• Klap eens in je handen en vraag dan: Wat is het geluid van één hand?


    Ik ga het antwoord niet meer op het forum verklappen, puur omdat Zen helemaal gelijk heeft. Als je het antwoord goed geraden hebt stuur ik je wel een pb. Dit is goede denkstof voor mensen! :3

    Barnabas schreef:
    Ik heb het opgezocht en ik werd niets wijzer. Er staat alleen: Zen wilde hiermee de vastgeroeste gedachtenpatronen aan het werk zetten.
    Hmpf.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:57 ]


    Til hug og blod.

    En bedankt. Ik kende het al, maar nu kan ik niet meer stoppen met erover nadenken en krijg ik hoofdpijn. (cat)


    everything, in time

    Ik snap het niet :Y) (dom)


    The walking dead <'3

    ?


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Ik krijg plots buikpijn lol :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Progeny schreef:
    En bedankt. Ik kende het al, maar nu kan ik niet meer stoppen met erover nadenken en krijg ik hoofdpijn. (cat)


    Haha, dat had ik eerst ook. Tot het kwartje ineens viel en hij ineens zó makkelijk leek, dat ik spontaan moest lachen.:')


    Til hug og blod.

    een plop geluidje!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Puddlemere schreef:
    een plop geluidje!


    Eerste echte poging! Maar nee, dat is hem helaas niet. :Y)


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Haha, dat had ik eerst ook. Tot het kwartje ineens viel en hij ineens zó makkelijk leek, dat ik spontaan moest lachen.:')


    Ik voel me stom dat ik het nog altijd niet begrijp. :'D Wanneer maak je het geheim openbaar?


    everything, in time

    Een hand maakt geen geluid?


    everything, in time

    Één hand heeft geen geluid?

    Stilte?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jullie denken al de goede kant op, maar je moet nog ietsjes dieper graven.
    Ik zal één tip geven: De hand is symbolisch.


    Til hug og blod.

    -laat dit maar-

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:20 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Volgens mij maken er hier een paar hersentjes overuren. Je hoort ze bijna kraken. :'D


    Til hug og blod.

    Misschien is er geen antwoord op deze vraag omdat één hand geen geluid heeft? Dus je moet samenwerken of zo haha, no, idk. D: