• Sexy and Beautiful Wag's

Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

Meetingtopic

[ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik ben al vrij vanaf 23 mei en 27 augustus moet ik weer beginnen.

Chaos is a ladder.

Maandag naar de kaakchirurg :C

Normal girl at day, Catwoman at night.

Metropolis schreef:

Argh, sterkte meid! Ik zal aan je denken.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Metropolis schreef:

Ahw, nou, veel succes!

Chaos is a ladder.

Dit heb ik twee weken lang gegeten. Het gele heet Matoke en is een grote harddrap bananen puree wat ze ermee hebben gedaan wil ik niet eens meer weten want het is echt te ranzig :') Kan nu zo genieten van gewone worteltjes.

Vampires schreef:
    Ik ben al vrij vanaf 23 mei en 27 augustus moet ik weer beginnen.

Maar jij had examens haha, ik niet

[ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:36 ]

Ik ben zo blij dat mijn examens in een WK/EK vrij jaar vallen :')

Maareh, ik ben even mijn handbaggage aan het klaar maken.

Boutella schreef:

Toen ik examens had was het EK in Zwitserland en Oostenrijk bezig, bij ons hadden ze de diploma uitreiking een dag verschoven voor het geval Nederland in de halve finale zou komen, is niet gebeurd, maar dat wisten we toen nog niet x)

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Toen ik examens had was het EK in Zwitserland en Oostenrijk bezig, bij ons hadden ze de diploma uitreiking een dag verschoven voor het geval Nederland in de halve finale zou komen, is niet gebeurd, maar dat wisten we toen nog niet x)

Haha. Nee. Ik ga mezelf toch kwellen met Roland Garros en Wimbledon maar ja, als het meezit zit ik bij die eerste zelf in publiek ^^ Mijn school houdt met dat soort gevallen nooit zo'n rekening :')

Boutella schreef:

Kutzooi. Ik realiseer me net dat ik tijdens het WK van '14 examens heb :c

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Hoi. :3

Big girls cry when their hearts are breaking

Boutella - Criska. Heeft geen uitleg nodig denk ik ;D

Ik ga even lezen. Doei!

Chaos is a ladder.

Stiles schreef:
    (...)

Kutzooi. Ik realiseer me net dat ik tijdens het WK van '14 examens heb :c

Haha. Succes met je examens :') Maar meestal zijn de examens eerder dan het toernooi. Ik weet alleen niet of je aan voorbeschouwing drie maanden voor het toernooi doet maar anders zal het wel meevallen.

Whooeee, mijn neefje heeft 2x zilver gehaald op het EK skeeleren haha ;p

To the stars who listen — and the dreams that are answered