• Heey !!

    Zoals sommigen van jullie wel weten plaats ik af en toe zangfilmpjes en mensen zeiden vaak, doe mee met een talentenjacht ofzo XD Nou ben ik daar heel lang te schijterig voor geweest en nu nog , maar heb toch besloten mij op te geven en het gewoon te proberen. Al heb ik nog nooit voor mensen echt opgetreden, enkel voor een paar school vrienden XD

    Nou goed, het word niet een auditie in Nederland, maar in ENGELAND !!! want ik heb mij op aanraden van een producer uit Engeland die mijn filmpjes volgt en voor Hollie Steel werkt, gehoord dat ik meer kans zou maken bij Britains Got Talent :) ! De jury daar houd sowieso meer van Classical Music en hij weet ook dat ik gek ben op die show daar.

    Ik schijt nu al in mijn broek van de gedachte ! Ik hoef gelukkig niet meteen voor tv want voordat dat gebeurt, moet je eerst door 2 audities heen zien te komen waar Producers de jury zijn en als die denken dat je goed genoeg bent, mag je door naar de "Tv-auditie" !! Ik ben echt zooo zenuwachtig, majah gelukkig dan eerst maar voor producers...

    Die producer stond erop om samen met een Amerikaan een soort van fanpage voor mij te maken. Aangezien jullie mij het meeste samen met de youtube reacties hebben gesteund/gemotiveerd/gestimuleerd en ga zo maar door, zou ik het erg leuk vinden als jullie mij kunnen/willen volgen op de facebook fanpage XD Ik hou er niet van om het fanpage te noemen dus ben druk opzoek naar een ander woord voor "fan" wahaha. Het gaat er gewoon om dat mensen die mij willen volgen/helpen dat zo dus kunnen doen XD

    Het moet natuurlijk niet, alleen als jullie het willen en als het jullie natuurlijk intereseerd !

    https://www.facebook.com/#!/AnnaOppedijkSingerAndArtist
    De auditie zal ergens rond december ofzo zijn, weet nog niet welk nummer ik ga zingen
    :|

    Hier nog mijn laatste 2 filmpjes,



    Ik ben niet super tevreden met dit filmpje, zit er soms echt naast, maar hij heeft mij wel meer kijkers/reacties bezorgd dus vooruit dan maar haha :X

    :X

    Bedankt :)

    Liefs, Anna

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:30 ]

    Waaaaaauw! Veel succes in december hè! Wie weet zien we je dan op tv. XD


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dude, direct in Britain's got Talent? Wauw! Wat geweldig dat er al direct een producer in je geïnterreseerd is!


    Has no one told you she's not breathing?

    Wauw!
    Enorm veel succes!
    Je kan het wel^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Damn girl, dat is echt fantastisch nieuws voor je! Ik hoop natuurlijk 't allerbeste, ghihi. Maar het zal je vast wel lukken - and have faith in yourself. ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet zeker dat wij jou terug zullen zien op tv!
    Heel veel succes!

    Aub wees niet té zenuwachtig. Dit is een hele mooie kans.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Strider schreef:
    Ik weet zeker dat wij jou terug zullen zien op tv!
    Heel veel succes!


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Aub wees niet té zenuwachtig. Dit is een hele mooie kans.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dankjewel !! Ben zelf erg benieuwd !!

    Ik ga me goed emotioneel voorbereiden in de hoop dat ik dan minder zenuwachtig ben wanneer het erop aan komt !!

    Willen jullie op mijn kanaal eventueel kijken welk nummer ik het beste zou kunnen zingen ? het word waarschijnlijk sowieso 1 van die nummers !

    www.youtube.com/buffyangelll

    Strider schreef:
    Ik weet zeker dat wij jou terug zullen zien op tv!
    Heel veel succes!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Uneventful schreef:
    Aub wees niet té zenuwachtig. Dit is een hele mooie kans.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dankjewel !! Ik ga binnenkort Danny Boy opnemen ! :X