• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    er rent iemand tegen me op en ik schik op. Ik zzie dat het Isabrlla is. 'wat is er?' vraag ik en zie dan iemanddie achter haar aanrent. Ik merk op dat het die klootzak van de discotheek is en gq beschermend voor haar staan. 'Go away' sis ik boos naar de jongen. Dacht maar niet dat die met een vinger aan Isabella aan.

Isabella

Ik kijk de jongen ook aan en klem mijn armen om Austin heen. De jongen grijnst en ik ril. 'I think we want the same thing,' zegt hij. Zijn engels is niet echt geweldig. ik huiver en de jongen bekijkt mij onderzoekend. Ik ril en zie dat zijn ogen overal op gericht zijn op mijn lichaam, behalve mijn gezicht. Ik kijk weg en voel angst opborrelen. Klootzak.

[Die jongens zijn de Gang van die man die ze gister tegenkwamen toen Dann dronken was ghehe.]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    de jongen begint me te slaan en ik geef hem een harde klap terug. Hij slaat veder maar ik negeer het,ik probeer bij Danny te komen wat na een tijd lukt. 'Rot op klootzakken!' roep ik nu heel boos. Ik werd niet snel boos maaae als ik dan boos weerd moes je uot mijn buurt blijven ook. Ik sla de jongen op zijn achterhoofd en probeer ze weg te krijgen. 'help!' roep ik een keer. Fuck waarom was ik nou zo dom dat te doen.

(aah oke)

Austin
    'klootzak' sis ik boos en heb mijn vuist gebalt. Hik moes nog maar en fout ding zeggen ' come on we want the same' zegt hij en kijkt hebberig naar Isabella en doet en stap dichterbij. 'stay away from my girl' zeg ik boos en duw hem een stuk naar achter.

(xD twee gevecht dingen)

Danny

Ik voel de tranen over mijn wang lopen, ik ben nog nooit zó bang geweest, zelfs niet toen ik bijna doof en blind was.
    Ik schreeuw weer en wanneer de hand voor mijn mond weggaat klinkt het luid. Hoord niemand ons? "Drew!" Schreeuw ik piepend en ik kan niet stoppen met huilen. Ik word opgetild door een paar sterke armen, ik sla op zijn rug maar hij laat niet los. Ik zie alle jongens op Drew afspringen. "Drew, ren!" Roep ik naar hem. Wat moesten ze van ons!

[Awn, help Danny'tje dan! hahaha]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kijk naar de jongen en huiver weer. Zijn ogen gaan nog steeds over mij heen. Austin gaf hem een duw en ik slik. Dit ging verkeerd... Dit ging verkeerd aflopen, maar ik was echt kwaad. Ik liep naar hem toe en hij keek me grijnzend aan. Ik doe het onverwachtse en sla hem vol op zijn neus. Hij kijkt me totaal verbaasd aan en voelt aan zijn neus en voordat hij me vast kan grijpen geef ik hem een harde stomp in zijn maag. Hij klapt dubbel. Ik pak Austin zijn hand en trek hem achter me aan. Ik ren zo hard mogelijk. Dan kijk ik hem aan en glimlach eventjes. ''Stay Away From My Girl'' had hij gezegd en ik moest toegeven. Het klonk goed!

Andrew
    ze springen met ze alle op mij af maar het enige waar ik me op kan concentrenen is Danny. Ik weet weg te komen uit hun en ren naar Danny. Ik spring tegen de jongen op en zorg dat hik Danny loslaat. Ik geef hem een paar stompen in zijn maag en pak daarna Danny's hand. Ik trek hem mee en kijk achterom ' ren harder!' roep ik en trek hwm wat meer mee.

(eten)

Danny

Ik ren achter Drew aan. "Dat lukt niet!" Zeg ik huilend en probeer te kijken waar ik loop. Te laat, ik lig al. "Aaau!" Schreeuw ik als ik een helse pijn door mijn been voel gaan. Ik hoor een auto naderen, en nu herken ik het weer. "Gisteravond! Van gisteravond, de man!" Zeg ik en kom niet overeind. Ik huil van de pijn en de angst. "Drew ga! Hij heeft een pistool!" Zeg ik als ik de man zie uitstappen. "Hello boys." Zegt de man grijnzend. "I remember you two, last night. Not very smart you two ran away hah?" Zegt hij en loopt naar ons toe. Zijn engels faalde erg. "Let us go, we didn't do anything wrong!" Zeg ik huilend, ik zie dat de man het geweer op Drew richt. "No, don't he did nothing, we did nothing, please." Zeg ik smekend.

Ich liebe dich 27.12.23

[Smakelijk]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    ik kijk naar de man. Ik wou net Danny gaan helpen maar toen was die man eral. Ik lijk van buiten nog redelijk rustig volgens mij maar dat ben ik totaal niet. Ik bijt op mijn lip en zoek met mijn ogen naar een oplossing. Ik zie een brandbluser hangen en kijk naar de fles. 'When I go away is that okay, than i let him here' zeg ik vragend. Ik hoopte niet Dayt Danny echt dacht dat ik weg ging. De man knikt en ik zucht opgelucht. Ik loop met handen omhoog langs hem en die sukkrl richt zich gelijk op danny. Ik pak snel de brandblusser die zwaarder is dan verwacht en sla hem voor hij wat door heeft op zijn hoofd. Hij valt bewusteloos op de grond en ik laat een opgeluchte zucht. Ik pak voor de zekerheid het pistool uit zijn hand en loop naar Danny die ik in mijn armen neem. 'Gaat het?'

[Kan je ook weer reageren met Austin?:) ]