• hebben jullie misschien leuke story's voor me in petto?

    wat ik absoluut NIET wil is:
    -Twilight.
    -JB.
    -Harry Potter.
    -Voetbal.

    Waar ik geïnteresseerd in ben is:
    -Romantiek.
    -Historisch.
    -Fantasy.
    (of iets in die trans)

    Ideeën?


    Believe in yourself, change the world.

    Mijn storys dus niet.


    <3

    Nope, sorry. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Everyone has a secret


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?




    [url=
    http://www.quizlet.nl/stories/50673/i-am-a-serial-killer/]I am a Serial Killer[/url]


    I see nothing but a light. I feel nothing but cold. That shiny silver light was to fast.I slit your throat and watched you fall.Just like my hand does to all.My palms covered with your blood as you lay within the mud. They scream, they shriek, they yell,but no one can express their emotions well.I am the monster in disguise without a heartbeat.I kept thinking it was all just a dream, an illusion of my sick,twisted mind. But the truth is,

    i am a serial killer..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.


    _________________________

    Dawn is een vrolijk geliefd meisje, ze doet haar best op
    school, haar ouders houden van haar en ze heeft kansen voor de toekomst.
    Op een dag als ze onderweg is naar school let ze niet op en word ze geraakt
    door een trein. Ze denkt dood te gaan en te gaan naar de plek waar
    andere 'doden' ook gaan. Ze gaat niet naar dezelfde plek als de rest,
    wanneer de god van de dood Hades, verliefd op haar wordt.
    Hij maakt van haar een engel en haar taak is mensen 'wiens tijd het is' mee
    te nemen naar het rijk van de doden. Omdat ze erg gevoelig is, gaat het vaak
    mis, wat gevolgen voor haar, Hades en de wereld achterlaat.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 12:37 ]

    Ik ga binnenkort zo'n verhaal schrijven, maar heb hem nog niet online staan.
    Trouwens, je moet Fly With Me echt lezen!^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    expletive schreef:
    Mijn storys dus niet.


    Kill them with kindness.