• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:57 ]


    help

    @BlueHope, hij is trouwens al gestart, hé. Just so you know. xd


    help

    Kan ik nou een toerist reserveren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Volledige naam: Sebastian Jack Hudson.
    Bijnaam: Sebas, Seb.
    Leeftijd: 26.
    Mens/Magisch wezen: Honderd procent mens.
    Persoonlijkheid: Sebastian’s personaliteit verandert nogal vaak, het ligt er echt aan in wat voor gezelschap hij verkeert. Hij kan een super vrolijke, praterige, aardige feestganger zijn, maar hij kan ook een stil muurbloempje blijven. Hij is vooral erg intelligent en maakt een beetje te vaak sarcastische opmerkingen. -- het kan misschien nog een beetje veranderen in de roleplay.
    Biografie: Seb is opgegroeid in een erg muzikaal en artistiek gezin, dus natuurlijk heeft hij al deze trekjes geërfd. Hij speelde al hele pianoconcerten op zijn zevende en was een van de beste in de familie. Toch, lag zijn passie bij iets anders. Toen hij op zijn dertiende zijn eerste kookles op school kreeg, kwam hij er achter dat hij erg getalenteerd was. Zijn ouders vonden het niet al te fijn dat hij zijn piano nauwelijks meer aanraakte en meer tijd in de keuken besteedde dan het hele gezin samen, maar ze accepteerden het. Sebastian volgde na zijn middelbare school een opleiding in koken, waar hij erg depressief van werd, in tegenstelling tot op zijn middelbare school, waar hij de beste van de klas was, was hij hier maar middelmatig tot slecht. Hij gaf het na anderhalf jaar op en nam een baan in een supermarkt. Sebas werd door zijn nieuwe baan in de supermarkt nog depressiever, en is uiteindelijk, door het advies van zijn oudste zus tòch maar weer terug gegaan naar dezelfde opleiding. Deze keer weigerde hij op te geven, hij deed ongelofelijk hard zijn best en is uiteindelijk geslaagd. Nu is hij aan een baan gekomen in Alvida, waar hij eindelijk van zijn grootste hobby zijn carrière kan maken.
    Uiterlijk:


    Sebastian heeft een gespierd lichaam, met een six pack, wat in de zomer meestal lekker bruin is. Hij heeft een sterke kaak, redelijk dikke wenkbrauwen en hele mooie blauwe ogen. Zijn haar staat meestal nogal wild en is lichtbruin.
    Job: Chef.
    Extra: Sebastian slikt op dit moment nog steeds antidepressiva, hij wil er heel graag van af, maar is bang dat hij dan weer terug valt in depressiviteit.

    [ Mag ik een schoonmaakster reserveren ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Mag ik een schoonmaakster reserveren ?]


    Sure, ik zet je er morgen bij. Nu ga ik slapen..


    help

    Ik wil graag een toerist, meisje reserveren. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Valentina Riley Romérez
    Bijnaam: Valentina heeft een hekel aan haar naam en noemt zichzelf gewoon Riley of kort het af tot V.
    Leeftijd: [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30] 22.
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]] Valentina is een Zeemeermin.
    Als ze te lang in contact kom met water krijgt ze een staart. Ze kan de gedachte van mensen horen en beinvloeden [ Telepathie ] En kan water besturen.

    Persoonlijkheid: Valentina is een brutaal en nieuwsgierig meisje, ze is erg sociaal en vriendelijk. Soms kan e iets te druk zijn, terwijl ze eigenlijk het liefst in een rustige omgeving is. Haar muziek is haar beste vriend en zo kan ze haar emoties kwijt.
    Biografie: Toen Valentina een baby was is ze bij een familie voor de deur in een mandje gelegd, het enige wat erbij zat was een brief, een dik dagboek wat voor de helft is geschreven en een ketting met een sapphire blauwe steen erin waar een amber kleurige gloed van binnen uit straalt.
    Valentina voelde zich altijd anders dan andere. Ze menstrueerde ook veels te laat als meisje zijnde, ze was begin zestien en kreeg toen haar staart. Die dag schrok ze zo verschrikkelijk, allemaal rare dingen gebeurde er. Ze kon ineens water sturen, de gedachte horen van andere en zo ook communiceren.
    Het was een hel voor haar, toen ze dit allemaal aan haar adoptiemoeder zei verklaarde die haar voor gek en een maand later werd ze in een tehuis geplaatst. Er werd Schizofrenie bij haar geconstateerd en heeft ook al die tijd pilletjes moeten slikken. Toen ze achttien was mocht ze eruit. Ze was dolblij en ging wonen in een appartementen complex. e leidde een rustig leventje tot haar moeder kwam aankloppen en haar het dagboek en de brief gaf. Daarna verdween ook die weer, al Valentina's antwoorden lagen in het boek er staat ook in dat het een familie boek is en dat het voorbestemd is dat haar dochter ook een meermin wordt en erin verder schrijft.
    Toen Valentina twintig was leek ze het perfecte leven te leiden, ze werkte fulltime als zangeres in een nachtclub en ontmoette daar Jason, ze waren opslag verliefd en een anderhalf jaar later was ze zwanger, maar toen Valentina hem zei over het zeemeermin gedeelte was hij geschokt. Hij wou het kind niet meer aangezien ze een meisje zou krijgen alleen was het al te laat voor een abortus.
    Op een dag kregen de twee er ruzie over en heeft hij haar express zo hard geduwd dat ze uiteindelijk een miskraam kreeg, ze is er nog steeds lichtjes kapot over.
    Uiterlijk: [Liefst foto] Ze heeft lang donkerbruin haar dat ze meestal in een vissengraat vlecht vlecht en aan één kant laat hangen. e heeft een getinte huid en heeft groen/grijze ogen. Ze is rond de 1.76 en heeft een mooi slank figuur met mooie rondingen en lange benen. Haar gezicht is small en hartvormig en heeft amandelvormige ogen met volle lippen.


    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]Schoonmaakster
    Extra: Het boek is een magisch boek wat al eeuwen lang in haar familie zit, bij iedere overdracht van moeder op dochter krijgt het boek weer een aantal bladzijden erbij. Haar ketting is een bescherm ketting. Bij iedere dochter krijgt de steen een andere kleur en wordt die overgedragen. Vandaar de amber kleurige gloed van binnen de steen, hij vertegenwoordigde V's toekomstige dochter tot ze een miskraam kreeg.
    Valentina is een erg muzikaal meisje en heeft zichzelf geleerd om piano te spelen, gitaar en viool zou ze altijd nog willen leren maar heeft het altijd op zingen en de piano gehouden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 0:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Volledige naam: Valentina Riley Romérez
    Bijnaam: Valentina heeft een hekel aan haar naam en noemt zichzelf gewoon Riley of kort het af tot V.
    Leeftijd: [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30] Twintig.
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]] Valentina is een Zeemeermin.
    Als ze te lang in contact kom met water krijgt ze een staart. Ze heeft betere zintuigen, kan mensen beinvloeden met haar stem en kan het water sturen.

    Persoonlijkheid: Komt nog
    Biografie: Komt nog
    Uiterlijk: [Liefst foto] Ze heeft lang donkerbruin haar dat ze meestal in een vissengraat vlecht vlecht en aan één kant laat hangen. e heeft een getinte huid en heeft groen/grijze ogen. Ze is rond de 1.76 en heeft een mooi slank figuur met mooie rondingen en lange benen. Haar gezicht is small en hartvormig en heeft amandelvormige ogen met volle lippen.


    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]Schoonmaakster
    Extra: Komt nog


    Sorry, versterkte zintuigen is zo'n beetje de kracht van een elf, is dus al bezet... Zou je nog een andere kleine kracht zoals bijvoorbeeld dat ze supersnel is, dat ze gedachten kan lezen,... zoiets kleins en dan eentje kiezen van mensen beïnvloeden en water besturen? Want die twee krachten zijn nogal sterke krachten en ze passen eigenlijk ook niet echt bij elkaar, sorry... En je kan geen twintig zijn, aangezien personeel ouder moet zijn dan 22.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 10:24 ]


    help

    MoonAngel schreef:
    Kan ik nou een toerist reserveren?


    Zeker :] Maar toeristen zet ik er soms niet bij, aangezien die er altijd kunnen bijkomen.


    help

    Ik vul de rest vanavond in


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Ann Sfalma Tianshi
    Bijnaam: Pink One
    Leeftijd: ze is een eeuw na het begin der tijden 'verschenen', ze lijkt 18
    Mens/Magisch wezen: een gevallen Engel, maar staat aan de kant van God. Ze is een Engel zoals in de boeken 'Halo' en 'Hades'. Ze kan haar vleugels uit en invouwen, en ze heeft geen navel
    Persoonlijkheid: ze heeft het karakter van een engel. Ze is betrouwbaar, aardig, gezellig, vaak vrolijk, zulke dingen ;) ze heeft wel een 'So What' houding gekregen.
    bio: tijdens de val heeft ze verkeerde woorden gebruikt waardoor God haar bij Lucifers groepje 'gestopt' heeft
    Ze staat nog steeds aan de kant van God.
    Uiterlijk: Roze geverft haar. Blauwe ogen. She's kind of Emo.


    Jessey Jigsaw
    job:toerist
    extra: Ann zit er erg mee dat ze 'Gevallen' is

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:01 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik had een idee om een ontstervelijke te maken.. (Zoals in de boeken van de ontstervelijken van Alyson Noel) Maar weet niet of het echt een 'Magisch wezen' Is dan..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Damen Edward Scagotti
    Bijnaam:
    Leeftijd: Hij lijkt 22, in werkelijkheid is hij al eeuwen oud.
    Mens/Magisch wezen: onsterfelijke, het rare, glinsterende rode drankje dat hij voordurent drinkt. Hij kan manifersteren, Het drankje bevat daarnaast ook alle voedingstoffen die hij nodig heeft, hij kan wel andere dingen eten of drinken maar hij heeft het simpelweg niet nodig.
    Persoonlijkheid: Hij is op zichzelf, hij praat niet veel en word ook niet snel vrienden. Simpelweg om het fijt dat als hij vrienden word met iemand zal diegene doorleven, oud worden en hij zal gewoon nog jaren zijn 22 jarige zelf blijven.
    Biografie: /De rest komt nog (Hij is geboren in italië ergens aan het eind van de 18de eeuw)
    Uiterlijk:




    Job: Serveerder
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Het kan wel, maar gedachten lezen is er al. Aura's lezen is cool. Dan zie je al meteen wie wie is qua persoonlijkheid en stemming en stuff. xd


    help

    Indeed.. anders haal ik dat gwn weg XD


    Don't be like the rest of them, darling