• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stiles schreef:
    Whooeee, mijn neefje heeft 2x zilver gehaald op het EK skeeleren haha ;p



    Haha. Gefeliciteerd ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eje eje eje met Romanaaa op de scooooter.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oh ja fijn. Vandaag is vastgesteld dat er Ebola heerst in Uganda - dat virus van GTST -. Het is vlak bij onze plaats ontdekt. Als we iets raars merken moeten we meteen naar de artsen. Happy Holidays O.o

    Bron

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:34 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Oh ja fijn. Vandaag is vastgesteld dat er Ebola heerst in Uganda - dat virus van GTST -. Het is vlak bij onze plaats ontdekt. Als we iets raars merken moeten we meteen naar de artsen. Happy Holidays O.o


    In GTST was het veel heftiger dan real werd er gezegtp.i]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)


    Haha. Gefeliciteerd ;D


    Dank je (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Metropolis schreef:
    (...)

    In GTST was het veel heftiger dan real werd er gezegtp.i]


    Dat weet ik maar er is inderdaad geen medicijn voor; vrijwel iedereen gaat dood (50 à 70%). Je ingewanden bloeden, huidklachten, hoge koorst met bloedingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahaha. Die man van het nieuws is echt dom. Let op de hygiëne; en waar zit je dan? In midden donker f*cking Afrika! En let op mensen die koorts krijgen; MALARIA?? Sorry hoor, maar ik stress hem nu echt helemaal dood.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eya, ik ga douchen en daarna mijn bedje in. Heb nog een fijne vakantie en tot over zeventien daagjes ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doei Deem, have fun in France (:

    Good morning! Vanavond komt Grease op tv, als het goed is. _O_


    Chaos is a ladder.

    Er zat een hyperactieve motvlinder op mijn kamer. Eerst wilde ik die vergassen met hairspray maar dat lukte niet. Uiteindelijk heb ik het gevangen met twee plastic bekertjes en die zo snel mogelijk uit het raam gegooid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Er zat een hyperactieve motvlinder op mijn kamer. Eerst wilde ik die vergassen met hairspray maar dat lukte niet. Uiteindelijk heb ik het gevangen met twee plastic bekertjes en die zo snel mogelijk uit het raam gegooid.

    Die beesten zijn eng. Hairspray is inderdaad wel een goede oplossing, maar wij hebben een elektrische vliegenmepper waarmee we te grazen nemen. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Die beesten zijn eng. Hairspray is inderdaad wel een goede oplossing, maar wij hebben een elektrische vliegenmepper waarmee we te grazen nemen. :Y)


    Ik gebruik altijd hairspray voor dat soort dingen, ook bij spinnen etc. Of ik gooi er dingen tegen aan zoals tijdschriften enzo ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik gebruik altijd hairspray voor dat soort dingen, ook bij spinnen etc. Of ik gooi er dingen tegen aan zoals tijdschriften enzo ;p

    Tijdschriften gebruik ik ook altijd ervoor. Maar dan check ik altijd eerst of ik hem gelezen heb, anders vind ik het vies. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Tijdschriften gebruik ik ook altijd ervoor. Maar dan check ik altijd eerst of ik hem gelezen heb, anders vind ik het vies. (krul)


    Klopt, helaas heb ik net een hele stapel oude tijdschriften weggegooid. Soms gooi ik er ook gewoon een kledingstuk boven op die ik dan zo snel mogelijk mijn kamer uit gooi a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered