• Ik had wat mensen leren kennen op q die ik echt heel tof vond.
    Maar gisteren werd ik ineens bij vijf mensen tegelijk van msn geknikkerd omdat ik niet zo spraakzaam was. Het klinkt misschien stom omdat het mensen zijn die je 'van internet kent' :( maar ze voelden wel als vrienden, want we hadden veel dingen gemeen en ik kon er heerlijk mee lachen. En nu is dat ineens pats boem weg, en ik heb het gevoel dat er maar één iemand achter zit, omdat ze elkaar ook 'kennen'... :(

    Ik ben geblokt/verwijderd etc en ik kan alleen nog maar via q dingen zeggen en posten, maar daar wordt heel hard opgereageerd.. :(

    Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, ik wil die mensen niet kwijt..En ik weet écht niet wat ik nou fout heb gedaan, ik werd om hele vage redenen ineens verwijderd en bij iedereen TEGELIJK, ze zeiden ook dat ze het met elkaar overlegd/afgesproken hadden.. En het doet echt wat met me.. Ben ineens een paar mensen kwijt die voelden als zielsverwanten..(huil)

    Help? (huil):(

    SexySeverus schreef:
    (...)

    Kan er iemand anders niet als bemiddelaar spelen dan? Gewoon een user, als er maar íemand is die niet geblokt/verwijderd is..
    Ik denk niet dat wij als gewone users dat mogen doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SexySeverus schreef:
    (...)

    Kan er iemand anders niet als bemiddelaar spelen dan? Gewoon een user, als er maar íemand is die niet geblokt/verwijderd is..


    Ik zou wel willen, maar daar wordt niet naar geluisterd. Als je dan gaat helpen gillen mensen je toe dat je geen mod of bemiddelaar bent. Dus je moet echt op zoek gaan naar een mod.


    quidquid excusatio prandium pro

    SexySeverus schreef:
    (...)

    Als je dat wilt doen heel graag, dan stuur ik je de adressen/usernames wel in een PB.. ik wil niet dat mensen boos op hen worden, maar ik wil gewoon dat ik mijn vrienden terugheb
    Ik wil je heel graag helpen, maar ik ben niet benoemd voor die functie en ik wil niet nog eens in de problemen komen met de mods.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik wil je heel graag helpen, maar ik ben niet benoemd voor die functie en ik wil niet nog eens in de problemen komen met de mods.


    Nou het is ook niet alleen nodig op q, maar vooral op msn :c

    Uneventful schreef:
    Lol, is er een keer een bemiddelaar nodig.. Hebben we er geen? Ba dum tss

    SexySeverus schreef:
    (...)

    Nou het is ook niet alleen nodig op q, maar vooral op msn :c


    Ik denk niet dat je snel iemand vind die vreemde mensen gaat toevoegen op msn xD

    Maar er is een mod online. Stuur haar een pb en leg de situatie uit, en vraag of zij kan bemiddelen?


    quidquid excusatio prandium pro

    SexySeverus schreef:
    (...)

    Nou het is ook niet alleen nodig op q, maar vooral op msn :c
    Ik heb geen msn, sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Msn is buiten Q? Dan kan een bemiddelaar niet veel doen omdat die over Q gaat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Msn is buiten Q? Dan kan een bemiddelaar niet veel doen omdat die over Q gaat.
    Het is niet alleen op msn, maar ook op Q. Ze zegt toch in de beginpost dat ze hier alleen nog met hen kan praten en dan gemene praat terug krijgt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de bron van het probleem gevonden!

    Het is één iemand die de boel aanstuurt, en ik ga er nú iets van zeggen.

    Meteor schreef:
    (...)Het is niet alleen op msn, maar ook op Q. Ze zegt toch in de beginpost dat ze hier alleen nog met hen kan praten en dan gemene praat terug krijgt.


    Ja inderdaad. Maar toennet heeft ze gezegd dat de bemiddelaar dan op msn moet komen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SexySeverus schreef:
    Ik heb de bron van het probleem gevonden!

    Het is één iemand die de boel aanstuurt, en ik ga er nú iets van zeggen.


    You go

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Maar toennet heeft ze gezegd dat de bemiddelaar dan op msn moet komen.
    Ze bedoelde dat een gewone user haar misschien kon helpen op msn, want wij zeiden dat we haar op Q jammer genoeg niet mochten helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    Lol, is er een keer een bemiddelaar nodig.. Hebben we er geen? Ba DUM tss


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Je kan mensen toch niet dwingen om vrienden met je te zijn? En het zijn maar internetvrienden..


    Calice in Molderland