• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Santana

    Ik grom.
    'Lekkere moeder heb je dan' sis ik, en sla met mijn vuist hard op haar oog.
    'Bitch' sis ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Mijn oog vonst pijnlijk " ow moeten we even naar jou familie kijken hoer" ik sla haar terug recht op haar neus.
    Eigenlijk voelde het wel goed even de woede voor jesse afreageren pp iemand die toch een slet was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde zijn lippen op de mijne en zoende me harsttochtelijk. Ik zoende terug en het was gewoon geweldig. Zijn lippen waren zo zacht en warm. Ik voelde hoe hij zijn armen om me heen sloeg en mijn handen leg ik in zijn nek en hij bleef me zoenen. Hij haalt op een gegevend moment zijn lippen van de mijne en ik kijk hem dromerig aan en met een mond vol tanden. Voordat ik antwoord wil geven komt Damon en ik kijk hem nog met een verbijstering aan. Een nog heviger verliefdheid kwam door me heen en ik leg verliefd mijn hoofd op zijn borst. Hij was zo speciaal voor mij.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte terug en streel zijn wang teder, waarnaar ik mijn lippen op de zijne plaats en hem zachtjes kus. 'Je bent speciaal voor me en je betekent zoveel voor me, Kurt' fluister ik zijn oor en knipoog naar hem, doelend dat het een flirt was. Een man riep dat het klaar was en ik laat Kurt voorzichtig los en pak de bestelling van hem over en liep met Kurt en Lizz naar een tafel. We gaan zitten en ik sla gelijk mijn arm om Kurt heen en trek hem dichter tegen me aan en begin met mijn hamburger te eten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik pak mijn eten en kijk okm me heen Iedereen was klef aan het doen.
    Ik voelde me een beetgje alleen maar dat was ik gewend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk op en zie dat Lizz om zich heen keek. Veel mensen waren net als ik en Kurt, klef aan het doen. 'Lizz, heb jij geen vriend?' vraag ik meelevend. Ze was knap en lief volgens Kurt. En ik vond haar ook knap en aardig gewoon.


    One Who Travels A Higher Path.

    lizz
    Ik keek even mijn hoofd en schudde "nee en nog nooit gehad " zeg ik zachtg maar eerlijk. Ik voelde me bij hun vertrouwd alsof ik ze jaren kende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk haar meelevend aan, maar bemoedigend. 'Zo'n mooie meid zal heus wel een vriend krijgen, het komt goed, Lizz. Je krijgt op een dag een lieve vriend' zeg ik glimlachend en bemoeidgend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik glimlach dankbaar naar hem "I hope so, hoelang blijven jullie hier nog ?" ik wisr nu al ik zou hun echt gaan missen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Nog een klein maandje, aangezien we al paar dagen hier zijn' leg ik uit en glimlach. Ik eet mijn hamburger op en neem een paar slokken cola. Ik kijk Lizz aan en glimlach bemoedigend.

    (Ik kan misschien nog een paar keer reageren, maar daarna moet ik er echt af, dan wil mijn vader erop tot 14:00 ongeveer en dan hopelijk kan ik dan daarna de hele tijd. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [okidoki]
    Lizz
    Ik zucht even "ik zal jullie gaan missen, mijn eerste echte vrienden" ik zucht even/


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik begroette Damon nog en pakte haar hand en liep iets verder weg van Damon. Ik keek haar aan en voelde weer een warm gevoel door me heen gaan, ik had echt gevoelens voor haar. Ik hield van haar. Zonder dat ik er zelf controle over had drukte ik mijn lippen weer teder op de hare en sloeg ik mijn armen om haar heen.

    Kurt

    Ik bloosde door wat Blaine zei en stond met een mond vol tanden. Zoals ik al eerder vandaag dacht, was Blaine één van de weinigen die mij sprakeloos kon maken. Ik glimlachte verliefd en dromerig en begon te knabbelen op een frietje terwijl ik luisterde naar het gesprek tussen Blaine en Lizz. Hij was toch zo lief voor haar. Maar hij was lief voor bijna iedereen, dat was geweldig aan hem. Ik hield zoveel van hem!

    Mitchell

    Ik zuchtte en liet de ruzie even bezinken. Wat konden meiden toch gemeen zijn. Ik bedoelde, jongens konden ook aardig gemeen zijn. Maar op één op andere manier pestten meisjes toch gemener. Ik liep naar Rachel en trok haar met een stevige greep weg van Santana en nam haar mee naar de logeerkamer en draaide de deur op slot zodat Santana ons niet achterna kon komen en Rachel kom afkoelen.

    [Goedemorgen!!! Ik ben echt nog vreselijk slaperig en heb verkeerd gelegen en heb dus vreselijke spierpijn. XD Hoe hebben jullie geslapen?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [goed hoor hahaha
    Rachel
    Ik wordt weggetroken door Mitchell en spartel niet tegen. hIj zet me op het bed en draait de deur dicht. Uit frustratie begin ik kussen te gooien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik beantwoorde zijn zoen en leg mijn hand op zijn wang en streel er zachtjes over. 'Het lijkt me leuk om met je te gaan uiteten, Finn' zeg ik verlegen na de zoen en kijk hem lief aan. Mijn blik gleed weer naar zijn lippen, het was zo zacht en ik verlangde naar zijn lippen. Zonder nog iets te zeggen druk ik mijn lippen teder op de zijne.

    Blaine Anderson:

    'Wij zullen jouw ook missen, Lizz. Maar niet getreurd, we hebben nog een ongeveer drie weken, dan kunnen we toch iets leuks doen?' stel ik voor aan Lizz en kijk Kurt lief aan, waarnaar ik mijn lippen op zijn voorhoofd druk.

    (Goedemorgen, oooh, arme jij. Ik heb lekker geslapen. Maar ik moet gaan, kom ongeveer 14:00, hoop ik. >.< )


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik knik blij "gelukkig wel ja maar we moeten wel leuke foto's nemen ofzo" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik genoot van de kus en drukte haar dichter tegen mij aan en bleef haar verder zoenen. Langzaam en met tegenzin haalde ik mijn lippen van haar af en glimlachte ik naar haar. Ik sloeg mijn arm losjes om haar schouders en nam haar mee naar een limousine, waar ik nu gelukkig ook gebruik van mocht maken. Ik gaf haar een alcoholvrije cocktail en pakte er zelf ook één. 'Ik beloof je, dat dit een hele leuke avond ga worden.' fluisterde ik zwoel ik haar oor.

    Kurt

    'Zeker te weten,' kwam ik er tussen waarna ik nog een paar frietjes in mijn mond stopte en haar aankeek. 'We gaan het heel gezellig krijgen en we houden sowieso contact.' zei ik waarna ik mijn best moest doen om niet emotioneel te worden. Ik wist nu al dat ik als we weer naar huis zouden gaan de hele tijd zou moeten huilen. Ik kon gewoon niet tegen afscheids en zou nonstop aan het huilen zijn.

    Mitchell

    Ze gooide een kussen uit frustratie, ik zuchtte en ging naast haar zitten. Ik deed niks, ik blijf gewoon naast haar zitten. Ze kookte nog van woede, en het beste was dan om iemand even met rust te laten totdat diegene weer bij bezinnen was. Maar ik lette wel op haar, ik ging haar niet alleen laten.

    [Oké dan! Ik moet zo ook weg, ik ga nu even douchen, daarna aankleden enzo en daarna moet ik even naar een andere stad rijden om daar mijn schoenen op te halen en een paar voorbereidingen voor mijn moeders surprise feest. Georganiseerd door le me. ^^ Maar ik denk dat ik niet mega lang weg ben, en na het douchen reageer ik sowieso weer en tijdens het omkleden ook.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.