• Klap eens in je handen en vraag dan: Wat is het geluid van één hand?


    Ik ga het antwoord niet meer op het forum verklappen, puur omdat Zen helemaal gelijk heeft. Als je het antwoord goed geraden hebt stuur ik je wel een pb. Dit is goede denkstof voor mensen! :3

    Barnabas schreef:
    Ik heb het opgezocht en ik werd niets wijzer. Er staat alleen: Zen wilde hiermee de vastgeroeste gedachtenpatronen aan het werk zetten.
    Hmpf.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:57 ]


    Til hug og blod.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik voel me stom dat ik het nog altijd niet begrijp. :'D Wanneer maak je het geheim openbaar?


    Ik laat jullie er zelf uitkomen. Vooral omdat ik zeker weet dat jullie het kunnen ontcijferen.


    Til hug og blod.

    Je wilt niet weten. D: Ik kan me niet eens concentreren op de film die ik kijk. :'D

    Geluid van vriendschap? Als we toch symbolisch denken. (cat)


    everything, in time

    15612 schreef:
    Misschien is er geen antwoord op deze vraag omdat één hand geen geluid heeft? Dus je moet samenwerken of zo haha, no, idk. D:


    Ohh. So close. D:


    Til hug og blod.

    Ik heb het opgezocht en ik werd niets wijzer. Er staat alleen: Zen wilde hiermee de vastgeroeste gedachtenpatronen aan het werk zetten.
    Hmpf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sssst. (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    .

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:30 ]


    Til hug og blod.

    Joepeeey! Zal ik 'm even aanpassen, zodat de rest nog door kan raden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Joepeeey! Zal ik 'm even aanpassen, zodat de rest nog door kan raden?


    Ik denk dat de meesten het nu onderhand wel gezien hebben al, maar laten we het doen zodat we e rnog meer mee kunnen laten kraken, die het later pas lezen! :3


    Til hug og blod.

    Oh, dan was ik nog best close hoor! :c


    everything, in time

    @Progeny; Dat zei ik toch ook?

    Maar sst, even kijken wie we nog meer er mee kunnen laten denken inderdaad! :]


    Til hug og blod.

    Barnabas schreef:
    Ik heb het opgezocht en ik werd niets wijzer. Er staat alleen: Zen wilde hiermee de vastgeroeste gedachtenpatronen aan het werk zetten.
    Hmpf.


    Zen heeft helemaal gelijk. :'D


    Til hug og blod.

    Ik heb het weggehaald, zodat andere het nog kunnen raden enzo.

    x

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Men moet leren te denken buiten de vaste patronen, om zo tot nieuwe antwoorden te komen?


    'Sharon was here!'

    Ja pffft. Ik haat het als er zulke symbolische dingen zijn.
    Mensen moeten niet denken, maar mij volgen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hell yeah. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:56 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"