• Ik heb nu voor de derde keer pijn.

    Pijn in mijn hart ja.


    De eerste keer viel mee,
    De tweede keer was vreselijk ik wou zelfmoord plegen.
    Nu is dit de derde keer ik weet echt niet wat ik moet doen...

    Wie helpt mij?
    Wie helpt mijn probleem oplossen?:$


    -'The wonder' has a name: Justin Bieber

    1. Naar de huisarts stappen
    2. Vragen of je hulp mag voor je problemen
    3. Doorverwezen worden


    ..en dan eventjes afwachten tot er een plekje voor je vrij is..

    Je zegt zelf al 'psychiater' in je titel. Misschien kun je via je huisarts een doorverwijzing krijgen naar zo iemand of een psycholoog?
    Blijf er in ieder geval niet te lang mee rond lopen, zeker niet als je al ervaringen ermee hebt dat je zelfmoord wilt plegen.
    Sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb dit zelf ook al eens gedaan, en een psycholoog of psychiater kan je echt wel helpen! Ga gewoon naar je huisarts.

    Diffuse schreef:
    Ik heb dit zelf ook al eens gedaan, en een psycholoog of psychiater kan je echt wel helpen! Ga gewoon naar je huisarts.


    En praat er over met iemand die je goed vertrouwd. Zoals een vriendin ofzoo of met je mentor.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hulp zoeken, iemand in vertrouwen nemen!
    Veel sterkte :3


    I don't need words to feel those lips.

    niets opkroppen! praat er met iemand over , desnoods met een psycholoog (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    In belgië heb je het CLB en daar kunje daartoe voor een psychiater of psycholoog,misschien heeft je school die ook. Desnoods met een vriendin over praten of iemand die je kent via het internet. Of met een leerkracht of klastitularis.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:42 ]

    Met mensen die je vertrouwd er heel veel over praten, en eventueel met je huisarts zodat die je door verwijst naar een psycholoog!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hap schreef:
    Je zegt zelf al 'psychiater' in je titel. Misschien kun je via je huisarts een doorverwijzing krijgen naar zo iemand of een psycholoog?
    Blijf er in ieder geval niet te lang mee rond lopen, zeker niet als je al ervaringen ermee hebt dat je zelfmoord wilt plegen.
    Sterkte!

    Ik kan je niet helpen maar de dokter wel


    You can run but not hide

    Psycholoog zoeken, veel huilen, schreeuw eens heel hard in je kussen tot je niet meer kan. En hij kan onmogelijk perfect zijn, dus schrijf al zijn slechte kanten op een papiertje.

    Ik ben hier niet zo goed mee, ik zeg wat me goed lijkt. Dusja..


    All this dampness is damp.

    psycholoog zoeken... heel heel veel succes ermee


    We only can learn to love, by loving.

    Hap schreef:
    Je zegt zelf al 'psychiater' in je titel. Misschien kun je via je huisarts een doorverwijzing krijgen naar zo iemand of een psycholoog?
    Blijf er in ieder geval niet te lang mee rond lopen, zeker niet als je al ervaringen ermee hebt dat je zelfmoord wilt plegen.
    Sterkte!


    everything, in time

    Wat je ook doet, pleeg geen zelfmoord
    Ga naar iemand waarmee je kan praten, of naar de dokter.
    Maar echt, geen zelfmoord.
    Daar doe je jezelf geen plezier mee, en anderen ook niet...


    I wish you were here.