• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik open mijn mobd iets en trek haar dichter tegen me aan. Ik vraag me af en toe wel af of ze dit wel echt wilt. Misschien vindt ze het wel te snel gaan?

    Andrew
    ik knik en druk een kus op zijn lippen. 'Kan je lopen of moet ik je dragen?'vraag ik aan hem en ga zelf staan . Ik kijk even naar de man,nog steeds bewusteloos. Ik kijk even naar het pistool, wat moest ik daar meedoen?

    Isabella

    Ik trek zijn zwembroek ook een beetje naar beneden en laat daar mijn handen rusten. Ik kus hem nog vuriger en klem mijn handen om zijn zwembroek rand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik trek haar Bh uit en laat mijn handen daar verkennen. Ik stop de zoen en kijk haar even aaan. 'Sure?' vraag ik en kijk haar twijfelend aa. Ik wou niet te ver gaan..

    (k ga 10 uur back)

    Isabella

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hoezo dan? Ja ik ben er zeker van.' ik kijk hem verbaasd aan. 'Hoezo?' Ik geef hem een kus.
    'Gister waren we toch net zo voor?' Ik kijk hem nog steeds verbaasd aan. Waarom vroeg hij ineens?
    Wilde hij niet meer? Was ik veranderd?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Jezus he, is hij me vergeten ofzo, ik heb hem nog zo duidelijk.fe tijd gezegt en nu is hij er gewoon niet,,ik ga zuchtend op een bsnkje zitten

    Danny

    "Ik probeer wel te lopen." Zeg ik als ik iets kalmer ben, ik ga langzaam staan en kijk naar Drew. "Die kunnen we beter afleveren bij de politie." Zeg ik en loop mank naar hem toe. Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem. "Ik dacht dat het allemaal fout zou gaan." Zeg ik en hou hem in die knuffel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [anders zij Ian en Jayson samen? Dan schrijf ik een stukje vanuit Ian dat ze naar het vliegveld gaan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (kijk vorige pagina, staat al iets van Jayson..)

    (Zit op me mobiel en ben langzaam.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik knik en geef haar en kus. 'er is niks, ik eou hrt alleen zeker weten, straks ga ik te ver' zeg ik en zoen haar. Oke ze wou het dus, dan wist ik dat zeker.

    Andrew
    'Ja doe ik wrl als jij veilig bij de tent ben' zeg ik tegen hem. Hij knuffelt me en ik druk hem dicht tegen me aan. Even was de angst er geweest dat ik dit nooit meer zou kunnen doen. ' ik was daar ook bang voor' zeg ik zacht. 'maar ik zou dat nooit laten gebeuren, ik zou je nooit alleen laten' zeg ik tegen hem. 'Ik zou je altijd beschermen als iemand je pijn doet' zeg ik en duw hem iets van me af zodat ik hem een kus kan geven. ' ik hou van je'

    Isabella

    Ik haal mijn lippen van de Zijne. 'En jij?' Ik kijk hem vragend aan. 'Wil jij het doen? Met mij?' Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip. Ik ga met mijn hand door mijn haren en kijk hem aarzelend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk hem met een glimlach aan. "Ik ook van jou." Zeg ik en laat hem langzaam los. "Zullen we dan naar de tent? Dan kan jij het pistool wegbrengen." Zeg ik en pak zijn hand. "Dan bel ik een ambulance." Ik trek hem mee, en met mijn in mijn been loop ik richting de camping.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.