• Ik had wat mensen leren kennen op q die ik echt heel tof vond.
    Maar gisteren werd ik ineens bij vijf mensen tegelijk van msn geknikkerd omdat ik niet zo spraakzaam was. Het klinkt misschien stom omdat het mensen zijn die je 'van internet kent' :( maar ze voelden wel als vrienden, want we hadden veel dingen gemeen en ik kon er heerlijk mee lachen. En nu is dat ineens pats boem weg, en ik heb het gevoel dat er maar één iemand achter zit, omdat ze elkaar ook 'kennen'... :(

    Ik ben geblokt/verwijderd etc en ik kan alleen nog maar via q dingen zeggen en posten, maar daar wordt heel hard opgereageerd.. :(

    Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, ik wil die mensen niet kwijt..En ik weet écht niet wat ik nou fout heb gedaan, ik werd om hele vage redenen ineens verwijderd en bij iedereen TEGELIJK, ze zeiden ook dat ze het met elkaar overlegd/afgesproken hadden.. En het doet echt wat met me.. Ben ineens een paar mensen kwijt die voelden als zielsverwanten..(huil)

    Help? (huil):(

    Wat vreemd :O
    Heb je niet iets verkeerd gedaan? En zo niet, dan vind ik het heel vreemd van ze en snap ik dat je het niet leuk vind. Ik heb hier ook vrienden voor het leven leren kennen en ik heb zelfs mijn vriend hier leren kennen, dus ik snap hoe het moet voelen :(
    Jammer dat er geen bemiddelaars meer zijn... Ik zou naar een mod gaan in jouw geval. Sterkte meis(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.