• Ik had wat mensen leren kennen op q die ik echt heel tof vond.
    Maar gisteren werd ik ineens bij vijf mensen tegelijk van msn geknikkerd omdat ik niet zo spraakzaam was. Het klinkt misschien stom omdat het mensen zijn die je 'van internet kent' :( maar ze voelden wel als vrienden, want we hadden veel dingen gemeen en ik kon er heerlijk mee lachen. En nu is dat ineens pats boem weg, en ik heb het gevoel dat er maar één iemand achter zit, omdat ze elkaar ook 'kennen'... :(

    Ik ben geblokt/verwijderd etc en ik kan alleen nog maar via q dingen zeggen en posten, maar daar wordt heel hard opgereageerd.. :(

    Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, ik wil die mensen niet kwijt..En ik weet écht niet wat ik nou fout heb gedaan, ik werd om hele vage redenen ineens verwijderd en bij iedereen TEGELIJK, ze zeiden ook dat ze het met elkaar overlegd/afgesproken hadden.. En het doet echt wat met me.. Ben ineens een paar mensen kwijt die voelden als zielsverwanten..(huil)

    Help? (huil):(

    Haal er een bemiddelaar bij.
    OHWAIT.

    Is er een soort tijdelijke bemiddelaar bij de mods fso die jullie kan helpen hier? En dan niet door ze te bannen fso, maar door te... bemiddelen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Haal er een bemiddelaar bij.
    OHWAIT.

    Is er een soort tijdelijke bemiddelaar bij de mods fso die jullie kan helpen hier? En dan niet door ze te bannen fso, maar door te... bemiddelen.


    Dat zou wel fijn zijn, als het zou helpen.. ik wil er geen groot drama van maken, maar het voelt gewoon echt kut, ben er echt chagrijnig en sad door
    :(

    Sjiriki schreef:
    Haal er een bemiddelaar bij.
    OHWAIT.

    Is er een soort tijdelijke bemiddelaar bij de mods fso die jullie kan helpen hier? En dan niet door ze te bannen fso, maar door te... bemiddelen.


    lijkt me een slim idee.

    Ik wens je veel sterkte ermee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lol, is er een keer een bemiddelaar nodig.. Hebben we er geen? Ba DUM tss


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wat een rotstreek, het is inderdaad jammer dat er geen bemiddelaar meer is, want die zou wel kunnen helpen.
    Ik zou zelf niet echt weten wat te doen, maar ik hoop voor je dat het allemaal opgelost raakt.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:32 ]


    Ex astris, sciencia

    Uneventful schreef:
    Lol, is er een keer een bemiddelaar nodig.. Hebben we er geen? Ba DUM tss


    Kan er iemand anders niet als bemiddelaar spelen dan? Gewoon een user, als er maar íemand is die niet geblokt/verwijderd is..

    Het is echt een rotstreek van die kinderen zeg.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Het is echt een rotstreek van die kinderen zeg.


    Nou ja, het probleem is dat ik het opgelost wil hebben ,ik wil weten wat ik fout heb gedaan want het waren echt mijn vrienden :c En normaal gesproken zijn ze nóóit zo.. Zo.. ja, onbegrijpelijk..

    ..ik had gisteravond hetzelfde.. :(

    Ugh. Kleuters.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Awh... Dat is echt kut. Wat een rotstreek.


    Chaos is a ladder.

    Ugh, ik kan echt niet tegen zulke mensen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Wie waren het? Dan kunnen we op ze afstormen en bekogelen met rotte eieren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sjiriki schreef:
    Haal er een bemiddelaar bij.
    OHWAIT.

    Is er een soort tijdelijke bemiddelaar bij de mods fso die jullie kan helpen hier? En dan niet door ze te bannen fso, maar door te... bemiddelen.
    I would say I volenteer, maar ik ben vast niet geschikt voor de functie.

    Naja ik heb eigenlijk geen idee wat je er aan kan doen, misschien kan een mod je helpen, maar ik ben het niet zeker. Probeer je zeker normaal te gedragen tegenover hen ook al zijn ze zo gemeen, misschien vertelt 1 iemand je dan tenminste de waarheid.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)I would say I volenteer, maar ik ben vast niet geschikt voor de functie.

    Naja ik heb eigenlijk geen idee wat je er aan kan doen, misschien kan een mod je helpen, maar ik ben het niet zeker. Probeer je zeker normaal te gedragen tegenover hen ook al zijn ze zo gemeen, misschien vertelt 1 iemand je dan tenminste de waarheid.


    Als je dat wilt doen heel graag, dan stuur ik je de adressen/usernames wel in een PB.. ik wil niet dat mensen boos op hen worden, maar ik wil gewoon dat ik mijn vrienden terugheb