• Deze genres/ stories zijn welkom;

    ~fantasy( alles wat men onder fantasy verstaan(wbw))
    ~onbekende personen
    ~Draco/ Tom Felton
    ~Daniel Radcliffe
    ~horror
    ~ Bullet For My Valentine
    ~Bring Me The Horizon
    ~16+ en 18+ mag
    ~Deathnote
    ~Hungergames op één voorwaarde; als je een goede samenvatting kan neerpleuren want ik heb de boeken niet gelezen en de film niet gezien. Maar het lijkt me interresant.
    ~alternatief

    absoluut geen Bieber, One Direction, Big Time Rush, etc.
    sorry maar dat is gewoon niet mijn ding.

    Dus, wie helpt me van de verveling af xD?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    Hit 2 kiss Death note kortverhaal (afgelopen)
    L, Kira, Two girls and love Death note (obiously xD) (lopend)
    trust me or die Death Note (lopend)
    Forbidden love Death note OOS Death note, out of series (lopend)
    drabbles bundel drabbles (soort van oneshots) met anime, momenteel vooral Death note

    Voor al deze story's geldt:
    -Volledig in het Nederlands
    -Ik waarschuw niet
    -reacties en abo's welkom (A)

    hope you like them <3

    The Midnight Game




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:21 ]

    The Devil's Handbag

    You're welcome to enjoy our girls, crazy girls! If you're willing to be thrilled this is a hell of a ride! Those girls, crazy girls! They're hot, they're nuts, they're suïcidal! Tickets cheap, it's a crime! And they're half price after 4 o'clock, so toss us a dime! To see these lovely freaks of nature for a limited time! Come see the girls, girls, girls!

    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    Misschien is Writersblock wat voor jou? Het gaat over onbekende personen, start op één augustus, is volledig in het Nederlands en de proloog staat alvast online.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Daarnaast heb ik ook nog een afgewerkt kortverhaal, namelijk Monsters in mij, ook over onbekende personen en eigenlijk een ietwat ander verhaal dan anderen (denk ik), omdat het nogal warrig en niet chronologisch geschreven is en pas het einde klaarheid schept.

    Misschien kan je deze lezen als ze je aanspreken? (:


    There will be beauty from pain.

    Mensen klinkt goed!
    Ik ga een kijkje nemen.
    Als het leuk en goed is, heb je n abo erbij(wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."







    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/

    Ik neem een kijkje


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zal eens kijken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    Zoals je ziet een Hunger Games verhaal. Wij hebben geprobeerd het verhaal zo goed mogelijk uit te leggen, dus ook voor de gene die de trilogie niet hebben gelezen. Natuurlijk kan je het altijd vragen als je iets niet snapt!
    Ik hoop dat dit iets voor je is. :3


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    Holly is een Elfje ze kan dus magische spreuken doen en Toverdrankje maken. Ze heeft het Elfen gen over genomen van haar grootouders. Het heeft een generatie over gelagen dus haar moeder is geen elf. Nu is Holly 15 een gaat ze naar een Magische High school voor Elfen,Heksen, Tovenaars en andere magische wezens.


    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik zal kijken!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou, mijn verhaal heet Angels Warriors (begrijp niet hoe je een link naar een verhaal moet doen, sorry) dus als je mijn verhaal wilt lezen, ga dan alsjeblieft naar mijn profiel.
    Fantasy
    Onbekende Personen
    Avontuur
    Romantiek


    Hell is empty..al the devils are here

    http://www.quizlet.nl/stories/93001/my-hogwarts-story/
    dat is de link:P