• Klap eens in je handen en vraag dan: Wat is het geluid van één hand?


    Ik ga het antwoord niet meer op het forum verklappen, puur omdat Zen helemaal gelijk heeft. Als je het antwoord goed geraden hebt stuur ik je wel een pb. Dit is goede denkstof voor mensen! :3

    Barnabas schreef:
    Ik heb het opgezocht en ik werd niets wijzer. Er staat alleen: Zen wilde hiermee de vastgeroeste gedachtenpatronen aan het werk zetten.
    Hmpf.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:57 ]


    Til hug og blod.

    Uneventful schreef:
    -pets-
    "Ouch! Why did you do that?"

    Tadaaa. Bitch slap.


    -out- :')
    Ik vind het leuk en tegelijkertijd jammerlijk dat mensen zó dichtbij het antwoord komen soms maar het toch nog niet zien. ):


    Til hug og blod.

    Rozzy schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel. Je kan ook verdomd veel herrie maken met één straaljager 8D

    Of met 1 lichaam ;d


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Rozzy schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel. Je kan ook verdomd veel herrie maken met één straaljager 8D

    Maar in een straaljager zitten toch meerdere onderdelen.

    Ahem.



    Het geluid van je hand is onhoorbaar. Daarom hoor je niks als je je hand nergens tegen aan slaat. Je hand maakt echter wel geluid. Sowieso maakt álles geluid, gezien het feit dat moleculen trillen (tenzij het spul een temperatuur van 0 Kelvin heeft) en trilling is geluid. Vermoedelijk is er ergens wel iemand die ooit onderzoek heeft gedaan naar het geluid dat dingen maken als die trilling wordt nagebootst op een hoorbaar volume, als het ook een hoorbare toon heeft. Zo niet: Word natuurkundige en doe het!



    Spiritualiteit: Schmuckbaiting since the beginning of time.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Ahem.



    Het geluid van je hand is onhoorbaar. Daarom hoor je niks als je je hand nergens tegen aan slaat. Je hand maakt echter wel geluid. Sowieso maakt álles geluid, gezien het feit dat moleculen trillen (tenzij het spul een temperatuur van 0 Kelvin heeft) en trilling is geluid. Vermoedelijk is er ergens wel iemand die ooit onderzoek heeft gedaan naar het geluid dat dingen maken als die trilling wordt nagebootst op een hoorbaar volume, als het ook een hoorbare toon heeft. Zo niet: Word natuurkundige en doe het!



    Spiritualiteit: Schmuckbaiting since the beginning of time.


    En toch zou zelfs jij logica in het antwoord van deze vraag vinden. :Y)


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    En toch zou zelfs jij logica in het antwoord van deze vraag vinden. :Y)


    Het antwoord heb ik net gegeven :Y)

    MAar ik weiger mee te doen aan het ophemelen van tegeltjeswijsheden en vervolgens zeuren over hoe diep en geweldig ze wel niet zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Geluk? Ik zou het niet weten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het antwoord heb ik net gegeven :Y)

    MAar ik weiger mee te doen aan het ophemelen van tegeltjeswijsheden en vervolgens zeuren over hoe diep en geweldig ze wel niet zijn.


    Dit is een stukje boeddhisme, een van de weinige geloven die niet alleen goden aanhangen, maar ook geloven in wijsheid van mensen zelf. Dit is gewoon een stukje wijsheid, verpakt in een leuke vraagstelling. :Y)


    Til hug og blod.

    Hamish schreef:
    Geluk? Ik zou het niet weten.


    Goede poging, maar nee. (:


    Til hug og blod.

    Het antwoord ik voor iedereen anders, omdat het van binnen uit moet komen. Er zijn geen echte 'foute' antwoorden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    Het antwoord ik voor iedereen anders, omdat het van binnen uit moet komen. Er zijn geen echte 'foute' antwoorden.


    Dat ontken ik niet, maar het is niet het antwoord dat ik zoek.


    Til hug og blod.

    Innerlijke rust/stilte?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee. (:
    Misschien moet je de vraag nog eens goed over lezen en het eens daadwerkelijk uitproberen.


    Til hug og blod.

    Je kunt het niet alleen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Owkee dit zet me echt zwaar aan het denken.
    Met 2 klappende handen heb je een klapgeluid
    En als je 1 hand met iets anders samenvoegt heb je een ander geluid.
    Misschien is alles verbonden?