• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    ' uhhm volgens mij gingen Danny en Drew naar de stad als ik het goed gehoord heb, Jasmine kwam volges mij vandag terug dus Jaydon zou haar wel an het ophalen zijn en Ian geen idee' zeg ik tegen haar en ga naast haar staan.

Danny

Ik glimlach bij die woorden. "Ik ook van j-jou, heeel veeel." Zeg ik terug. Ik voel de pijn al wat wegnemen en probeer me nog wat te ontspannen. Uiteindelijk is mijn lichaam wel gewend dat hij in mij zit, de pijn is stukken minder.
    Ik kreun een keer zacht om aan te geven dat ik het wél prettig begin te vinden.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Hij begint volgens mij wat minder pijn te hebben wat mij oplucht. Ik begin iets harder te gaan, ik hoop dat dat niet teveel pijn gaat doen. Ik druk kusjes in zijn hals. ' Dan, je bent echr de liefste, leukste en knapste persoon die ik ken' zeg ik, ik moest toch praten zei hei. Ik meende alles wat ik zei.

Danny

Hij gaat iets harde, en in plaats dat het pijn doet, voelt het nu heel vreemd. "N-nee er is iemand die dat veel m-meer is..." Kreun ik zacht. "en die jongen heet, Andrew." Glimlach ik.
    Ik besluit ok heel zachtjes mee te bewegen met mijn lichaam, nu voelt het nog vreemder en ik giechel,op zijn jongens, er even om. De pijn is totaal verdwenen.

Ich liebe dich 27.12.23

(goeie timing:P wou net om half 1 gaan, ik ga wel even eten denk sat ik daarna wel terugkom )

[Okii :3]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    ' daar ben ik het niet mee eens. Ik denk toch echt dat Danny Sabastiaaaan dat is' expres zeg ik zijn tweede naam erbikj om hem en beetje te plagen. 'doe ik je nog pijn?' vraag ik aan hem.

Danny

Ik lach even als hij mijn tweede naam erbij zegt. "Oké, ik ben het dan." Grinnik ik.
    "Doe ik je nog pijn?" Vraagt Drew ineens. Ik schudt meteen mijn hoofd. "Nee, eigenlijk niet. Het voelt we lekker nu om eerlijk te zijn... Maar ook vreemd." Grinnik ik en kreun een keer. Ik voel warme vlagen van opwinding door mijn lichaam en onderbuik gaan. Weer kreun ik even en beweeg nog wat meer mee.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

'O oke. Heb je zin in een ijsje?' Ik kijk hem grijnzend aan en sla mijn arm om zijn middel. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk over het water. 'We zouden ook kunnen gaan varen? Niemand die ons mist, volgens mij.' Ik grijns even en kijk Austin dan aan. 'Als je dat ziet zitten tenminste.'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Andrew
    ik zucht opglucht 'Gelukkig maar' zeg ik en begin nog wat sneller tr gaan. Mijn lipprn plaats ik weer ik zijn hals waar ik begin te zuigen. Dit voelde best lekker,nu hij gren pijn meer had heb ik dr tijd om te genieten.

Danny

Hij gaat nog wat sneller en plaatst zijn lippen in mijn hals, waarna hij begint te zuigen. Ik kan een luide kreun niet onderdrukken en bijt op m'n lip om er nog eentje binnen te houden, wat niet lukt. "Ah- Drew..." Kreun ik en sluit mijn ogen van genot.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    ' Ja ik wil best varen, wacht even hier' zef ik en loop naar de ijskoman. Ik bestel twee ijsjes en omdat ze daar ook drinken hebben twee blikjes drinken. Ik loop terug en geef der een ijsjes en drinken. 'Noi zullen we gaan?' vrag ik hlimlachend.

Andree
    Danny kreunt wat mij even laat grijnzen. Zelf kreun ik ook zachtjes en blijf op het tempo bewegen. Ik voel dat het niet heel lang meer duurt voordat ik klaarkom.

Danny

Drew blijft op het tempo doorgaan en ik voel de opwinding heel erg worden en ik voel dat ik kom... Ik wist nieteens dat dat kon als ik gepakt word, en dat je zelf klaar kan komen. "Drew ik-" Kreunend kom ik en bijt in het kussen om niet heel hard te kreunen. Ik blijf door gaan met kreunen en beweeg mee met mijn lichaam.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Danny komt klaar, bedt raar dat dat kon. Ik voel dat ik zelf ook bijna kom en ga nog wat dieper met de laatste paar stoten luid kreunend kom ik ook klaar en probeer de kreunen wat zachter te laten klibken. Het lukt niet en na een tijdje kom ik uit hem.ik ga naast hem liggen en druk en kus op zijn wang