• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Ja is goed' zeg ik met een glimlach. Ergens voel ik tovh wat teleurstellig, nu moest ik weer uit zijn aarmen. Het liefst had ik hem gewoon tegen me aan. Met tegenzin schuif ik wat van hem af en ga opzoek naar mijn kleren.

    Danny

    "Lieverd..." Ik pak Drew vast zodat hij niet door kan gaan met zijn dingen en trek hem naar me toe. "Ik zei niet dat we meteen moesten gaan." Zeg ik met een glimlachje en leg mijn armen om zijn nek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grijns komt op mijn gezicht en ga weer tegen hem aanliggen. Ik geef hem een kus en kijk hem aan. Ik sla mijn armen om hen heen en trek hem nog wat dichter tegen hem aan.

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    Ik knik even en kijk naar het water. Ik zie Austin snorkelen en grijns. Dan loop ik naar achteren en klap het trappetje uit. Wel zo handig, want anders kom ik die boot nooit meer in. Ik grinnik en loop dan naar de rand. Ik doe de bril aan en weet zeker dat het er achterlijk uitziet en laat me dan in het water zakken. Ik kijk om me heen naar Austin en zie hem iets verder op. Ik duik ook onder en kijk mijn ogen uit. Het was echt mooi!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Na een tijdje ga ik weer bovenwater, dat was echt heel mooi. Ik duik gauw weer onderwater en kijk naar de vissen. Ik zie Isabella en pak haar hanf. Ik zwem tustig iets veder.

    Isabella

    Ik kijk even opzij naar Austin en glimlach. Ik kijk weer onder me en zwem rustig verder. Ineens zie ik een grote vis en alhoewel ik geen verstand had van vissen wist ik dat die vis niet heel goedaardig zou zijn. Ik trek Austin zachtjes terug en kijk naar de vis. Ik zwem vlug naar boven en haal diep adem. Je moet de vijand nooit de rug toekeren... Ik kijk om me heen op zoek naar de boot en zwem er dan heen met mijn blik op de vis gericht. Het zou wel een baracuda of iets zijn. Die schijnen hier veel te zitten en gevaarlijk te zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (me internet is heel sloom en mobiel valt zo uit, dus kan noet meer rrageren)

    [Aahh... nou okee:) Veel plezier met wat je nog gaat doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (me internet is heel sloom en mobiel valt zo uit, dus kan noet meer rrageren)
    (N)

    Austin
    ik kijk verbaast op naar Usabella dir al weg is. Ik zwem naar haar toe en kijk er vragend aan. 'wat is er?' vraag ik en hoor de verbazing nog rre beetje in mijn stem.

    Isabella

    'Heb je die vis niet gezien? Een baracuda of zoiets. Ik weet niet wat je denkt, maar die zijn hartstikke gevaarlijk.' Ik kijk onderwater en zie hem nog aardig dichtbij. Ik hijs mezelf uit het water en trek Austin ook naar de boot. 'Kom er alsjeblieft uit. Hij zit vlakbij.' Ik kijk hem smekend aan. Ik wilde niet dat er iets ergs ging gebeuren. Met die vissen wist je het nooit. Dat was dan iets wat ik weer wel weet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik begin hard te lachen 'die is totaal nirt gevaarlijk joh' zeg ik kijkend naar de vis. Ik herkebde de vis, zag er gevaarlijk uit door zijn grote maar was het totaal nirt. Ik klim de bot in en ga rustig zitten.

    jasmine

    'zeg me alsjeblieft dat we er bijna zijn, ik hou het niet uit in deze sauna auto, het is hier echt een broeikaseffect' ik zucht diep en wapper met mijn handen voor mijn gezicht.

    [Sorry ik ga reageren, ik schrijf een nieuwe story gezamelijk met iemand en hwet is nogal leuk hihi]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [er zit een hele grote vlieg in mijn kamer en moet die even wegkrijgen! Anders blijft hij maar vliegen en mij irriteren...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne