• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik knik en geef haar een kus. Ik ga met mijn hand door haar haar en geef er een lange kus. 'Ik hou van je'zeg ik en kus haar weer.

    Andrew
    ik loop rustig mee en na een tijdje til ik Ddanny op. Ik geef hem een kus en loop veder. ' ik wil niet dat je pijn hebt' zeg ik en geef hem nog een lief kusje. Ik hou zoveel van hem, de gedachte dat ik hem bijna verloren had kan ik echt niet tegen.

    Isabella

    Ik grijns. 'Ik ook van jouw.' Ik druk mijn lippen op de Zijne en sla mijn armen dicht om hem heen. 'Heel veel van je zelfs,' prevel ik tegen zijn lippen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik kijk zuchtend om me heen, en pak mijn mobiel om jayson een smsje te sturen.

    hey, waar ben je nu ik zit hier op je te wachten.... X

    Ik stop zuchtend mijn mobiel weer weg.

    quin98 schreef:
    Jayson
    ik kijk Ian aan. 'schiey op joh ze is al bijna op het vliegveld' zeg ik tegen hem en kijk naar de auto. Ik stap vast in en wacht zuchtend tot Ian komt.

    Ian

    Ik rijd hard over de snelweg. 'Waarom zij je niet eerder dat we Jasmine op moesten halen Jayson?' Ik kijk hem iet wat geïrriteerd aan. Nog mazzel dat we de auto van Alice haar moeder mee hebben kunnen krijgen. Ik rijd het vliegveld op. 'Ik wacht hier. Schiet wel op.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Dan vind ik lief van je." Zeg ik en sla mijn armen om zijn nek. Ik kijk om en zie dat we al weer bijna bij je camping zijn. Ik dacht even na en besluit het dan te doen. "D-Drew, jij, ik. Tent?" ik kijk hem aan. Ik vertrouw hem en wil hem, alles.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ik meer van jou' grijns ik en geef haar een lange zoen. Ik streeel met mijn hand langs haar zij en met mijn andere hand trek ik er wat dichter tegen me aan.

    Isabella

    'Mooi,' grinnik ik. 'Maar dat kan niet, want ik houd meer van jouw.' ik grijns en geef hem een kus in zijn nek. Ik glimlach tegen zijn huid en kijk hem dan weer aan. 'Zullen we maar zeggen dat we evenveel van elkaar houden? Want anders krijgen we zo'n discussie en we waren juist zo lekker bezig,' grinnik ik. Ik kijk hem met ondeugende ogen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik negeer Ian en loop gauw naar de juiste aankonst hal. Ik dacht echt dat ik het gister gezegt had. Ik zie Jasmine op en bankje zitten en volgens mij merkt ze me nog niet op. Ik kom van de zijkant en druk een kusje op haar wang.

    jasmine

    Ik loop naar een paar mensen toe. 'hallo hebben jullie mijn vtiendje gezien, hij is lang, gespierd, blauwe ogen, donkerblonde haren, beetje bruin door de zon' ze schudden hun hoofd zuchtend ga ik weer zitten, dan voel ik opeens een kusje op mijn wang, en draai me om. 'Jayson, wat heb ik.jou gemist zeg' enthousiast vlieg ik hem om de nek.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:46 ]

    Andrew
    Ik kijk hem licht verbaast aan. ' sure?' vraag ik hem en trk hem wat dichter tegen me aan. Eerst wou die het nog niet dus ik wou niet dat die het deed zonder dat die het wou.

    Ian

    Ik trommel met mijn vingers op het stuur. De zon scheen fel in de auto. ik pak mijn zonnebril en zet die op. Ik Zet de radio iets harder en zucht. Arme Jasmine. Zo lang op het vliegveld. Arme ik. Ik in een stikhete auto... Ik slaak een zucht en draai de airco wat harder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk hem aan en knik. "Sure." Zeg ik vastberaden. Ik vind hem te leuk, en er kan van alles gebeuren, zelfs nu, en ik wil gewoon van hem genieten en alles gedaan hebben. "Ik wil het echt." Zeg ik en knik. Ik glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'hmm oke dan' grinnik ik en plaats mijn lippen op de hare. Ik bikt speels op haar lip en open daarna mijn mond iets. Mijn hand glijd langzaam naar haar borst waar ik over streel.