• Voor als je het wilt volgen, lees deze 2 vorige 1 & 2

    Na, het is nu al een jaar over. Maar ze kan hem niet vergeten. Ze zitten nu ook weer bij elkaar in de klas. Word nog moeilijker voor haar. En ze wilt zo graag nog een tweede kans, want ze houd zoveel van hem. Ik heb haar nog nooit zo erg zien houden van iemand als van van haar exvriend. En ik wil haar graag helpen. Maar ik ken hem niet zo goed, en jullie vast ook niet. Maar mijn vriendin is ook goed bevriend met zijn vrienden, maar ze durft niet echt om hulp te vragen aan ze en hoe hij over haar denkt en alles. Maar ze is bang dat zijn vrienden, die ook haar vrienden zijn, zeggen dat ze haar niet willen helpen of iets. Maar zou ze het moeten vragen of laten gaan? Want ze kan hem niet vergeten, en ik weet ook ergens in haar wilt ze het niet.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    hmm, sorry het te zeggen, maar als het uit is is het uit ja? en misschien kan ze eens serieus met hem praten, als hij dat wil
    meer kan ik jullie ni aanrade :/


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    hmm, sorry het te zeggen, maar als het uit is is het uit ja? en misschien kan ze eens serieus met hem praten, als hij dat wil
    meer kan ik jullie ni aanrade :/


    Ze wilt graag een tweede kans, want door een ander meisje is het allemaal verpest waardoor hij haar dus anders zag en het uitmaakte.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Hoe moeilijk het ook is,ze moet hem echt vergeten.
    Er is een jaar verstreken, het is wel welletjes geweest (:
    Zij moet nu verder met haar leven en een nieuwe jongen ontmoeten.
    Jullie zijn 16, tijd genoeg om nog het perfecte vriendje te vinden _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Hoe moeilijk het ook is,ze moet hem echt vergeten.
    Er is een jaar verstreken, het is wel welletjes geweest (:
    Zij moet nu verder met haar leven en een nieuwe jongen ontmoeten.
    Jullie zijn 16, tijd genoeg om nog het perfecte vriendje te vinden _O_


    Hoe graag ze het ook wilt, het lukt haar niet hem te vergeten. Ze heeft geprobeerd andere jongens leuk te vinden, het was gelukt met iemand maar toen liet hij niks meer van zich horen. Maar daar ondertussen zat ze wel nog steeds aan haar ex te denken.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Dat heeft gewoon tijd nodig. Iedereen verwerkt dingen op een andere manier. Neem haar gewoon eens een keertje mee naar de stad, of ga naar de bioscoop of ga schaatsen of zo (: Misschien als ze dan niet aan hem denkt, gaat het beter. En ze moet, zoals hier al gezegd wordt, hem toch écht vergeten.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Die jongen heeft al 2 keer duidelijk gemaakt dat het over is. Naar mijn mening moet ze het laten rusten. Als hij nog geïnteresseerd zou zijn, had hij dat wel duidelijk gemaakt. Jagen op een jongen is geen goed idee, dat zal hem nog meer op afstand brengen. Get over it.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:19 ]


    -

    Noblesse schreef:
    Die jongen heeft al 2 keer duidelijk gemaakt dat het over is. Naar mijn mening moet ze het laten rusten. Als hij nog geïnteresseerd zou zijn, had hij dat wel duidelijk gemaakt. Jagen op een jongen is geen goed idee, dat zal hem nog meer op afstand brengen. Get over it.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Noblesse schreef:
    Die jongen heeft al 2 keer duidelijk gemaakt dat het over is. Naar mijn mening moet ze het laten rusten. Als hij nog geïnteresseerd zou zijn, had hij dat wel duidelijk gemaakt. Jagen op een jongen is geen goed idee, dat zal hem nog meer op afstand brengen. Get over it.


    Dat gaat heel moeilijk voor haar worden, maar ze gaat het proberen. Maar word wel moeilijk, want over een week is er weer school en gaat ze hem weer zien, want hij zit bij haar in de klas.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Je kunt die jongen ook niet dwingen om haar leuk te gaan vinden, ze moet er op één of andere manier mee overweg kunnen gaan..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Je kunt die jongen ook niet dwingen om haar leuk te gaan vinden, ze moet er op één of andere manier mee overweg kunnen gaan..


    Maar ze dwingt ook niet. Ze doet eigelijk helemaal niks, maar paar vrienden van haar en ik zelf willen haar wel gelukkig zien. En we willen hem ook niet dwingen.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    helaas, maar ze moet hem proberen te vergeten.

    Het gaat denk dan wel goed komen. Ze probeert het zelf wel om hem te vergeten.
    Al zou ik graag wat voor haar doen, maar dat kan helaas niet.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ramones schreef:
    (...)

    Dat gaat heel moeilijk voor haar worden, maar ze gaat het proberen. Maar word wel moeilijk, want over een week is er weer school en gaat ze hem weer zien, want hij zit bij haar in de klas.


    Zoiets is niet alleen voor haar moeilijk. Dat is voor iedereen moeilijk.


    -