• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    lizz
    "ik ga jullie wel uitzwaaien hoor en we houden zeker kcontact" zeg ik en omhels Kurt en blaine even

    Rachel
    "argh" riep ik en liet me achterover op het bed vallen van frustratie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte tijdens haar omhelzing en at verder. Ik hield eigenlijk helemaal niet zoveel van ongezonde dingen, maar voor een keer was het niet erg. 'Zorg dat je tissues bij je hebt. Want ik word snel emotioneel.' lachte ik een beetje beschaamd en nam een slokje van mijn water.

    Mitchell

    'Ik zuchtte uiteindelijk en keek naar haar. Ik ging ook op bed liggen en wreef zonder nog iets te zeggen troostend over haar schouder heen en staarde naar het plafond. Ik moest toegeven, hoe meer ik bevriend begon te worden met de mensen hier, hoe meer drama er bij kwam kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "hah dan moeten er wel heel veel bij maar ik zal een doos kopen" grijns ik. naar hem "kindje toch" zeg ik lachend.

    Rachel
    "stom wijf" mopelde ik. Mijn ene oog begon steeds meer te zwollen. "ik ga ijs zoeken" deelde ik mee en stond op . ik liep richting de keuken en gaf haar geen blik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik beet op mijn lip om mijn tranen nu al binnen te houden, het idee dat we ooit weer naar huis moesten maakte me best wel verdrietig. Natuurlijk miste ik mijn vader. Maar het was hier zo mooi en gezellig. Ik ging Lizz missen, we was echt een goede vriendin van me.

    Mitchell

    Ik zuchtte en bleef wachten op haar, ik stond op en liet naar de badkamer om mijn hoofd onder de wasbak te houden en de slagroom van mijn gezicht en uit mijn haren te wassen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    .Ik merkte dat Kurt het moeilijk kreeg en zodra ik zijn tranen in zijn ogen zag staan sprongen ze in mijn ogen. Ik omhelsde hem "we gaan eerst drie leuke weken maken denk daar maar aan" fluister ik zacht.

    Rachel
    Zodra ik ijs gevonden had wikkelde ik het in een theedoek en ging weer terug. Liggend op het bed met het ijs op mijn oog staarde ik met mijn ander oog naar voren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte en wrijf in mijn ogen en at weer verder en bleef even stil. 'En we gaan ooit naar Broadway,' zei ik weer glimlachend. 'Dan gaat Isabella ook mee.' Ik zag dat Blaine al alles op had, en ik was nog niet over de helft met mijn friet. Ik nam nog een slok water.

    Mitchell

    Ik kwam weer terug uit de badkamer en zag Rachel weer liggen met een zak ijs tegen haar oog. Ik liep naar haar toe en hield de zak met ijs tegen haar oog aan, zodat zij haar arm niet zou belastten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik glimlach even "zeker en daarna worden we buren in van die mega villa's" grijns ik en veeg mijn tranen ook weg.

    Rachel
    Ik zucht even "dankje Mitch, ik moest haar slaan hoe ze over mij, Finn en mijn vaders en moeder sprak" mijn oog probeerde te knipperen en ik kreunde even zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte glimlachend. 'Ja, inderdaad.' zei ik vrolijk en veegde mijn mond af met een servetje. Ik zat al vol en had geen honger meer. 'Jouw broer lijkt het goed te kunnen vinden met miss bossy pants.' zei ik, doelend op Rachel. Ik had een vermoeden dat hij verliefd was op Rachel.

    Mitchell

    'Maar je moet wel oppassen, je draagt wel een baby in je.' zei ik voorzichtig terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg en haar troostend heen en weer wiegde. Ik voelde direct weer een warm gevoel binnenin maar probeerde het te negeren.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:54 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik grinnikte even om de bijnaam "ik mag het niet zeggen denk maar hij heeft een oogje op haar" ik glimlach even.

    Rachl
    "i know i know" ik zucht even "mij een beetje slet noemen terwijl zij met iedereen naar bed gaat tss"

    [ouwe bok met het jonge hertje.
    ga ff in de stad half uurtje denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moest gelijk aan die reclame denken met patricia paay ahhaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Zoiets dacht ik al,' zei ik nadenkend. 'Maar ik zal niets zeggem tegen haar, ik spreek haar toch nooit meer.' zei ik simpel en trappelde even met mijm voet op de grond vanwege de zenuwen voor vanavond. Ik hoopte echt dat hij het zou waarderen.

    Mitchell

    'Ach, trek het je niet aan,' zei ik troostend tegen haar.

    [Ik moet ook even weg, kan even duren.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz
    "ze weet het al hij heeft haar geozned" ze gik er zacht achter, normaal zou ik dit nooit vertellen maar hun vertrouwde ik..

    rachel
    ik zucht even "zullen we op het strand picknicken?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik nam een slok van mijn water en verslikte me bijna door wat Lizz zei. Ik zuchtte, waarom ging Rachel eigenlijk nog met hem om? Zo gaf ze hem toch valse hoop? Ik dacht wel dat ze er geen slechte bedoelingen achter zocht, maar het was niet zo handig. 'Gaat het iets worden denk je?' vroeg ik gewoon neutraal. Ik liet me niet afzakken tot Rachels niveau. Ik zal gewoon over haar praten, maar niet belachelijk maken of roddelen.

    Mitchell

    'Is goed,' zei ik waarna ik de zak ijs van har oog af haalde, de zwelling was al iets minder dan daarnet. Ik hoopte dat het maar niet al te veel pijn deed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreeg kippenvel en giechelde zachtjes van de zenuwen. Ik vond hem echt heel erg leuk, was gewoon verliefd op hem. Ik had nooit zoveel voor iemand gevoeld. Ik wist nu natuurlijk dat hij mij leuk vond, maar nog niet hoeveel. Maar nog steeds zat Rachel me dwars. Hij zal zoizo nog steeds contact hebben met haar, vanwege het kind. Natuurlijk mag hij ook met Rachel praten en alles. Maar dalijk krijgt hij weer gevoelens voor haar of duwt hij me opzij voor haar. Rustig nam ik een paar slokjes van me drinken en glimlachte gemeend. 'Dat wordt het zeker, als ik maar bij jou ben' zeg ik glimlachend en leg mijn hoofd op zijn schouder.

    Blaine Anderson:

    Ik had al mijn eten op en luisterde verder naar Lizz en Kurt. Ik merkte dat Kurt een beetje onrustig was en ik kijk hem bezorgd aan. 'Is alles goed, Kurt' fluister ik in zijn oor, doelend dat hij onrustig is. Ik kijk hem bezorgd aan. Wat was er? Zal het over vanavond gaan? Want hij had iets voor me en ik natuurlijk voor hem. Op zich was ik niet nerveus, maar had er gewoon zin in. Alleen was ik bang of hij het wel zou waarderen of het leuk zou vinden. Als hij het zag wat ik ging doen..


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik schiet even in de lach maar schud mijn hoofd "Ze had nog met Finn en ze heeft hem weggeduwd en is toen naar hem toegegaan. Mitch was helemaal gebroken en toen vertelde ik hem dat hij wel moest laten weten dat het hem speed en als ze niet meer wou vrienden konden blijven maar tijd moest gunnen en alles is weer goed tusssen hun"

    Rachel
    Ik grinnikte "en is het een beetje mooi" ik glimlach even al kreeg ik hem niet echt open. Ik pakte snel een zonnebril die ik opzette "tadaa"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan