, en het was al donker dus was dat al minder eng. We waren aan het filmen omdat we best melig waren en ik zei op een gegeven moment 'baaaaaaah N. zometeen komen we nog zo'n enge pedo tegen!' we begonnen dus te lachen en namen het niet echt serieus. We waren elkar wat van die enge dingen aan ehtvertellen die we al meegemaakt hadden en we kwamen aan bij het laatste, engste en langste steegje. Aan de ene kant is een hele lange heg, aan de andere kant staan van die enge huizen. Ik gilde heel hard omdat ik dacht dat ik viel, want eht is best wel steil, zegmaar. Dus toen opeens liep er een man langs en wij bleven stil staan. De man liep weg en wij liepen weer verder. En toen opeens liep hij achteruit terug, en keek hij ons aan. Dus wij heel stil achteruit lopen tot hij onze kant op kwam. We gingen echt heel hard rennen en liepen een tuin in van mensen. De man kwam ons dus achterna gerend en via die tuin hebben we een andere weg genomen. Maar dat was echt zóóóó eng.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    brrrr ik krijg kippevel zo scary arme jij o_O


    Change, the only good thing in this world.

    wtf, das eng O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    hahaha :'Dd
    dat is eigenlijk best wel geniaal ;x

    Titel aangepast i.v.m. hoofdletters.


    I clicked my heels and wished for you.

    Iel, bah D:


    I don't need words to feel those lips.

    OMG. Wat een creep ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Whipple schreef:
    hahaha :'Dd
    dat is eigenlijk best wel geniaal ;x

    Haha, eeeeeecht niet ofzo! ;O


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ieuw.. eng!


    Jaybee dude (:

    Whaaah xd
    eng.

    Lol, weetje?
    Toen ik laatst uitging met een vriendin en we s nachts het café verlieten, moesten we nog een halfuur lopen voor we bij mijn huis waren. En het was echt kouud.
    Na ongeveer nog maar 5 minuutjes te hebben gelopen reed er opeens een auto langs, met een heel eng zenuw makend liedje keihard opstaan. Maar goed, hij reed alleen maar langs dus vonden we het opzich niet zo eng. Maar weer een paar korte minuutjes later kwam hij weer heel vlak langs ons rijden met dat zelfde muziekje op. Dus toen begonnen we het best wel vreemd te vinden. En een paar minuten laten kwam ie weeer langs ons rijden, maar dan echt fucking snel. En ja, je raad het al; dat is dat hele half uur zo doorgegaan.
    Volgens mij probeerde hij ons like, te stalken of zeu.. ._.


    Scream for mercy!

    Washington schreef:
    OMG. Wat een creep ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beelzebub schreef:
    Whaaah xd
    eng.

    Lol, weetje?
    Toen ik laatst uitging met een vriendin en we s nachts het café verlieten, moesten we nog een halfuur lopen voor we bij mijn huis waren. En het was echt kouud.
    Na ongeveer nog maar 5 minuutjes te hebben gelopen reed er opeens een auto langs, met een heel eng zenuw makend liedje keihard opstaan. Maar goed, hij reed alleen maar langs dus vonden we het opzich niet zo eng. Maar weer een paar korte minuutjes later kwam hij weer heel vlak langs ons rijden met dat zelfde muziekje op. Dus toen begonnen we het best wel vreemd te vinden. En een paar minuten laten kwam ie weeer langs ons rijden, maar dan echt fucking snel. En ja, je raad het al; dat is dat hele half uur zo doorgegaan.
    Volgens mij probeerde hij ons like, te stalken of zeu.. ._.

    Iieeww das ook eng ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    WHUA. o.o

    Dat is like; engig.


    TOMADDICT. <3

    OwMyGush schreef:
    Ieuw.. eng!

    iel wat wasdat voor een man echt super eng ik zou het zo eng vinden:(


    -