• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Lekker. Dank je. Maar ik vroeg of je een ijsje willen, mag ik ook nog is een keer betalen?' Ik kijk hem lachend aan en begin door het water te lopen. Ik sla mijn arm weer om Austin zijn middel en neem een likje van mijn ijsje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Hij stoot nog dieper en niet veel later komt hij luidkreunend klaar. Wanneer hij uit me gaat voelt dat echt raar. Ik laat me op mijn buik vallen en voel zijn lippen even op mijn wang en ik glimlach naar Drew. Ik lig hijgend op het luchtbed en voel dat ik helemaal plak van het zweten. De geur van zweet en seks hangt in de tent.
    Ik begin te lachen en kijk Drew aan. "Dat was geweldig!" Zeg ik lachend van vrolijkheid. Ik lijk wel een klein kind die net leerde fietsen volgens mij. Ik leg mijn hoofd op Drew zijn borstkas die ook helemaal plakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik kijk even bedenkenlijk 'nee' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik druk een kusje op haar wang en sla mijn arm om haar heen. Ik spet met mijn voet wat water naar gaar en grinnik even. ' Ow wavht is' zeg ik als we bij het doprje zijn. ' wacht hier oke?' vraag ik en loop gauw weg. Ik loop een winkel in en koop twee duikbrillen. Dan loop ik terug naar Isabella en hou ze grijnzend omhoog. 'nu kunnrn we vissies kijken'

    Isabella

    Ik lach en kijk hem hoofdschuddend aan. Ik geef hem een kus op zijn lippen. 'Ik houd van je,' grijns ik. Ik loop weer verder en doe mijn slippers nu weer aan. Ik kijk om me heen. Er waren veel toeristen op de boulevard, maar het was niet te druk. Het was gezellig druk. Ik glimlach en begroet de mensen op de straat. Ja, ik was vrolijk. Hoe het komt? Geen idee. Nou ja, of eigenlijk wel. Door Austin. 'Kom je,' roep ik lachend naar hem. Ik grinnik en eet het laatste beetje van mijn ijsje op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik maak een instemmend geluidje en veeg wat zweet van mijn voorhoofd. Dat was echt geweldig. Ik glimlach naar Danny en geef hem een kus. 'deed het niet te veel pijn aan het begin?' vraag ik nog en kijk hem meelevend aan. Ik voelde me helemaal niet goed toen die pijn had.

    Danny

    Ik kijk hem aan en knik dan. "Dat deed het wel erg ja. Maar toen ik me ging ontspannen ebte het weg." Zeg ik en sluit mijn ogen even, mijn hart haat te keer joh! "We kunnen ervoor kiezen zo te douchen of in zee een duik nemen en vanavond douchen." Zeg ik met nog steeds mijn ogen gesloten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ik ook van jou' zeg ik en we komen bij de boot. Ik stap erin en steek mijn hand uit zodat ik haar de boot in kan helpen. Ondertussen gooi ik de duikbrillen op en bank in de boot.

    Isabella

    Ik pak zijn hand aan en stap elegant in. In het voorbij gaan geef ik hem een kus. Ik pak de brillen en berg ze op een veilige plek op. Dan ga ik naast de bestuurdersplek zitten en kijk over het water. 'Zo, waar gaan we heen?' Ik kijk Austin vragend aan en open het blikje drinken. Ik kijk naar de boulevard en zie allemaal verschillende soorten mensen. Opa's en oma's, families, jongens, stelletjes, een groep meisjes. Een echt vakantie gevoel overspoelt me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'ik zei toch dat je moest ontspannen' zeg ik zacht, daarom liet ik hem eerst ook wat rustiger worden. Ik kijk hem even aan, hij heeft zijn ogen gesloten. Ik plaats mijn lippen voor en tijdje op de zijne en kijk hem daarna weer aan. ' kies jij maar'

    Austin
    'geen idee, gewoon de zee op' zeg ik en start de motor. Ik vaar snel de haven uit en ga sneller gas geven. Ergrns ver van het land af stop ik de boot en kijk naar Isabella. ' duiken?'

    Isabella

    Ik spring op en kijk om me heen. Het was vrij rustig, dus het kon geen kwaad, toch? Ik kijk Austin even aarzelend aan. 'Moet er geen anker uit of iets? Of niet?' Ik kijk hem vragend aan en loop naar de twee druikbrillen. Ik geef hem er een en ga op de rand zitten. Ik kijk naar het mooie water onder me. Wat voor een enge vissen zouden er eigenlijk zitten? 'Zitten hier haaien?' Ik zet mijn voeten ook op de rand, zodat ze het water niet raken. Ineens ben ik best wel een lafaard.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (moet zo gaan)

    Danny

    Ik voel zijn lippen een tijdje op de mijne en wanneer hij ze eraf haalt kijk ik hem aan. Ik mocht kiezen hé? "Zwemmen dan?" Zeg ik en druk een kusje op zijn wang. Ik streel met mijb hand zijn andere wang en glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nee alleen een hrel stuk verderop in de zee' zeg ik en spring het water in. Mijn duikbril had ik al meegepakt en doe hem op. 'ow en het anker is al uit' zeg ik en duik daarna onderwater. Ik zie veel vissen zwemmen,verschilende grote en kleuren ,echt heel vet.

    Isabella

    Ik knik even en kijk naar het water. Ik zie Austin snorkelen en grijns. Dan loop ik naar achteren en klap het trappetje uit. Wel zo handig, want anders kom ik die boot nooit meer in. Ik grinnik en loop dan naar de rand. Ik doe de bril aan en weet zeker dat het er achterlijk uitziet en laat me dan in het water zakken. Ik kijk om me heen naar Austin en zie hem iets verder op. Ik duik ook onder en kijk mijn ogen uit. Het was echt mooi!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne