• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik grinnik en sla mijn armen om haar heen. ' ik jou ook beautiful girl' zeg ik zacht ik haar oor en lift er iets omhoog. Ik draai een rondje en zet er dan weer op de grond. Ik geef haar een kus en pak daarna haar hand. 'Kom Ian wacht'

    Andrew
    ik glimlach en kus hem. Ik loop naar mijn tent en rits die een beetje onhanfig open. Als die pen isss duw ik Danny voorzichtig de tent in en rits de tent weer dicht. Ik ga boven Danny hangen en zoen hem. Ik hou zoveel van hem,ik kan het gewoon niet beschrijven.

    Isabella

    Ik laat mijn tong bij hem naar binnen glijden en klem mijn handen stevig om zijn zwembroeksbrand. Ik voel de spanning door mijn lichaam en zoen hem vurig. Alles in mijn lichaam wilde Austin. Ik vond het onmenselijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Waarom was je zo laat, ik zit hier al een halfuur op je te wachten, ik dacht al dat je me was vergeten, dat je met een ander chickie aan het zoenen was' lach ik.

    Austin
    ik kreun even en laat mijn hand op haar borst rusten. Mijn andere hand zakt naar haar zwembroekje die ik ietd omlaag trek. Ik streel daar en zoen wat wikder.

    Danny

    Ik voel zijn lippen op de mijne en vergeet de pijn meteen. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem terug. Mijn mond open in een stukje en wacht op antwoord.
    Ik moet alleen nog over de angst heenstappen dat het pijn zou doen, vast niet dat hoop ik. Ik voel mijn hart sneller gaan kloppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'was ik ook' grap ik en schud lachend mijn hoofd. 'nee joh, Ian was sloom' zeg ik en we komen weer bij de auto aan. Ik open de deur en maak een gebaar dat ze in kan stappen.

    Ian

    'Hallo Jasmine. Hoe was het?' Ik kijk om en glimlach. 'Je vriendje lichtte
    Me een beetje laat in,' grijns ik. Ik kijk weer voor me en glimlach. 'Nou instappen Jayson !'

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij opent zijn mond iets maar ik trek even terug. 'doe ik je geen pijn zo?' vraag ik. Net waren we aardig geslagen en ik lag nu zo'n beetje op hem dus misschien deed dat pijn. Mijn hand streelt over zijn kaaklijn en ik kijk hem liefdevol aan.

    jasmine

    Ik stap de auto in. 'hey ian, dus jij bent de schuldige van de tijd, nou het staat je netjes' lach ik en wapper met mijn handen, wat een hitte zeg.

    Jayson
    'ik zit al joh' grinnik ik en gooi de deur terug. Ik ga wat onderuit gezakt zitten en kijk naar voren. 'Nou rijden maar!' roep ik naar Ian.

    Danny

    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "Het is alleen mijn been." Zeg ik met een glimlachje. "En ik heb wat zenuwen, maar ik wil het wel, echt." Mijn ogen glinsteren en ik kijk hem aan. Deze sterke gevoelens heb ik nog nooit voor iemand gevoeld, daarmee bedoel ik hele sterke gevoelens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Nouja het ging wel, je oma verliezen is natuurlijk nooit leuk, maar ik ben blij dat ik bij de begravenid kon zijn, alleen het erge vind ik dat ik haar laatste dagen en minuten niet heb mee kunnen maken' ik slik even en kijk nasr buiten

    Ian

    Dat laat ik me geen twee keer zeggen en gas weg. Ik kijk in de spiegel naar de achterbank. 'Ik heb niks gedaan. Ik kreeg pas een half uur geleden te horen dat je vandaag terug zou komen,' grinnik ik. Ik rijd de snelweg op en focus me op de weg en luister naar haar verhaal. Ik slik even en zwijg. 'Wel een fijne reis gehad?' Ik kijk naar de weg.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik knik en druk mijn lippen op de zijne vrijwel gelijk open ik mijn mobd. Ik laat mijn hand via zijn zij naar beneden glijden en daarna onder zijn shirt. Ik streel over zijn buik en ga daarna naar zijn onderbuik.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:21 ]